Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αύξηση ενδοεπιχειρησιακών πωλήσεων και εσόδων χρησιμοποιώντας τεχνικές και εργαλεία επικοινωνιακού μάρκετινγκ, "η περίπτωση ξενοδοχείων 4 αστέρων στην Πάφο"

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2013-00072.pdf (879.1Kb)
    Ημερομηνία
    2013-08-01
    Συγγραφέας
    Λόντου, Μάριος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Ο κύριος σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να αναγνωριστούν και καταγράφουν οι τεχνικές και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές μονάδες για να αυξήσουν τις ενδοεπιχειρησιακές πωλήσεις και έσοδα. Η έρευνα επικεντρώθηκε στις τεχνικές και εργαλεία της επικοινωνίας μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου. ευτεροβάθμια έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πεδία του ξενοδοχειακού προϊόντος, και στις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Η δευτεροβάθμια έρευνα επικεντρώνεται στα στοιχεία εκείνα της επικοινωνίας μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αύξηση των ενδοεπιχειρησιακων πωλήσεων. Πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 4 ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων στην Πάφο. Επίσης πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε στις ίδιες μονάδες σε 25 πελάτες τους. Πέντε κύριες ενότητες κάλυψε η πρωτοβάθμια έρευνα: χαρακτηριστικά πελατών που επισκέπτονται τα ξενοδοχεία, προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται, επικοινωνία υπηρεσιών και προϊόντων με τους πελάτες, προσωπικές πωλήσεις και ανάλυση πωλήσεων. Πρωτοβάθμια έρευνα πραγματοποιήθηκε επίσης για να διαπιστωθεί η αντίληψη των πελατών για τις διάφορες ενέργειες και τεχνικές επικοινωνίας μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι ξενοδόχοι για να ενημερώσουν για τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Έγινε προσπάθεια τα ξενοδοχεία που θα λάμβαναν μέρος στην έρευνα να μην είναι κλειστού τύπου και να είναι περίπου τις ίδιας δυναμικότητας σε κλίνες. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγοντας υποστηρίζουν ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πλήρως, ορθολογικά, αποτελεσματικά και αποδοτικά τις τεχνικές επικοινωνίας μάρκετινγκ μπορούν να επιτύχουν ευεργετικά αποτελέσματα. Ένα καλό οργανωμένο σχέδιο ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας είναι αναγκαίο και απαραίτητο για να ενημερώνονται, υπενθυμίζονται και να πείθονται οι πελάτες να αγοράσουν. Η έρευνα καταλήγει ότι αν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αναπτύξουν κατάλληλα υποστηρικτικά προϊόντα και υπηρεσίες ανάλογα με την εποχή αλλά και τους πελάτες που βρίσκονται την συγκεκριμένη χρονική στιγμή στις μονάδες και τα προσφέρουν σε ανώτερη ποιότητα από την αναμενόμενη, σίγουρα θα επικαρπωθούν πολύ ευεργετικά αποτελέσματα. Προσεκτικός σχεδιασμός των τεχνικών της επικοινωνίας μάρκετινγκ, merchandising, προώθηση πωλήσεων, προσωπικές πωλήσεις, διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι απαραίτητος για να επιτευχθούν καλύτερα αποτελέσματα. Θα πρέπει να υποστηρίζονται μεταξύ τους και να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Η αποτελεσματική χρήση των εσωτερικών προσπαθειών πωλήσεων σίγουρα αυξάνει τα έσοδα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1349
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013