dc.contributor.advisor | Σωκράτους, Μιχάλης | |
dc.contributor.author | Λόντου, Μάριος | |
dc.contributor.other | Lontou, Marios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2013-08-01 | |
dc.date.accessioned | 2013-08-01T11:36:17Z | |
dc.date.available | 2013-08-01T11:36:17Z | |
dc.date.copyright | 2013-07 | |
dc.date.issued | 2013-08-01 | |
dc.identifier.other | MBA/2013/00072 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1349 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Ο κύριος σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να αναγνωριστούν και καταγράφουν οι τεχνικές
και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από τις ξενοδοχειακές μονάδες για να αυξήσουν τις
ενδοεπιχειρησιακές πωλήσεις και έσοδα. Η έρευνα επικεντρώθηκε στις τεχνικές και εργαλεία
της επικοινωνίας μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου.
ευτεροβάθμια έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πεδία του ξενοδοχειακού προϊόντος, και στις
επικοινωνίες μάρκετινγκ. Η δευτεροβάθμια έρευνα επικεντρώνεται στα στοιχεία εκείνα της
επικοινωνίας μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αύξηση των
ενδοεπιχειρησιακων πωλήσεων. Πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 4 ξενοδοχεία
τεσσάρων αστέρων στην Πάφο. Επίσης πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε στις ίδιες
μονάδες σε 25 πελάτες τους. Πέντε κύριες ενότητες κάλυψε η πρωτοβάθμια έρευνα:
χαρακτηριστικά πελατών που επισκέπτονται τα ξενοδοχεία, προϊόντα και υπηρεσίες που
προσφέρονται, επικοινωνία υπηρεσιών και προϊόντων με τους πελάτες, προσωπικές
πωλήσεις και ανάλυση πωλήσεων. Πρωτοβάθμια έρευνα πραγματοποιήθηκε επίσης για να
διαπιστωθεί η αντίληψη των πελατών για τις διάφορες ενέργειες και τεχνικές επικοινωνίας
μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι ξενοδόχοι για να ενημερώσουν για τα προσφερόμενα
προϊόντα και υπηρεσίες. Έγινε προσπάθεια τα ξενοδοχεία που θα λάμβαναν μέρος στην
έρευνα να μην είναι κλειστού τύπου και να είναι περίπου τις ίδιας δυναμικότητας σε κλίνες.
Τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγοντας υποστηρίζουν ότι οι ξενοδοχειακές
επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πλήρως, ορθολογικά, αποτελεσματικά και αποδοτικά τις
τεχνικές επικοινωνίας μάρκετινγκ μπορούν να επιτύχουν ευεργετικά αποτελέσματα. Ένα
καλό οργανωμένο σχέδιο ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας είναι αναγκαίο και απαραίτητο
για να ενημερώνονται, υπενθυμίζονται και να πείθονται οι πελάτες να αγοράσουν.
Η έρευνα καταλήγει ότι αν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αναπτύξουν κατάλληλα
υποστηρικτικά προϊόντα και υπηρεσίες ανάλογα με την εποχή αλλά και τους πελάτες που
βρίσκονται την συγκεκριμένη χρονική στιγμή στις μονάδες και τα προσφέρουν σε ανώτερη
ποιότητα από την αναμενόμενη, σίγουρα θα επικαρπωθούν πολύ ευεργετικά αποτελέσματα.
Προσεκτικός σχεδιασμός των τεχνικών της επικοινωνίας μάρκετινγκ, merchandising,
προώθηση πωλήσεων, προσωπικές πωλήσεις, διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι
απαραίτητος για να επιτευχθούν καλύτερα αποτελέσματα. Θα πρέπει να υποστηρίζονται
μεταξύ τους και να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Η
αποτελεσματική χρήση των εσωτερικών προσπαθειών πωλήσεων σίγουρα αυξάνει τα έσοδα. | el_GR |
dc.format.extent | 122 σ. πιν. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Επικοινωνιακό μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Marketing communication | el_GR |
dc.title | Αύξηση ενδοεπιχειρησιακών πωλήσεων και εσόδων χρησιμοποιώντας τεχνικές και εργαλεία επικοινωνιακού μάρκετινγκ, "η περίπτωση ξενοδοχείων 4 αστέρων στην Πάφο" | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The aim of this research was to investigate how resort hotels in Cyprus can increase sales and
revenue using marketing communication tools and techniques. To achieve this aim,
secondary research was undertaken in the area of hospitality products/services and marketing
communication elements that can help and assist hoteliers to increase knowledge off the
products/services available to guests already in the premises. Primary data was collected in
order to find out how the theory was applied in practice. The primary research looked in
depth at the methods and techniques used by hotels in order to increase in-house revenue.
Five main areas of primary research were designed: customer types visiting the hotels,
products/services available free or for sales, communication tools and techniques used,
personal selling and employee motivation and analysis of sales. In addition it was
investigated for the customer perception on communication tools and techniques used. Four
four star hotels were investigated. All hotels were located in Paphos, were not all inclusive
hotels and had approximately the same room capacity. In addition 25 guests from each hotel
participated.
The findings of the study indicated that hoteliers that fully used effective and efficient
marketing communication techniques and tools can archive various beneficial results.
A good integrated in – house communication plan is necessary in order to inform, persuade
and remind guests.
The author concludes that, if resort hoteliers develop appropriate facilitating and supporting
products/services depending on the season and for particular customer types who are in the
property at the specific time and provide those in a superior quality and satisfy customer
more than expected, it is sure that beneficial results would be achieved.
Carefully planned and managed of specific marketing communication tools, merchandising,
internal sales promotion, personal selling and word of mouth, which are integrated and
support each other and the rest of the marketing mix elements are necessary in order to
achieve more beneficial results. It can exceed customer expectation while the hotel makes
extra revenue. Effective use of internal sales activities increases revenue. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |