Show simple item record

dc.contributor.advisorΣοφοκλέους, Ελένη
dc.contributor.authorΣχίζα, Μελίνα
dc.contributor.otherSchiza, Melina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-17
dc.date.accessioned2013-07-17T09:59:36Z
dc.date.available2013-07-17T09:59:36Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-07-17
dc.identifier.otherMBA/2013/00169el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1280
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ αναγκαιότητα αλλαγής και αναδιοργάνωσης των επιχειρήσεων σε ένα αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον είναι πιο άμεση από ποτέ. Οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να βρίσκονται σε εγρήγορση, να προβλέπουν και να ενεργούν άμεσα. Εν καιρώ κρίσης, όπου οι οικονομικοί πόροι μιας επιχείρησης είναι αμφίβολοι, η επιβίωση της στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην συμπεριφορική διάσταση του ανθρωπίνου δυναμικού της, και πιο συγκεκριμένα της Εταιρικής Κουλτούρας. Η εταιρική κουλτούρα είναι η ταυτότητα μιας επιχείρησης που δημιουργείται με την ύπαρξη συλλογικών αξιών και πεποιθήσεων, η οποία και διαμορφώνει τους κανόνες συμπεριφοράς. Η μελέτη και ανάλυση της εταιρικής κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να καταλάβει καλύτερα τους εργαζόμενους, τις διαφορές τους, τις αξίες και πεποιθήσεις τους. Η ύπαρξη της κατάλληλης Εταιρικής Κουλτούρας μπορεί να βοηθήσει σημαντικά μια επιχείρηση να διαχειριστεί την αλλαγή και την αναδιοργάνωση που επιβάλλεται να υιοθετήσει για την αντιμετώπιση των συνεπειών της Οικονομικής Ύφεσης. Στην παρούσα μελέτη αναλύονται οι έννοιες της εταιρικής κουλτούρας και της οργανωσιακης αλλαγής μέσα από μια επιλογή των πιο σημαντικών θεωρήσεων που συναντούμε σε ελληνική αλλά και ξένη βιβλιογραφία. Περαιτέρω, μέσα από την πραγματοποίηση εμπειρικής έρευνας σε επιχείρηση υπηρεσιών στην Κύπρο αναλύεται η σημασία της εταιρικής κουλτούρας στην επιτυχία υλοποίησης και διαχείρισης της αλλαγής.el_GR
dc.format.extent95 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΕταιρική κουλτούραel_GR
dc.subjectCorporate cultureel_GR
dc.titleΕταιρική κουλτούρα και αλλαγή σε περίοδο οικονομικής ύφεσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe need for organizational change in today’s uncertain economic environment is more crucial than ever. Organizations must be alert, to anticipate and react quickly. In times of crisis, where the financial resources of a business are dubious, its survival is based largely on the behavioral dimension of human potential, andmore specifically on Corporate Culture. Corporate culture is the identity of a company created by the existence of collective values and beliefs, which shape the behavioral rules. The study and analysis of corporate culture can help a company better understand their employees, their differences and their values and beliefs. The existence of an appropriate corporate culture can significantly help a business to manage change and reorganization that should be adopted to deal with the effects of the economic downturn. This study analyzes the concepts of corporate culture and organizational change through a selection of the most important literature. Furthermore, through the realization of empirical research conducted in a business services in Cyprus we analyze the importance of corporate culture in the successful implementation and management of change.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record