Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση
 
  • Details
Options

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση

Author(s)
Στυλιανού, Κυριακή
Date Issued
2022-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν online κοινότητες ανθρώπων που να έχουν κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες. Οι χρήστες χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και τις υπηρεσίες των Social Media μπορούν να δημοσιοποιήσουν και να μοιραστούν πληροφορίες και απόψεις με άλλες ομάδες χρηστών. Μπορούν να κάνουν online αγορές να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα να έρθουν σε επαφή με φίλους, να κάνουν επαγγελματικά meetings και άλλα πολλά .

Τα τελευταία χρόνια η συνεχόμενη άνοδος της δημοτικότητας και της χρήσης των Social Media έχει επηρεάσει και τον επιχειρηματικό κόσμο. Τα Social Media είναι πλέον μέρος του στρατηγικού μάρκετινγκ πολλών επιχειρήσεων, για την προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις, τους δίνει την δυνατότητα να εκμεταλλευτούν πολλές ευκαιρίες, όπως για παράδειγμα να αυξήσουν το πελατολόγιο τους, να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να βρουν καινούργιους συνεργάτες και να έρθουν σε μια πιο άμεση επαφή με τους μελλοντικούς αγοραστές. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιήσουν σωστά τα μέσα αυτά, μπορούν να επιτύχουν σημαντικά οφέλη

Η παρούσα Διπλωματική εργασία πραγματεύεται να διερευνήσει τον ρόλο των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών, αλλά και στο πως επηρεάζονται οι επιχειρήσεις από αυτά. Πως οι επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και κατά πόσο επηρεάζεται η αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών. Με ποιους τρόπους η συνεχής αυξανόμενή χρήση των Social Media έφερε επανάσταση στην συμπεριφορά των χρηστών. Πως τα μέσα αυτά επηρέασαν την καθημερινότητα εκατομμύρια ανθρώπων ανά το παγκόσμιο και πόσο σημαντικά είναι πλέον στην ζωή μας.

Σήμερα, ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ μέσω των Social Media εξυπηρετούν την σύγχρονη εποχή, και καθώς αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, οδηγούν τις επιχειρήσεις στην αξιοποίηση τους, όπου με την σωστή καθοδήγηση των στελεχών η επιτυχία είναι δεδομένη (Παπαμιχαήλ Α., Ροδίτη Μ., Φωτοπούλου Μ., 2016).
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
70 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

Social media -- Marke...

Καταναλωτική συμπεριφ...

Consumer behavior

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2022-00997.pdf

Size

1.26 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):869971da1b051487ed013c618b104391

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly