Σχεδίαση ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση γεωγραφίας σε δημοτικά σχολεία: Η διερεύνηση της επίπτωσης σε επίπεδο μαθησιακής αποτελεσματικότητας, παρακίνησης των μαθητών και εμπειρίας χρήστη
Abstract
Η διπλωματική αυτή εργασία, στηρίζεται στον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών για
την εκμάθηση της γεωγραφίας και εφαρμόστηκε σε οχτώ δημοτικά σχολεία του
νομού Πέλλας υπό την επίβλεψη του καθ. Παναγιώτη Ζαχαριά.
Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη, η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση
εναλλακτικών μορφών του ψηφιακού παιχνιδιού (σε 3D και 2D μορφή) για εκμάθηση
γεωγραφίας σε παιδιά δημοτικού. Επίσης συμπερασματικά θα οδηγηθούμε στις
επιπτώσεις των παραπάνω εναλλακτικών μορφών ψηφιακού παιχνιδιού όσον αφορά
στη μαθησιακή αποτελεσματικότητα, την εσωτερική παρακίνηση για μάθηση και την
εμπειρία χρήστη. Για την μελέτη αυτή, αναπτύχθηκε ένα παιχνίδι σε δισδιάστατη και
τρισδιάστατη μορφή, του οποίου το γνωστικό πεδίο αφορά τους νομούς της Ελλάδας
διαχωρισμένους στα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας.