Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing by Subject 
    • Home
    • Browsing by Subject
    •   Home
    • Browsing by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing by Subject "Μάρκετινγκ επιχειρήσεων"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-9 of 9

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      Ανάλυση κατασκευαστικού έργου απο οικονομοτεχνική άποψη στο Κατάρ και μελέτη της αγοράς εργασίας στη χώρα αυτή 

      Παπαπαναγιώτου, Σπυρίδων (2015-09-02)
      Το επιστημονικό πεδίο στο οποίο ανήκει η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία είναι η χρηματοοικονομική ανάλυση σε συνδυασμό με ανάλυση μάρκετινγκ. Σκόπος της εργασίας, κατά το πρώτο μέρος, είναι η αξιολόγηση, με τη χρήση ...
    • Thumbnail

      Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar. 

      Καρβαζώνης, Χαράλαμπος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων. Μια εταιρεία για ...
    • Thumbnail

      Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και αύξηση πωλήσεων της ΜΤΝ Κύπρου. 

      Παπαδημητρίου, Σταύρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Η ταχύτατη και ευρεία διάδοση της κινητής τηλεφωνίας, του διαδικτύου και οι αλματώδεις και διαρκείς τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχουν φέρει τις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο ...
    • Thumbnail

      Διερεύνηση και εφαρμογή εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού για το Marketing με σκοπό τη διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Η περίπτωση της εταιρίας Ζαριφόπουλος 

      Χουρίδου, Χριστίνα (2017-07-25)
      Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των εργαλείων και των τεχνικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις του κλάδου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας Ζαριφόπουλος. ...
    • Thumbnail

      Εναλλακτική καλλιέργεια Γκοτζι Μπερι (Goji-Berry) : Κατευθύνσεις για την ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ 

      Φιλιππακόπουλος, Χρήστος (2015-07-21)
      Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές δείχνουν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον για τις λεγόμενες υπερτροφές ή αλλιώς superfoods. Παρόλο που πρόκειται για τροφές που έρχονται από το παρελθόν και υπήρχαν στις ...
    • Thumbnail

      Η ανάπτυξη και το μάρκετινγκ τοπικής επιχείρησης και οι προοπτικές εξαγωγής των προϊόντων της 

      Μάνια, Στυλιανή (2015-08-20)
      Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης, μάρκετινγκ και εξαγωγικής δραστηριότητας των προϊόντων της τοπικής επιχείρησης «Παστέλειον». Παρουσιάζονται στοιχεία της επιχείρησης, ...
    • Thumbnail

      Η επίδραση των social media στο marketing εταιρειών διαφορετικών βιομηχανικών κλάδων στο νομό Αττικής. 

      Γαλάνης, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανακαλύψει την επίδραση των social media στο marketing και κατά προέκταση στη διαφήμιση και τις πελατειακές σχέσεις εταιρειών στο νομό Αττικής. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε μια έρευνα ...
    • Thumbnail

      Ο ρόλος των τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην Κύπρο 

      Μάρκου, Μάρκος (2016-04-08)
      Σήμερα οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να αναβαθμίσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες και να προωθήσουν σε αυτούς τα προϊόντα και υπηρεσίες τους. Επιχειρήσεις όπως η Coca-Cola το Starbucks ...
    • Thumbnail

      Προβλέψεις και προγραμματισμός λειτουργών επιχειρήσεων και οργανισμών (Forecasts and operations planning in business and organizations) 

      Παπαχατζοπούλου, Βικτώρια (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)
      Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί στο σύγχρονο περιβάλλον αντιμετωπίζουν προκλήσεις οι οποίες επηρεάζουν όλες τις πλευρές των δραστηριοτήτων τους. Οι κύριες από αυτές είναι η παγκοσμιοποίηση των αγορών, η γρήγορη εξέλιξη ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013