Browsing by Author "Θεοδοσίου, Μάριος"
Now showing items 1-7 of 7
-
E-Marketing plan of travel agencies in 21st century: A case study of Let' s Go Tours
Panayiotou, Anna (2017-08-28)Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, φαίνεται ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν άφησαν ανεπηρέαστη ούτε την τουριστική βιομηχανία. Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των ταξιδιωτικών πρακτορείων μετακυλύει στην ανάγκη ... -
Marketing plan για τον οργανισμό JCI Lemesos (Junior Chamber International Lemesos)
Σολέα, Ειρήνη (2016-09-12)Η παρούσα διατριβή παρουσιάζει ένα marketing plan για το μη κυβερνητικό, μη κερδοσκοπικό οργανισμό JCI Lemesos ο οποίος είναι από τους σημαντικότερους Μη Κυβερητικούς Οργανισμούς Νεολαίας στην Κύπρο, για να τον βοηθήσει ... -
Marketing plan. Elea Golf Club
Ζηνούλη, Ειρήνη (2015-07-21)Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στη βαρυσήμαντη προσφορά του Τουρισμού στην οικονομία της Κύπρου. Ο Τουρισμός είναι η «ατμομηχανή» της οικονομίας του νησιού και μπορεί να βοηθήσει τον τόπο να ξεπεράσει την ... -
Έρευνα ικανοποίησης χρηστών Κυπριακής Βιβλιοθήκης
Παπαμιχαήλ, Κατερίνα (2016-09-19)Οι βιβλιοθήκες διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο στην κοινωνία και μπορούμε να πούμε ότι είναι οι πύλες προς την γνώση και τον πολιτισμό. Με τις υπηρεσίες που προσφέρουν δημιουργούν ευκαιρίες για μάθηση, δίνουν την υποστήριξη ... -
Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής
Μάγδα, Λοΐζου (2015-09-10)Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ... -
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά: Πετυγχαίνουν τους στόχους τους;
Αυγουστή, Ζωή (2015-07-21)Τα παιδιά αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας, αφού ολόκληρες βιομηχανίες κτίζονται γύρω από αυτά. Από πολύ μικρές ηλικίες ακόμη υποσυνείδητα επηρεάζονται από τις διαφημίσεις αλλά και από άλλες τεχνικές ... -
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για επαναδραστηριοποίηση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πάφου
Σακκά, Ελένη (2016-07-20)Στην παρούσα έρευνα αναφέρεται η χρήση του μάρκετινγκ που μπορεί να βρει εφαρμογή στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πάφου. Η εφαρμογή του μάρκετινγκ καθίσταται απαραίτητη στις Βιβλιοθήκες οι οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ...