Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μια τυπολογία της πολυπλοκότητας των αγοραστικών αποφάσεων και των σχέσεων με τους προμηθευτές ενός αγοραστικού κέντρου σε βιομηχανικές αγορές(Β2Β)

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2011-00034.pdf (1.309Mb)
    Date
    2011-08-01
    Author
    Στοϊκοβιτς, Γκραντημήρ
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Με την μελέτη μας αυτή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τον τρόπο εμπορικής συμπεριφοράς ενός αγοραστικού κέντρου στην πολύπλοκη διαδικασία επιλογής ενός προμηθευτή. Προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε την σύσταση και την συμπεριφορά των αγοραστικών κέντρων του συγκεκριμένου δείγματος, τις σχέσεις με τους προμηθευτές, τις διαδικασίες αξιολόγησης των προμηθευτών τους , τα κριτήρια αξιολόγησης, τους τρόπους επηρεασμού του αγοραστικού κέντρου και τις επιδράσεις μεταξύ αγοραστή και προμηθευτή. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι το αγοραστικό κέντρο ακόμα και στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία ευνοεί τις μακροχρόνιες σχέσεις με έναν περιορισμένο αριθμό προμηθευτών. Οι σχέσεις αυτές είναι σχέσεις εμπιστοσύνης και όχι ανταγωνιστικές. Δηλαδή οι περισσότερες εταιρείες πέρα από την εμπορική συνεργασία πιστεύουν ότι οι μακροχρόνιες σχέσεις με τους προμηθευτές τους, συμβάλουν στην βιωσιμότητά της επιχείρησης και παράλληλα μπορούν να βελτιώσουν ακόμα και να επαυξήσουν την ανταγωνιστικότητα τους την κρίσιμη αυτή περίοδο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/118
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013