Πλοήγηση ανά Θέμα "Διαδικτυακό μάρκετινγκ -- Πολιτιστικοί οργανισμοί"
Αποτελέσματα 3-6 από 6
-
Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης: Μουσείο Μπενάκη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ των πολιτιστικών οργανισμών, που αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη μεθοδικής επικοινωνιακής στρατηγικής. Παρουσιάζονται οι βασικές ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: CVAR
(2017-09-06)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το διαδικτυακό μάρκετινγκ στους πολιτιστικούς οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζουμε τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο και συγκεκριμένα ο παγκόσμιος ιστός, με τους διαδικτυακούς ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ των μουσείων στην Κύπρο: Η περίπτωση του Instagram
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να ερευνήσει τις νέες τεχνολογίες και τη ενσωμάτωση των κοινωνικών δικτύων στα σύγχρονα μουσεία. Ακόμη, θα μελετήσουμε το τρόπο με τον οποίο πολιτιστικοί οργανισμοί όπως τα μουσεία δημιουργούν ... -
Η συμφωνική ορχήστρα στη σύγχρονη εποχή: Επικοινωνία και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης, η Royal Concertgebouw Orchestra του Άμστερνταμ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει την παρουσία ενός Πολιτιστικού Οργανισμού στο διαδίκτυο και την (ηλεκτρονική) επικοινωνία που αναπτύσσει με το κοινό του με τη χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας ...