dc.contributor.advisor | Ζαχαρίας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Χατζηπαρασκευαΐδου, Ιωάννα | |
dc.contributor.other | Chatziparaskevaidou, Ioanna | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2012-11-05 | |
dc.date.accessioned | 2012-11-05T09:29:17Z | |
dc.date.available | 2012-11-05T09:29:17Z | |
dc.date.copyright | 2012-05 | |
dc.date.issued | 2012-11-05 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2012/00055 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1085 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η διπλωματική αυτή εργασία, στηρίζεται στον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών για
την εκμάθηση της γεωγραφίας και εφαρμόστηκε σε οχτώ δημοτικά σχολεία του
νομού Πέλλας υπό την επίβλεψη του καθ. Παναγιώτη Ζαχαριά.
Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη, η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση
εναλλακτικών μορφών του ψηφιακού παιχνιδιού (σε 3D και 2D μορφή) για εκμάθηση
γεωγραφίας σε παιδιά δημοτικού. Επίσης συμπερασματικά θα οδηγηθούμε στις
επιπτώσεις των παραπάνω εναλλακτικών μορφών ψηφιακού παιχνιδιού όσον αφορά
στη μαθησιακή αποτελεσματικότητα, την εσωτερική παρακίνηση για μάθηση και την
εμπειρία χρήστη. Για την μελέτη αυτή, αναπτύχθηκε ένα παιχνίδι σε δισδιάστατη και
τρισδιάστατη μορφή, του οποίου το γνωστικό πεδίο αφορά τους νομούς της Ελλάδας
διαχωρισμένους στα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας. | el_GR |
dc.format.extent | 87 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακά παιχνίδια -- Σχεδιασμός | el_GR |
dc.subject | Design of digital games | el_GR |
dc.title | Σχεδίαση ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση γεωγραφίας σε δημοτικά σχολεία: Η διερεύνηση της επίπτωσης σε επίπεδο μαθησιακής αποτελεσματικότητας, παρακίνησης των μαθητών και εμπειρίας χρήστη | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This study is based on the design of digital games for learning geography and
implemented in eight primary schools in Pella under the supervision of Prof. Panagiotis
Zaxarias.
The aim of this study is to evaluate the comparative analysis and evaluation of
alternative forms of digital game (in 3D and 2D formats) for learning geography in
primary school children. Also in conclusion would lead to the effects of these
alternative forms of digital game for the learning efficacy, intrinsic motivation for
learning and user experience. For this study, a game developed in two-dimensional
and three-dimensional form, of which the field of knowledge to prefectures of Greece
split into geographic regions of the country. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |