dc.contributor.advisor | Αστερίου, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Σεβαστάκη, Πελαγία | |
dc.contributor.other | Sevastaki, Pelagia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2013-07-30 | |
dc.date.accessioned | 2013-07-30T11:07:29Z | |
dc.date.available | 2013-07-30T11:07:29Z | |
dc.date.copyright | 2013-06 | |
dc.date.issued | 2013-07-30 | |
dc.identifier.other | MBA/2013/00116 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1335 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η εσωτερική επικοινωνία αποτελεί τη διαδικασία που είναι υπεύθυνη για την
αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων ενός οργανισμού. Η σημασία
της εσωτερικής επικοινωνίας για την αφοσίωση και την εργασιακή ικανοποίηση των
μελών μιας οργάνωσης έχει επισημανθεί από μια σειρά ερευνών. Στην παρούσα
εργασία επιχειρήθηκε η μελέτη των χαρακτηριστικών της εσωτερικής επικοινωνίας
σε ένα δημόσιο οργανισμό και συγκεκριμένα στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Ειδικά διερευνήθηκε η επικοινωνιακή σχέση μεταξύ των διοικητικών υπαλλήλων
του ιδρύματος και του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού. Για τη συγκέντρωση
στοιχείων χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν από τους
εργαζομένους και αναλύθηκαν με στατιστικά εργαλεία. Η κυριαρχία της
ηλεκτρονικής επικοινωνίας, η έλλειψη επικοινωνιακής πολιτικής και τα οργανωτικά
προβλήματα κατά τη διαδικασία της επικοινωνίας αποτέλεσαν τα βασικά
συμπεράσματα της έρευνας. | el_GR |
dc.format.extent | 134 σ. πιν. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Εσωτερικη επικοινωνία -- Δημόσιος Οργανισμός | el_GR |
dc.subject | Internal communication -- Public Organization | el_GR |
dc.title | Ποιότητα εσωτερικής επικοινωνίας σε δημόσιους οργανισμούς: Εμπειρική ανάλυση για πανεπιστήμιο Κρήτης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Internal communication (IC) is the function responsible for effective
communication among employees of an organization. The importance of internal
communication for their commitment and job satisfaction is marked by a number of
researches. In this paper was made an attempt of studying the major characteristics of
internal communication in a public organization, namely the University of Crete.
Specifically, the research focused on the communicative relationship between the
administrators of the institution and its teaching and research staff. Data was collected
by using questionnaires completed by workers and analyzed with statistical tools. The
dominance of electronic communication, the lack of communication policy and the
organizational problems during the communication process were the main conclusions
of the research. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |