Browsing by Subject "Job satisfaction"
Now showing items 41-46 of 46
-
Παράγοντες που επηρεάζουν το επίπεδο επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων στο χώρο του κυπριακού αθλητισμού
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Ο αθλητισμός προσφέρει σημαντικά οφέλη στους ανθρώπους, όπως σωματική, ψυχική πνευματική υγεία και ισορροπία. Υπεύθυνοι για την ανάπτυξη, το στρατηγικό σχεδιασμό και την προβολή του αθλητισμού στην Κύπρο είναι ο Κυπριακός ... -
Παρακίνηση και εργασιακή ικανοποίηση στο μόνιμο προσωπικό της εταιρίας ΕΛ.ΤΑ.Α.Ε.
(2015-08-21)Η ανάγκη για παροχή εργασίας είναι θέμα βιωσιμότητας και προσωπικής ισορροπίας - κοινωνικού γίγνεσθαι για κάθε πολίτη. Οι εργαζόμενοι εξαντλούν μεγάλο μέρος του καθημερινού τους χρόνου στην επαγγελματική δραστηριότητα που ... -
Παρακίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα της Κύπρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Η παρούσα διατριβή επιχειρεί να εξετάσει την ικανοποίηση που νιώθουν οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα μέσα από διάφορους παράγοντες που επικρατούν στην εργασία τους και για τους οποίους έχουν αναφέρει στην ... -
Πως το εργασιακό κλίμα επηρεάζει την εργασιακή ικανοποίηση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην ανάπτυξη και κατανόηση των εννοιών του εργασιακού κλίματος και της εργασιακής ικανοποίησης, καθώς και τη σχέση που υπάρχει μεταξύ τους ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύει τους παράγοντες που οδηγούν ... -
Το αποτελεσματικό μοντέλο σχολικής αυτονομίας για την Κύπρο: Εξετάζοντας την επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος των διευθυντών στη δημοτική εκπαίδευση
(2015-01-20)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα της σχολικής αυτονομίας στην Κύπρο. Το θέμα αυτό μελετάται εδώ και αρκετές δεκαετίες στο διεθνή χώρο και έχουν γίνει πολλές σχετικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, σε αντίθεση με τη ... -
Υποκίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των νέων τεχνολογιών - συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση του βαθμού ενσωμάτωσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στη στρατηγική των καθιερωμένων επιχειρήσεων έναντι των επιχειρήσεων αρχικών σταδίων
(2015-07-21)Η στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης -ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της- έχει ως βασική αρχή και διαχρονικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ως σταθερού συντελεστή της διαρκούς της απόδοσης. Η εστίαση της ...