Show simple item record

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΛαγκανίδου, Αναστασία-Ουρανία
dc.contributor.otherLagkanidou, Anastasia-Ourania
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-25
dc.date.accessioned2013-07-25T07:17:07Z
dc.date.available2013-07-25T07:17:07Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-25
dc.identifier.otherMBA/2013/00133el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1308
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια νέα πραγματικότητα, χαρακτηριζόμενη από συνεχείς αλλαγές και αστάθεια, εξαιτίας της αβεβαιότητας που δημιουργεί η οικονομική κρίση. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να λαμβάνουν αποφάσεις που θα εξοπλίσουν τις επιχειρήσεις τους για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες. Έτσι, θα καταφέρουν να γίνουν ανταγωνιστικές και να κυριαρχήσουν στις αγορές διεκδικώντας μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Προκειμένου μια επιχείρηση να α-ποκτήσει συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της, πρέπει να καθορίσει τις αγορές-στόχους της. Αυτό θα το πετύχει με την τμηματοποίηση της αγοράς. Δεδομένου ότι η αγορά είναι μεγάλη και οι καταναλωτές δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες, το προϊόν μιας επιχείρησης δεν μπορεί να ικανοποιήσει όλους τους πελάτες. Θα πρέπει να στοχεύσει λοιπόν, σε τμήματα αγοράς με ομοιογενή χαρακτηριστικά και στη συνέχεια να επιλέξει το μίγμα Μάρκετινγκ που θα καλύπτει τις ανάγκες του αντίστοιχου τμήματος. Προκειμένου, να εντοπιστούν οι ανάγκες, τα κίνητρα, οι αξίες που διέπουν τους καταναλωτές, θα πρέπει να υπάρχει πλήρης γνώση για τη συμπεριφορά τους. Η έρευνα της συμπεριφοράς του ανθρώπου ως καταναλωτή, είναι πολύ σημαντική για το Μάρκε-τινγκ, ενώ κρίνεται απαραίτητη η εξέταση του ψυχολογικού, πολιτισμικού, κοινωνικού και προσωπικού παράγοντα, που επηρεάζει έμμεσα τον καταναλωτή για την λήψη από-φασης, σε συνάρτηση πάντα με το ευρύτερο οικονομικό, νομικό, τεχνολογικό και κοι-νωνικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο ζει και επηρεάζεται άμεσα. Η οικονομική κρίση από την άλλη, φαίνεται να έχει επηρεάσει την ζωή των Ελ-λήνων καταναλωτών, ιδιαίτερα μετά την υπογραφή του πρώτου μνημονίου. Αυτό του-λάχιστον δείχνουν έρευνες που έχουν γίνει από το 2008 και έπειτα, όπου φαίνεται στα-διακά να αλλάζει το μοντέλο του καταναλωτή καθώς και η συμπεριφορά του. Σκοπός λοιπόν της διατριβής, είναι να επιχειρήσει να δείξει αν όντως έχει αλλά-ξει η καταναλωτική συμπεριφορά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στην περιφέρεια Αττικής. Θα εξεταστεί επίσης, αν έχουν δημιουργηθεί νέες αγοραστικές συνήθειες, αν έχει αλλάξει η ψυχολογία των καταναλωτών, εάν έχουν δημιουργηθεί νέα πρότυπα κα-ταναλωτικής συμπεριφοράς και τέλος, θα γίνει μια προσέγγιση πρόβλεψης της οικονο-μικής κατάστασης της χώρας για το μέλλον.el_GR
dc.format.extent119 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΟικονομική κρίση -- Καταναλωτική συμπεριφοράel_GR
dc.subjectΟικονομική κρίση -- Καταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectEconomic crisis -- Consumer behaviorel_GR
dc.subjectEconomic crisis -- Consumer behavior -- Greeceel_GR
dc.titleΤμηματοποίηση αγοράς και καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Περιφέρεια Αττικήςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years we experience a new reality, characterized by constant change and instability, due to the uncertainty caused by the financial crisis. Within this environment, companies need to make decisions that will equip their businesses to meet the new conditions successfully. Thus, they will become competitive, sustainable and they will gain the largest possible market share. . If an enterprise wants to gain a competitive advantage over its competitors, it should define the target-markets. This will be achieved through the market segmentation. Since the market is big and consumers have not the same needs, the product of a company cannot satisfy all customers. Then, the company should target at market segments with homogeneous characteristics. After-wards, they will choose the Μάρκετινγκ mix that covers the needs of the target-group respectively. In order to identify the needs, motivations and values of all customers, and satis-fy their desires and needs, a marketer should have full knowledge of consumer behavior. The study of consumer behavior is very important for Μάρκετινγκ, whilst it is necessary to consider the psychological, cultural, social and personal factors, which indirectly af-fects the consumer for making a decision, always bearing in mind the wider economic, legal, technological and social environment that directly affects every consumer. On the other hand, economic crisis seems to have affected the lives of the Greek consumers, especially after the signing of the first Memorandum. Researches have shown that financial crisis has changed the model of consumer and his behavior gradu-ally, over the last years. Therefore, the aim of this thesis is to demonstrate if the consumer behavior has changed in the period of economic crisis in the region of Attica. Particularly, it will be examined if new purchasing habits have been created, if the psychology of consumers has been changed, if new patterns of consumer behavior have been formed. Finally there will be an approach regarding the consumer’s behavior in the near future.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record