dc.contributor.advisor | Κοκκινάκη, Αγγελική | |
dc.contributor.author | Νικολακόπουλος Κ., Καλλίνικος | |
dc.contributor.other | Nicolakopoulos K., Kallinikos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2013-02-26 | |
dc.date.accessioned | 2013-02-26T08:21:49Z | |
dc.date.available | 2013-02-26T08:21:49Z | |
dc.date.copyright | 2013-01 | |
dc.date.issued | 2013-02-26 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2013/00060 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1158 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με την μελέτη και διαχείριση εφαρμογών
κινητών τηλεφώνων (Mobile Apps) μέσω ηλεκτρονικών αγορών, εξετάζοντας τα
χαρακτηριστικά τους ως προς ελληνόφωνους χρήστες, από Ελλάδα και Κύπρο. Τα ζητήματα
εξετάζονται από την πλευρά των υπαρχόντων χρηστών και διερευνώνται αντιλήψεις και
προτιμήσεις των χρηστών, με τελικό στόχο τη δημιουργία μοντέλων που να προβλέπουν
παράγοντες που συμβάλουν στην αποδοχή των εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας. Η
μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθείται στην παρούσα έρευνα, αφορά στη συλλογή
δευτερογενών δεδομένων από διάφορες ψηφιακές βιβλιοθήκες, αποθετήρια και διεθνείς
βιβλιογραφικές πηγές και στη συλλογή πρωτογενών δεδομένων, μέσω σύνταξης διαδικτυακού
ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από χρήστες. Σε αυτά τα πλαίσια, ολοκληρώθηκε
βιβλιογραφική επισκόπηση για τις εφαρμογές «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, με έμφαση στα
θέματα που αφορούν στη στρατηγική διαχείρισης του χαρτοφυλακίου πωλητών, στη
δημιουργία διαφόρων εκδοχών τους, στο δωρεάν περιεχόμενο και στο φαινόμενο της «μακράς
ουράς» (long tail effect). Παρουσιάζονται αναλυτικά, τα στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν
από την επεξεργασία των ερωτηματολογίων και συγκεκριμένα τα δημογραφικά
χαρακτηριστικά της έρευνας, τα γενικά χαρακτηριστικά χρήσης των «έξυπνων» κινητών
τηλεφώνων καθώς και το πλήθος χρήσης των εφαρμογών. Περαιτέρω, αναλύονται τα
χαρακτηριστικά χρήσης της πιο πρόσφατα εγκατεστημένης εφαρμογής και της
δημοφιλέστερης εφαρμογής στα κινητά των χρηστών, καθώς και οι σχετικές προτιμήσεις των
χρηστών. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι προτιμήσεις των χρηστών που εγκατέστησαν και
χρησιμοποίησαν εφαρμογή ηλεκτρονικής μάθησης – εκπαίδευσης. Περιγράφονται η ανάλυση
και σχεδίαση της στατιστικής εφαρμογής και τα υποδείγματα – μοντέλα των δύο εξισώσεων
πολυμεταβλητών λογιστικών παλινδρομήσεων, της τελευταία εγκατασταθείσας και της
δημοφιλέστερης εφαρμογής, που κατασκευάσθηκαν. Παρουσιάζονται επίσης, οι μορφές των
δύο συνεπτυγμένων αντίστοιχων λογιστικών παλινδρομήσεων που κατασκευάσθηκαν. Τέλος,
με την χρήση της ειδικά ανεπτυγμένης πιλοτικής εφαρμογής, υποστηρίζεται πρόβλεψη του
γενικού είδους της τελευταία εγκατασταθείσας και της δημοφιλέστερης εφαρμογής, ως
πρακτική εφαρμογή των δύο συνεπτυγμένων μορφών λογιστικών παλινδρομήσεων που
αναπτύχθηκαν. Με βάση τα απαντημένα ερωτηματολόγια, διεκπεραιώθηκε μια σειρά
πειραμάτων τα οποία και αντιδιαστέλλονται με τα θεωρητικά αναμενόμενα ποσοστά επιτυχίας
των μοντέλων. Η συμβολή αυτής της διατριβής. επικεντρώνεται στ ότι η απόκλιση μεταξύ της
θεωρητικής πρόβλεψης και της πειραματικής εφαρμογής δεν είναι αξιοσημείωτη. | el_GR |
dc.format.extent | xiii, 101 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Mobile Apps | el_GR |
dc.subject | Εφαρμογές κινητών τηλεφώνων | el_GR |
dc.subject | Mobile Apps -- Electronic marketplaces | el_GR |
dc.subject | Εφαρμογές κινητών τηλεφώνων -- Ηλεκτρονική αγορά | el_GR |
dc.title | Μελέτη και διαχείριση εφαρμογών κινητών τηλεφώνων (Mobile Apps) μέσω ηλεκτρονικών αγορών | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The aim of this thesis is the study and management of applications for mobile phones
(Mobile Apps) via electronic marketplaces focusing on Greek speaking users, from
Greece and Cyprus. Issues are examined from the viewpoint of the users; their
perceptions and preferences are investigated and examined in order to develop a
model, which will be capable of forecasting factors contributing to the acceptance of
mobile phones’ applications. The methodology followed in this research includes the
collection of both primary and secondary data. Secondary data were collected by
accessing digital libraries, repositories and international bibliographic sources. Primary
data were collected through an online survey. The bibliographic study emphasized on
topics that addressed the strategic management of salesmen portfolio, the creation of
various versions of them, the free content and the ‘long tail’ effect. Statistical elements
resulting from the questionnaires’ process are presented in this thesis, including the
demographic features of the research, the general characteristics of smartphones’ use
and also the crowd of applications’ use. Furthermore, the characteristics of most
recently established application and most popular application are analyzed, together
with the relevant users’ preferences. The preferences of users that established and used
e-learning application, are presented too. The analysis and design of the statistical
application are described in this thesis. Two models were derived for the multivariate
logistic regression equations, that is, one for the most recently downloaded mobile app
and another for the most popular application, are explained. The forms of the two
corresponding shortened logistic regressions that are made are presented, too. Finally,
an application was developed to forecast the general kind of the most recently
downloaded and the most popular applications. Experiments were conducted based on
the answered questionnaires; the results have been compared to the theoretically
expected success percentages of the models. The main contribution of this thesis is that
the deviation between the two, is not significant. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |