Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Χαλαμανδάρη, Καλλιρόη"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος κοινωνικοσυναισθηματικής μάθησης στο νηπιαγωγείο σε σχέση με τη ρύθμιση δυσάρεστων συναισθημάτων και την κοινωνική επάρκεια
Παπαδημητρίου, Ειρήνη (2013-09-03)Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ερευνητικά πορίσματα τονίζουν την σημασία της ενίσχυσης των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών ήδη από το νηπιαγωγείο, μέσα από προγράμματα βασισμένα στις αρχές ... -
Η ευτυχία όπως προβάλλεται σε παιδικά βιβλία προσχολικής και πρώτη σχολικής ηλικίας που εκδόθηκαν στην ελληνική γλώσσα κατά την περίοδο 2000-2013
Νεάρχου, Ανδρούλα (2014-07-23)Η διερεύνηση του θέματος της Ευτυχίας των παιδιών, εν δυνάμει, μπορεί να συμβάλει στην προσπάθεια πρόληψης ψυχικών διαταραχών και προαγωγή της Ευτυχίας και βέλτιστης ανάπτυξής τους. Το παιδικό βιβλίο ως μέσο επικοινωνίας, ... -
Η ευτυχία όπως την αντιλαμβάνονται τα παιδιά ηλικίας 6-12 χρόνων
Θεοδότου, Σταυρούλα (2011-08-22)Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια συνεισφοράς στον επιστημονικό διάλογο σχετικά με τις παραμέτρους που φαίνεται να σχετίζονται με την Ευτυχία των παιδιών. Ο γενικός σκοπός της ήταν να διερευνήσει τις παραμέτρους ... -
Χαρισματικά παιδιά: Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Νικολάου-Στυλιανίδου, Παναγιώτα (2011-08-03)Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης της Κύπρου για το θέμα της αναγνώρισης των χαρισματικών μαθητών/ τριών και της περαιτέρω εκπαιδευτικής στήριξής τους. Επιπλέον, ...