Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧέβας, Δημοσθένης
dc.contributor.authorΣτρατιδάκη, Δέσποινα
dc.contributor.otherStratidaki, Despoina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-03
dc.date.accessioned2013-07-03T11:47:12Z
dc.date.available2013-07-03T11:47:12Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-03
dc.identifier.otherMBA/2013/00158el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1227
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε μια ιδιαιτέρως κρίσιμη για την οικονομία περίοδο, οι ελληνικές επιχειρήσεις μέσα από τις καθημερινές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, προσπαθούν να βρουν τρόπους για να ξεπερνούν τα προβλήματα, με τις λιγότερες γι αυτές απώλειες. Οι εταιρείες επίπλου “SATO”, “ΔΡΟΜΕΑΣ” και “ΒΑΡΑΓΚΗΣ”, που δραστηριοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια στην ελληνική αγορά, όπως προκύπτει από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε για μια σειρά ετών (2007-2011) και κατά την οποία εφαρμόσαμε σπουδαίες χρηματοοικονομικές μεθόδους όπως είναι η ανάλυση με τη χρήση αριθμοδεικτών και των δεικτών τάσεως, η ανάλυση κοινού μεγέθους και οι ταμειακές ροές, αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα ρευστότητας αλλά και περιορισμού των εσόδων τους, καθώς έχουν μειωθεί δραματικά οι συνολικές πωλήσεις επίπλου στην Ελλάδα και δυστυχώς τα κέρδη που παρουσίαζαν μερικά χρόνια πριν τώρα πια έχουν μετατραπεί σε καθαρές ζημίες. Και οι τρεις εταιρείες στη προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τη κρίση οδηγούνται σε διάφορες λύσεις, πολλές φορές ακραίες, όπως είναι η συσσώρευση του μεγέθους τους και το κλείσιμο ορισμένων θυγατρικών τους (που είχαν αρχικά συσταθεί σε περιόδους άνθισης), ο περιορισμός των λειτουργικών τους δαπανών, αλλά και η επέκταση των δραστηριοτήτων τους σε χώρες του εξωτερικού, οι οποίες ασφαλώς αντιμετωπίζουν καλύτερες οικονομικές συνθήκες σε σχέση με την Ελλάδα. Το κυριότερο συμπέρασμα που απορρέει από την ανάλυση που ακολουθεί είναι πως παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι τρεις επιχειρήσεις από τις δυσχερείς οικονομικές συνθήκες, καταφέρνουν μέχρι και σήμερα με επιτυχία να βρίσκουν τρόπους για να επιβιώνουν, προσπαθώντας είτε να ξεπεράσουν τη φάση της επιτήρησης (για τη “SATO”), είτε της εξυγίανσης μέσω του άρθρου 99 (για τη “ΒΑΡΑΓΚΗΣ”), κυρίως αναπτύσσοντας έντονα τη δράση τους στις εξωτερικές αγορές, οι οποίες στη παρούσα φάση συμβάλλουν θετικά στην ενδυνάμωσή τους. Ίσως, μάλιστα η ύπαρξη της άσχημης οικονομικής κατάστασης στη χώρα μας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, να καθιστά την επέκταση των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων στην εξωτερική αγορά ως την καλύτερη επιχειρηματική πρακτική.el_GR
dc.format.extent107 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΔιεθνή πρότυπα χρηματιστηριακής πληροφόρησηςel_GR
dc.titleΗ χρησιμότητα των θεμελιωδών λογιστικών μεθόδων και χρηματοοικονομικών δεικτών στην αξιολόγηση των εταιρειών. Μια εμπειρική εφαρμογή σε ελληνικές εταιρείεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractAt a particularly critical time for the economy, Greek enterprises through the daily difficulties they face, they try to find ways to overcome problems with the least possible losses for them. The furniture company "SATO", "CURSOR" and "VARAGIS" activated for many years in the Greek market, as shown by the analysis carried out for a number of years (2007-2011), during which we applied great financial methods such as the analysis using ratios and indices voltage, common size analysis and cash flow, are facing serious liquidity problems and reducing revenues, as the overall furniture sales have dropped dramatically in Greece and unfortunately the gains that the companies had a few years before, have now been converted into net loss. All three companies during their efforts to deal with the crisis, leads to different solutions, sometimes extreme, such as the accumulation of their size and the closure of certain subsidiaries (which were originally set up in boom periods), the reduction of operating costs and the expansion of their business in foreign countries, which certainly experiencing better economic conditions than Greece. The main conclusion derived from the analysis that follows, is that despite the difficulties faced by the three companies because of the difficult economic conditions, up to now, they successfully manage to find ways to survive, trying either to overcome the phase of monitoring (for "SATO"), either through consolidation Article 99 (on "VARAGIS"), notably by developing bold action in external markets, which at present time contribute positively to empowerment. Perhaps, during the existence of the economic crisis in our country, making the expansion of business activities in foreign markets could be the best business practice.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής