Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓούναρης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΣτοϊκοβιτς, Γκραντημήρ
dc.contributor.otherStoikovits, Grandimir
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2011-08-01
dc.date.accessioned2011-08-01T10:13:02Z
dc.date.available2011-08-01T10:13:02Z
dc.date.copyright2011
dc.date.issued2011-08-01
dc.identifier.otherMBA/2011/00034el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/118
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΜε την μελέτη μας αυτή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τον τρόπο εμπορικής συμπεριφοράς ενός αγοραστικού κέντρου στην πολύπλοκη διαδικασία επιλογής ενός προμηθευτή. Προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε την σύσταση και την συμπεριφορά των αγοραστικών κέντρων του συγκεκριμένου δείγματος, τις σχέσεις με τους προμηθευτές, τις διαδικασίες αξιολόγησης των προμηθευτών τους , τα κριτήρια αξιολόγησης, τους τρόπους επηρεασμού του αγοραστικού κέντρου και τις επιδράσεις μεταξύ αγοραστή και προμηθευτή. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι το αγοραστικό κέντρο ακόμα και στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία ευνοεί τις μακροχρόνιες σχέσεις με έναν περιορισμένο αριθμό προμηθευτών. Οι σχέσεις αυτές είναι σχέσεις εμπιστοσύνης και όχι ανταγωνιστικές. Δηλαδή οι περισσότερες εταιρείες πέρα από την εμπορική συνεργασία πιστεύουν ότι οι μακροχρόνιες σχέσεις με τους προμηθευτές τους, συμβάλουν στην βιωσιμότητά της επιχείρησης και παράλληλα μπορούν να βελτιώσουν ακόμα και να επαυξήσουν την ανταγωνιστικότητα τους την κρίσιμη αυτή περίοδο.el_GR
dc.format.extent123 σ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΣχέσεις αγοραστη και προμηθευτήel_GR
dc.subjectΒιομηχανικές αγορέςel_GR
dc.titleΜια τυπολογία της πολυπλοκότητας των αγοραστικών αποφάσεων και των σχέσεων με τους προμηθευτές ενός αγοραστικού κέντρου σε βιομηχανικές αγορές(Β2Β)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn our study we have tried to explore the complexity of B2B purchasing situations on the basis of buying center complexity. We try to describe and analyze the complexity of the followed procedure of selecting a supplier from a buying center. Furthermore, we investigate the composition and business behavior of local buying centers using a questionnaire research targeting as investigation sample, the local hotel electronic equipments suppliers and installers. We also try to analyze generally the business relationships with suppliers, the evaluation criteria following from Buying centers and generally the influences and the effects between the buyer and supplier. From the findings of the research we discover that the buying centers (even in this current difficult economic situation) prefer long-term relationships with a limited number of suppliers. These relations are not competitive but relations based on trust. Most companies beyond trade cooperation’s appear to believe that long-term relationships with their suppliers, contributing to their sustainability of the business, can improve and enhance their competitiveness during the current critical period assist in the business success and implementation of company’s interests.el_GR
dc.format.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής