Browsing by Subject "Marketing Plan"
Now showing 1 - 17 of 17
Results Per Page
Sort Options
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Develop a marketing plan for Nedeco Electronics Ltd - Cockpit a Smart Home Solution(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-11) ;Kallenos, Petros ;Κλεάνθους, ΠάρηςΚαλλένος, ΠέτροςThe thesis scope is to develop a marketing plan for Cockpit wireless home automation that intends to enter the Cyprus market. Home automation system allow users to control their home electrical appliances remotely with the use of a software application. Smart home software application features are still growing by using the internet of things technology. The company is providing telecommunication services within Cyprus market using the latest technology achievements. Nedeco Electronics Ltd used to work with B2B customers and marketing plan does not really exist for B2C. Social media and digital marketing, changes the way companies are selling their products. Quantitative data were used for this thesis analysing consumers needs and the Cypriot market. Furthermore, survey questionnaires from 44 responders were used in order to collect quantitative data. Based on these findings a marketing plan was created. The marketing plan provided will help the company to increase its awareness regarding the consumer market. Increasing company visibility will also help for promoting and reaching the targeted audience. The thesis consists of the theoretical part which gives an overview of the existing market wireless home automation technology solutions. Also, a comparison of ZigBee, Wi-Fi, Bluetooth, Z-Wave and EnOcean smart home communication technologies is presented, taking into consideration that low power consumption and energy saving is a mandatory feature for smart home systems. Further to the theoretical part, an analysis of the Cypriot market is shown. An overview of the company is presented in marketing mix, 4P, PESTEL and SWOT analysis. Cypriot market is not educated enough about the benefits of smart home solution. A marketing plan for Nedeco Electronics Ltd about Cockpit wireless home automation system is proposed for one year which is based on the findings of this research. The data collected from survey questionnaires as well as from the literature review showed that wireless home automation solution is a promising product and service solution that can increase sales and company profits. Nedeco Electronics Ltd must be very careful in its current marketing actions in order to efficiently optimise the necessary businesses operation activities. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Marketing plan για τον οργανισμό JCI Lemesos (Junior Chamber International Lemesos)(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2016-09-12) ;Σολέα, Ειρήνη ;Θεοδοσίου, ΜάριοςSolea, IreneΗ παρούσα διατριβή παρουσιάζει ένα marketing plan για το μη κυβερνητικό, μη κερδοσκοπικό οργανισμό JCI Lemesos ο οποίος είναι από τους σημαντικότερους Μη Κυβερητικούς Οργανισμούς Νεολαίας στην Κύπρο, για να τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, να αυξήσει το brand awareness και να προσελκύσει νέα μέλη. Ο εθελοντής του JCI Lemesos θα είναι 18-40 χρονών, από αστική περιοχή, συνήθως single ή χωρίς παιδιά, με μεσαίο προς υψηλό εισόδημα και ενδιαφέρον προς το networking για προσωπικούς ή/ και επαγγελματικούς σκοπούς. Θα πρέπει να ενθαρρύνονται οι παρέες μέσα στον οργανισμό, αφού είναι δυσκολότερο να τα παρατήσουν οι εθελοντές – μέλη μιας ομάδας. Θα πρέπει να διατηρούνται καλές σχέσεις με τους τοπικούς και διεθνείς φορείς που συμβάλλουν στην υλοποίηση του έργου του οργανισμού. Το JCI Lemesos μπορεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των παρόμοιων οργανισμών αναδεικνύοντας τον συνδυασμό των στοιχείων που τον κάνουν μοναδικό (δυνάμεων): μεγάλο φάσμα ηλικιών (δέχεται νέους μέχρι 40 ετών), έλλειψη πολιτικού/ θρησκευτικού προσανατολισμού, έλλειψη επαγγελματικού περιορισμού (δηλαδή αποδοχή μόνο συγκεκριμένου αριθμού ατόμων από συγκεκριμένα επαγγέλματα), διεθνής δικτύωση, πολλαπλά επίπεδα ωφελημάτων στα μέλη και ευρύ φάσμα εκδηλώσεων. Οι κυριότερες αδυναμίες του είναι η υψηλότερη συνδρομή του (σε σχέση με άλλους οργανισμούς), η έλλειψη brand awareness, η μη εργοδότηση προσωπικού. Οι κυριότερες ευκαιρίες του είναι οι επιχορηγήσεις που μπορεί να διεκδικήσει, η συνεργασία με τον ΟΝΕΚ, η αξιοποίηση των social media και η στροφή αρκετού κόσμου στους οργανισμούς νέων λόγω της απαξίωσης των κομμάτων. Οι κυριότερες απειλές του είναι η έλλειψη εθελοντών, το οικονομικό πρόβλημα, η έλλειψη ηγετών και ο κίνδυνος οικονομικής εκμετάλλευσης από ακατάλληλα στελέχη. Ως προς τους στόχους marketing, ο στόχος εγγραφής μελών είναι 50 μέλη ετησίως για το 2017, ο οποίος αν επιτευχθεί και διατηρηθεί, μπορεί μεταγενέστερα να αυξηθεί μέσω της παροχής κινήτρων στα μέλη. Οι κοινωνικοί στόχοι του οργανισμού είναι η βοήθεια στους πληγέντες από την κρίση, η βελτίωση των εργασιακών συνθηκών των μελών του, η δικτύωση και εξεύρεση εργασίας για τους άνεργους νέους επιστήμονες και οι 3 ευκαιρίες κατάρτισης για τα μέλη του. Ενώ οι επικοινωνιακοί στόχοι του οργανισμού είναι η αύξηση του brand awareness γενικά για τον οργανισμό μέσω δημοσίων σχέσεων (παρουσία σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα λόγω των εκδηλώσεων του) και δραστηριοτήτων ψηφιακού marketing. Στη συνέχεια, αναπτύσσονται ολοκληρωμένες στρατηγικές για τους στόχους που έχουν τεθεί. Πιο συγκεκριμένα, επεξηγείται ότι θα πρέπει να διοργανώνονται αρκετές εκδηλώσεις και να επικοινωνούνται σωστά έτσι ώστε τα μέλη να νιώθουν ότι αξίζει να πληρώσουν τη συνδρομή τους. Αναλύεται το είδος των εκδηλώσεων, οι οποίες χωρίζονται σε 4 μεγάλες κατηγορίες (networking events, σεμινάρια, ψυχαγωγικές/ αθλητικές εκδηλώσεις καθώς και κοινωνικές/ φιλανθρωπικές εκδηλώσεις), που η κάθε μια έχει το σκοπό της και απευθύνεται σε διαφορετικό είδος κοινού. Οι εκδηλώσεις πρέπει να έχουν ως πρωταρχικό στόχο τις εγγραφές μελών, δευτερευόντως την ενημέρωση για τον οργανισμό ενώ όταν τελειώσουν θα πρέπει να επικοινωνούνται σωστά. Στη συνέχεια, συντάσσεται αναλυτικός προϋπολογισμός για το 2017 ο οποίος συνοψίζει τα έσοδα από συνδρομές μελών/ εκδηλώσεις/ χορηγίες και αφαιρώντας τα έξοδα των εκδηλώσεων και τη συνδρομή στον παγκόσμιο οργανισμό. Τέλος, γίνεται μια γενική αναφορά σε άλλες τακτικές/ στρατηγικές που θα ήταν καλά να ακολουθούνται από το συμβούλιο και να καλλιεργηθούν στα μέλη ως κουλτούρα του οργανισμού: η αλληλοϋποστήριξη των μελών στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες καθώς και σε άλλα θέματα, η ενημέρωση των μελών για οποιαδήποτε ευκαιρία παρουσιάζεται από άλλους οργανισμούς/ εταιρείες/ κυβερνητικές υπηρεσίες και η έμφαση στην επικοινώνηση των επιτευγμάτων του οργανισμού. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Marketing plan. Elea Golf Club(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2015-07-21) ;Ζηνούλη, Ειρήνη ;Θεοδοσίου, ΜάριοςZinouli, IreneΣτην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στη βαρυσήμαντη προσφορά του Τουρισμού στην οικονομία της Κύπρου. Ο Τουρισμός είναι η «ατμομηχανή» της οικονομίας του νησιού και μπορεί να βοηθήσει τον τόπο να ξεπεράσει την οικονομική ύφεση και να δημιουργήσει νέες ελπίδες ανάπτυξης. Στη συνέχεια επιχειρούμε να αναλύσουμε τον Γκολφ Τουρισμό, ένα σχετικά νέο είδος εναλλακτικού τουρισμού μέσα από το οποίο μπορούμε να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό στον τόπο. Μέσα από την παρουσίαση στοιχείων αναλύουμε την παγκόσμια βιομηχανία γκολφ, όπως και την κυπριακή πραγματικότητα. Αναφέρουμε τα μεγάλα οφέλη που προέρχονται από το εξειδικευμένο αυτό είδος τουρισμού και πώς η Κύπρος θα μπορούσε να αποτελέσει έναν επιτυχημένο τουριστικό γκολφ προορισμό στην ΝΑ Μεσόγειο. Ο πυρήνας της διατριβής αποτελείται από την σύνθεση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για το Elea Estate, μία από τις 4 γκολφ αναπτύξεις στην επαρχία Πάφου. Ακολουθεί ανάλυση του Περιβάλλοντος της εταιρίας, παρουσίαση της Στρατηγικής, σύνθεση Σχεδίου Δράσης και διεξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Στόχος μας η ενίσχυση και η διατήρηση της προβολής του Elea Estate με παράλληλη αύξηση των κερδών της επιχείρησης. Με την συγγραφή της παρούσας εργασίας γίνεται προσπάθεια, αφενός να κατακτήσουμε τους στόχους της ιδιωτικής επιχείρησης Elea Estate, και αφετέρου επιδιώκουμε να επιφέρουμε βελτίωση στο ευρύτερο τουριστικό προϊόν του νησιού. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication MarketingPlan: Θεωρητικό πλαίσιο και μελέτη περίπτωσης της Sika Hellas ABEE(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05) ;Μάστορη, Ηλέκτρα-Ελευθερία ;Φωτιάδης, ΘωμάςMastori, Electra-EleftheriaΗ μεταπτυχιακή αυτή διατριβή έχει διττό σκοπό. Από την μία πλευρά γίνεται ανάλυση του τι είναι marketing plan και διερευνάται η σημασία και σημαντικότητα του. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται στην πράξη η σημασία της ανάλυσης αυτής με βάση τα δεδομένα της εταιρείας Sika Hellas ΑΒΕΕ. Αρχικά, μέσω βιβλιογραφικής αναζήτησης γίνονται φανερά τα συστατικά ενός marketing plan και η χρησιμότητα καθενός από αυτά. Γιατί τα χρησιμοποιούν οι εταιρείες, τι συμβαίνει αν δεν το έχουν, ποιοι το δημιουργούν, είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν. Κατά τη δημιουργία ενός marketing plan, διενεργείται SWOT analysis, τα αποτελέσματα της οποίας θα συνεισφέρουν στην καλύτερη κατανόηση της δομής της επιχείρησης, του εσωτερικού και εξωτερικού της περιβάλλοντος, των κινδύνων και των ευκαιριών που παρουσιάζονται. Επιπλέον, αφού γίνει μια σύντομη παρουσίαση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει καθώς και των στοιχείων που την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, εντοπίζεται με ακρίβεια η αγορά - στόχος στην οποία οφείλει να στρέψει το βλέμμα του το τμήμα marketing. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα οριστούν οι στρατηγικές και οι πρακτικές που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησης. Το σχέδιο του marketing βασισμένο στη θεωρία του 4p (product- promotion- place- price) καθορίζει τα επόμενα βήματα της επιχείρησης για την ενίσχυση των πωλήσεων και την καλύτερη προώθηση του σήματός της στην αγορά. Έπειτα η εργασία κινείται ερευνητικά με πρωτογενείς πηγές από την ίδια την Sika Hellas ΑΒΕΕ. Αναλυτικότερα, μετά από επικοινωνία με την ίδια την εταιρεία, χρησιμοποιούνται γεγονότα, στοιχεία και δεδομένα πραγματικά και όχι φανταστικά για χάριν παραδείγματος. Τέλος, θα γίνει μια προσπάθεια αποτίμησης των ενεργειών αυτών σε οικονομικούς όρους ώστε να καθοριστούν οι πόροι που θα πρέπει να δεσμευτούν σε αυτούς τους σκοπούς καθώς και η κατάτμησή τους. Ουσιαστικά, με την μεταπτυχιακή διατριβή αυτή θα γίνει μια προσπάθεια να αναλυθεί η αναγκαιότητα και η συμβολή ενός σχεδίου marketing, που θα συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της επιχείρησης. Οι προτάσεις που θα προκύψουν από την έρευνα θα συμβάλλουν στην προώθηση του εμπορικού σήματος του οργανισμού και στην πραγμάτωση του οράματός του. Για την ολοκλήρωση αυτού του πονήματος πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική έρευνα που υποστηρίζει την εργασία σε θεωρητικό πλαίσιο καθώς και στοιχεία της επιχείρησης που θα ολοκληρώσουν την μελέτη του marketing plan. Επίσης, πραγματοποιήθηκε και πρωτογενής έρευνα σε επίπεδο συνέντευξης που αναλύεται περαιτέρω στο κυρίως κείμενο. Στο ερευνητικό κομμάτι της εργασίας δίνονται επιπροσθέτως πραγματικές διαφημιστικές και marketing προτάσεις, όπως είθισται να έχει ένα πραγματικό marketing plan. Μετά από έρευνα σε ειδικές διαφημιστικές εταιρίες που αναλαμβάνουν την δημιουργία marketing plan, καταγράφηκε η ροή εργασίας, ώστε να παρουσιαστεί ένα όχι μόνο πραγματικό αλλά και ολοκληρωμένο marketing plan. Όπως γίνεται φανερό από τα παραπάνω, σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση ενός ρεαλιστικού marketing plan της Sika Hellas ΑΒΕΕ. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παρασκευή κυπριακών παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05) ;Ιωσήφ, Ελισάβετ ;Κλεάνθους, ΠάριςIosif, ElisavetΟι εξαγωγές αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο για μια εταιρεία για να διεισδύσει σε μια ξένη αγορά στα πλαίσια της ανάπτυξης και της επιβίωσης της στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στις εξαγωγές οι πωλήσεις πραγματοποιούνται μέσω διανομέων ή εισαγωγέων-αντιπροσώπων σε κάθε ξένη αγορά, αφού πρώτα τα εξαγόμενα προϊόντα προσαρμοστούν ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς ούτως ώστε να καθίστανται ελκυστικά για τους καταναλωτές των συγκεκριμένων αγορών. Η παρούσα διατριβή διερευνά τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν για τη διεκπεραίωση των εξαγωγών και τους καταλληλότερους τρόπους εξαγωγής του χαλλουμιού της εταιρείας A.P. POLYCARPOU AND SONS FARM LTD στην αγορά της Νοτίου Αφρικής. Στο πρόσφατο παρελθόν δεν επιτρεπόταν η εισαγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων από την Κυπριακή Δημοκρατία στη Δημοκρατία της Νοτίου Αφρικής και η εν λόγω άδεια εισαγωγής εξασφαλίστηκε μόλις πριν από μερικούς μήνες, ως εκ τούτου οι απαιτούμενες ενέργειες και οι κατάλληλοι τρόποι εξαγωγής του εν λόγω προϊόντος στη συγκεκριμένη αγορά αποτελούν πεδίο έρευνας το οποίο δεν έχει τύχει διερεύνησης στο παρελθόν. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή για να αναπτύξει το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της επιχείρησης για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής προβαίνει σε μελέτη του διεθνούς εμπορίου και των κυπριακών εξαγωγών και σε ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, σε περιγραφή του μακροπεριβάλλοντος της Νοτίου Αφρικής και του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας, και τέλος καταστρώνει το σχέδιο υλοποίησης του πιο πάνω στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ. Για την εκπόνηση της διατριβής συγκεντρώθηκαν πληροφορίες για την εταιρεία και ειδικότερα για τις δραστηριότητες, τις δυνατότητες, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τους κινδύνους, καθώς και για τους μελλοντικούς στόχους της. Επιπρόσθετα, συγκεντρώθηκαν πληροφορίες για τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν για τις εξαγωγές στη Νότιο Αφρική μέσα από τη συνέντευξη που λήφθηκε από την CEO της εταιρείας-αντιπροσώπου στη Νότιο Αφρική και έτσι προέκυψε ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ που θα αποτελέσει πρότυπο για τις δραστηριότητες της εταιρείας στη Νότιο Αφρική. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ της μπύρας Fix για διείσδυση στην αγορά της Κύπρου(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-08-29) ;Παναγιώτου, Στυλιανός ;Κλεάνθους, ΠάριςPanagiotou, StylianosΟι νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες το καταναλωτικό κοινό είναι πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά απαιτητικό με τις υψηλές απαιτήσεις στα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι του νοικοκυριού του, οι καταναλωτές με γνώσει των προϊόντων, η ποιότητα αλλά και τα οικονομικα, έχουν αναγκάσει τους εισαγωγείς προϊόντων αλλά και τους παραγωγούς να ανεβάσουν την ποιότητα αλλά και να έχουν προσεγμένη τιμή. Όλα τα πιο πάνω για να δέσουν μεταξύ τους χρειάζεται μία σωστή αναπτυξιακή στρατηγική. Η στρατηγική που θα ασχοληθούμε στην πτυχιακή εργασία είναι η στρατηγική ανάπτυξης νεοεισερχόμενου προϊόντος σε νέα αγορά. Δηλαδή, στις παραπανω συνθήκες που έχουν να κάνουν με το καταναλωτικό κοινό, θα γίνουν διάφορες ενεργείες έτσι ώστε να κερδίσουμε ένα μερίδιο αγοράς στην Κύπρο και να ξεκινήσουμε την γνωριμία μας στο καταναλωτικό κοινό. Κατά αρχάς, θα δούμε το προφίλ του βασικού μας συνεργάτη, της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που αποτελεί τον παραγωγό της ιστορικότερης ελληνικής μπύρας στην Ελλάδα. Ο βασικός μας συνεργάτης θα μας προμηθεύει την μπύρα που θα εισάγουμε στην Κύπρο, όπου θα χρησιμοποιήσουμε το προφίλ του για καλύτερη διείσδυση στην αγορά. Αμέσως μετά, θα δούμε τα είδη της μπύρας που θα εισάγουμε μαζί με την ιστορία της πρώτης μπύρας της Ελλάδας, όπου η συσκευασία η ποιότητα και η ιστορία είναι και ένα από τα πιο δυνατά μας χαρτιά. Η ανάλυση PESTLE που θα αναλύσουμε θα μας δείξουν το περιβάλλον όπου μας περικλείνει και πώς μας επηρεάζει αυτό. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναλυθεί η έννοια και ο ορισμός του Μάρκετινγκ. Στο επόμενο κεφάλαιο, θα δούμε τον όρο και την διαδικασία κατανάλωσης, επίσης, την βασική έννοια του καταναλωτή, το μάρκετινγκ με επίκεντρο τον καταναλωτή και τους παράγοντες όπου καθορίζουν την ψυχολογική συμπεριφορά. Στο πέμπτο κεφάλαιο, θα αναλυθεί το μείγμα μάρκετινγκ, αναλύοντας το προϊόν, την τιμή, τα κανάλια διανομής του και την προώθηση του. Θα ακολουθήσει μία αναφορά στο στρατηγικό σχεδιασμό και στη συνέχεια θα δούμε τον ορισμό, το λόγο που χρησιμοποιείται ο στρατηγικός σχεδιασμός και θα γίνει και μία αναφορά σχετικά με τους τύπους και τα μοντέλα του. Στο 7ο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τον ανταγωνισμό μας . Επίσης, θα δούμε στατιστική έρευνα για την κατανάλωση της μπύρας στην Κύπρο. Στο τελευταίο κεφάλαιο, θα αναλυθούν ο στρατηγικός σχεδιασμός της μπύρας FIX για την διείσδυση της μπύρας σε καινούργια αγορά, οι στόχοι μας και οι επιδίωξεις μας καθώς και τα χαρακτηριστικά του επιχειρηματικού μας σχεδίου. Θα ακολουθήσει η ανάλυση SWOT και τέλος η ανάπτυξη του στρατηγικού μας σχεδίου - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett Cyprus(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-06) ;Χρυσοστόμου, Πηνελόπη ;Κλεάνθους, ΠάριςChrysostomou, PinelopiΗ διπλωματική εργασία έχει ως κύριο θέμα τον σχεδιασμό ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett στην Κύπρο. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η συγκεκριμένη εταιρία είναι από τους κορυφαίους λιανοπωλητές υγείας και ευεξίας στον κόσμο και ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη με καταστήματα σε διάφορες χώρες. Καθώς ο σύγχρονος κόσμος και η καθημερινή ζωή έρχονται αντιμέτωποι με συνεχείς τεχνολογικές αλλαγές, είναι απαραίτητο για μια εταιρεία, η οποία στοχεύει να διατηρήσει μια εξαιρετική ποιότητα και εξυπηρέτηση πελατών, να συνεχίσει να αναπτύσσεται χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές και λειτουργίες του μάρκετινγκ. Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα, η διατριβή δίνει έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ που ακολουθεί η εταιρεία μέχρι στιγμής. Κατά συνέπεια, παρουσιάζεται μια πρόταση με πιθανές μεθόδους που η εταιρεία θα μπορούσε να εφαρμόσει στην πράξη για περαιτέρω ανάπτυξη. Κατά κύριο λόγο, η διατριβή ασχολείται με μια εις βάθος ανάλυση του σχεδίου μάρκετινγκ τους, μετά από μια μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στις αδυναμίες που φαίνεται να υπάρχουν. Αντίστοιχα, το τελευταίο μέρος της διατριβής ολοκληρώνεται με την εισαγωγή ενός στρατηγικού σχεδίου με διάφορες προτάσεις και τεχνικές που μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών της Holland & Barrett. Ο κύριος σκοπός πίσω από το στρατηγικό σχέδιο είναι η δημιουργία τακτικών και «πιστών» ομάδων πελατών με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους. Οι εργασιακές εμπειρίες του συγγραφέα στη Holland & Barrett για πάνω από δύο χρόνια, καθώς και η χρήση πρωτογενούς έρευνας με ερωτηματολόγιο ανοιχτών και κλειστών ερωτήσεων, συνθέτουν τους κύριους πόρους της μεθοδολογίας της διατριβής. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης Boheme Fashion(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05) ;Καλανταρίδης, Αθανάσιος ;Φωτιάδης, ΘωμάςKalantaridis, AthanasiosΗ διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Boheme Fashion την περίοδο 2017 – 2018. Η Boheme Fashion παράγει και εμπορεύεται γυναικεία ενδύματα στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, κυρίως στις χώρες της Γερμανίας και Ολλανδίας. Η παραγωγική της μονάδα βρίσκεται στην Βουλγαρία, ενώ η διοίκηση και τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το σχέδιο μάρκετινγκ που προτείνεται στα πλαίσια της παρούσας εργασίας προέκυψε ύστερα από ενδελεχή έρευνα και ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος με αναφορά στη δομή και τη σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση της επιχείρησης, μελετώντας τις δυνάμεις - αδυναμίες της, τις ευκαιρίες - απειλές του περιβάλλοντος (SWOT analysis), το εξωτερικό Μάκρο – περιβάλλον της (PESTCD analysis), περιγράφεται η κατάσταση στον κλάδο της ένδυσης, η αγορά, ο υφιστάμενος ανταγωνισμός και το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter. Έπειτα γίνεται προσπάθεια να χρησιμοποιηθούν όλα τα παραπάνω στοιχεία για να καθοριστούν οι κατάλληλες στρατηγικές και να προταθεί το μίγμα μάρκετινγκ που θα μπορούσε να υλοποιηθεί εντός του 2018. Επιπλέον αξιολογούνται οι προτεινόμενες ενέργειες που παρουσιάστηκαν και ελέγχονται τα αποτελέσματά τους. Τέλος, περιγράφονται τα σχέδια δράσης - εναλλακτικές επιλογές της εταιρείας για τις περιπτώσεις μη ομαλής έκβασης των γεγονότων (σχέδια εκτάκτων αναγκών). - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Sports Direct(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06) ;Τορνάρης, Ιωάννης ;Κλεάνθους, ΠάριςTornaris, IoannisΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο των σχεδιασμό μάρκετινγκ της εταιρείας Sports Direct, ενός επιχειρηματικού κολοσσού στον τομέα των αθλητικών ειδών. Όλα τα επιχειρηματικά σχέδια για τη δημιουργία μιας επιχειρήσεις προκειμένου να αναπτυχθεί και να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο ανταγωνιστικά και τεχνολογικά οικονομικό περιβάλλον είναι αναγκαίο και πρέπει να διέπεται από κανόνες και τεχνικές του μάρκετινγκ και ειδικότερα από ένα πλάνο σχέδιο μάρκετινγκ με έμφαση στην ποιότητα και εξυπηρέτηση του καταναλωτή, προκειμένου να είναι επιτυχημένη η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα. Η παρούσα διατριβή προσπαθεί να ρίξει φως σε ένα τέτοιο «μάρκετινγκ πλάν» που ακολουθεί η συγκεκριμένη επιχείρηση. Εφόσον αναλυθεί η υπάρχον «επιχειρηματική στρατηγική» και «μάρκετινγκ πλαν» της επιχείρησης λεπτομερέστατα το οποίο και εφαρμόζει η επιχείρηση παγκοσμίως, θα γίνει μελέτη των αδυναμιών του υπάρχουν και που μπορεί η επιχείρηση να βελτιωθεί ώστε να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, μόνιμους και πιστούς πελάτες καθώς επίσης και μεγιστοποίηση των κερδών της. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου και συγκεκριμένα με ερωτήσεις κλειστού τύπου και ανοιχτού τύπου αλλά και με προσωπικές συνεντεύξεις με τον κύριο Kevin Paxton γενικό διευθυντή των καταστημάτων Κύπρου (area manager of Cyprus) και με την κυρία Ramona Daria διευθύντρια του καταστήματος Sports Direct Κύπρου, αλλά και από την εμπειρία του ίδιου του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργαζόταν στην εταιρεία αυτή για σχεδόν πέντε συναπτά έτη. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Δημοτική βιβλιοθήκη Αγίας Παρασκευής - Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου: Στρατηγικός σχεδιασμός πολιτιστικού οργανισμού(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12) ;Πριμπέλη, Σοφία ;Συλαίου, ΣτυλιανήPrimpeli, SofiaΗ παρούσα διπλωματική εργασία φιλοδοξεί να αποδείξει ότι η υιοθέτηση πρακτικών μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει θετικό βήμα στη λειτουργία των τοπικών πολιτιστικών οργανισμών. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής έρευνας αποσκοπεί στο να δομήσει ένα πλάνο μάρκετινγκ για λογαριασμό της Δημοτικής βιβλιοθήκης Αγίας Παρασκευής – Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου. Η δομή που ακολουθήθηκε στο πλάνο μάρκετινγκ είναι η κλασσική δομή του Kotler (Kotler, 1999). Στο αρχικό σκέλος της εργασίας, αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση του πολιτιστικού οργανισμού. Μετά παρουσιάζεται η ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ και δυνάμεων – αδυναμιών και ευκαιριών - κινδύνων που εμφανίζονται στο περιβάλλον του. Τελικό βήμα της εργασίας και τελικό βήμα στο πλάνο μάρκετινγκ αποτελεί η θέσπιση στόχων που καλείται ο οργανισμός να επιτύχει. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα μέρη: Το πρώτο μέρος της εργασίας είναι η βιβλιογραφική έρευνα όπου γίνεται αναφορά στη Νέα Δημόσια Διαχείριση (new public management), το νέο ρόλο των πολιτιστικών οργανισμών και την ανάγκη που αυτοί επιφέρουν στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται ο υπό μελέτη πολιτιστικός οργανισμός και τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα. Το τρίτο μέρος είναι το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας. Σε αυτό αναλύεται η παρούσα κατάσταση του πολιτιστικού οργανισμού της έρευνας, και ειδικότερα η δομή, η λειτουργία, οι τομείς δράσης του και η επικοινωνιακή του πολιτική. Όλα αυτά έγιναν μέσα από στοιχεία που αντλήσαμε από συνεντεύξεις, από επιτόπια παρατήρηση και από στοιχεία μέσα από το διαδίκτυο. Επιπλέον έγινε έρευνα κοινού με χρήση ερωτηματολογίου, για να διαπιστωθεί σε ποιο βαθμό το κοινό είναι ικανοποιημένο από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του οργανισμού. Το τρίτο μέρος κλείνει με τη μεθοδολογία ανάλυσης SWOT και τη συζήτηση των αποτελεσμάτων. Στο τέταρτο μέρος παρουσιάζεται το στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Δημοτικής βιβλιοθήκης Αγίας Παρασκευής – Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Εκπόνηση Μάρκετινγκ Plan Offline - Online στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης Media Markt(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05) ;Δημόπουλος, Αντώνιος ;Φωτιάδης, ΘωμάςDemopoulos, AntoniosΗ μελέτη αυτή έρχεται να ρίξει φως σε ένα ζήτημα που απασχολεί το σύνολο των μεγάλων εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας την περίοδο της κρίσης .«Με τη χρήση ποιων στρατηγικών Marketing μπορεί να αντισταθμιστεί η έλλειψη ανάπτυξης δικτύου φυσικών καταστημάτων. Μελέτη περίπτωσης: Media Markt. Η επαγγελματική ιδιότητα του εκπονητή, ως στέλεχος Διεύθυνσης στη Media Saturn Ελλάς (κατάστημα Λάρισας), τον ώθησε να επιλέξει ως αντικείμενο μελέτης, την περίπτωση της εταιρίας, στην οποία εργάζεται, θεωρώντας πως η εργασία του θα λάβει χώρο σε πραγματικό χρόνο και πως η καθημερινή επαγγελματική του ενασχόληση είναι απολύτως συνυφασμένη με το θέμα της πτυχιακής του εργασίας. Στην έρευνά του, κατέγραψε τη θεωρητική προσέγγιση του θέματος, τη μεθοδολογία που χρησιμοποίησε, πραγματοποίησε μια εκτεταμένη αναφορά στις στρατηγικές μεθόδους που ακολουθεί η εταιρία και στον διαχωρισμό τους με γνώμονα τη χρήση του διαδικτύου. Παραθέτοντας τα μετρήσιμα αποτελέσματα των στρατηγικών αυτών (multichannel, omnichannel) οδηγήθηκε συμπερασματικά στη δυνατότητα αντιστάθμισης της έλλειψης φυσικού δικτύου της Media Markt μέσω της διατήρησης και ενίσχυσης των υπαρχουσών στρατηγικών, στη σημαντικότητα εφαρμογής εργαλείων για τη διερεύνηση και μέτρηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος, αλλά και στην αναγκαιότητα της επαναληπτικής διαφήμισης για την ενίσχυση της διείσδυσης στην αγορά καθώς και στον πελατοκεντρικό προσανατολισμό. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12) ;Αντωνίου, Παναγιώτης ;Νικολάου, ΝτάϊναAntoniou, PanagiotisΣε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αυξανόμενων προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής και της εξάρτησης από τις εισαγωγές πετρελαίου, η Κύπρος θα πρέπει να αγκαλιάσει εναλλακτικές τεχνολογίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της πράσινης τεχνολογίας φωτοβολταϊκών (Φ/Β). Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος αξιοποίησης των υψηλών επιπέδων ακτινοβολίας που υπάρχουν στην Κύπρο και αξιοποιώντας πλήρως αυτήν την άφθονη πηγή ενέργειας. Σήμερα, πολλές ηλιακές φωτοβολταϊκές εταιρείες προσπαθούν να μετατρέψουν στην ευκαιρία τους το ανεκμετάλλευτο ηλιακό δυναμικό στον οικιακό τομέα στην Κύπρο. Αυτό το έργο περιγράφει τη διαδικασία προγραμματισμού μάρκετινγκ για μια επιχείρηση παραγωγής φωτοβολταϊκών στην Κύπρο που πρέπει να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της και να αναδειχθεί ως ο νέος κορυφαίος παραγωγός στην οικιακή αγορά φωτοβολταϊκών. Αυτή η ανάγκη οδηγεί στα ερευνητικά ερωτήματα αυτού του έργου: (α) Ποιοι παράγοντες είναι σημαντικοί στην απόφαση του καταναλωτή να επενδύσει σε οικιακά φωτοβολταϊκά συστήματα, (β) Ποια είναι τα πιο κατάλληλα τμήματα καταναλωτών για την επιχείρηση και (γ) Ποια στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να ακολουθηθεί για να προσεγγίσει τα πιο πιθανά τμήματα. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Η διερεύνηση και εφαρμοργή σχεδίου μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-07-24) ;Αντωνίου, Ελευθερία ;Επαμεινώνδα, ΕπαμεινώνδαςAntoniou, EleftheriaΗ παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς κοινωνικών και ανθρωπιστικών Υπηρεσιών στην Κύπρο. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς γενικά και στηρίζεται αποκλειστικά στην βιβλιογραφία. Εξετάζονται θέματα όπως η δράση και οι κατηγορίες των Μ.Κ.Ο. Oι μορφές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους Μ.Κ.Ο, η χρήση του μάρκετινγκ και της έρευνας, και κατ’ επέκτασιν τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το μίγμα προβολής του. Στο δεύτερο μέρος, τίθεται η υπόθεση της έρευνας, με βάση την οποία ο Μ.Κ.Ο. ο οποίος μελετάται αδυνατεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κοινού λόγω έλλειψης ή ανεπαρκούς χρήσης του μάρκετινγκ. Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες, τον ερευνητικό σκοπό και τους επιμέρους ερευνητικούς στόχους. Στη συνέχεια πραγμτοποιήθηκε και μια ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο των συνεντεύξεων εις βάθος και των συνεντεύξεων με ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος. Οι συνεντεύξεις εις βάθος έγιναν με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου, τους λειτουργούς και ενεργά εμπλεκόμενους εθελοντές με σκοπό τη διερεύνηση των στόχων του οργανισμού, τον τρόπο λειτουργίας του, οργάνωσης και δραστηριοποίησης καθώς και του εντοπισμού των τεχνικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Οι ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος επιλέχθηκαν με κριτήριο την ηλικία. Στην πρώτη ομάδα συμμετείχαν άτομα ηλικίας 25-35 ετών και στη δεύτερη άτομα ηλικίας 45-55 ετών, προκειμένου να μελετηθεί η αντιμετώπιση του οργανισμού και γενικότερα των Μ.Κ.Ο. από την πλευρά των αποδεκτών των ενεργειών του οργανισμού. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας, βάση των παραπάνων ερευνών, αναλύονται τα συμπεράσματα, σύμφωνα με τα οποία η αρχική υπόθεση της έρευνας επιβεβαιώνεται. Συγκεκριμένα ο Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου, υστερεί σε επίπεδο ενημέρωσης του κοινού. Δεν χρησιμοποιεί καμία τεχνική μάρκετινγκ, χρησιμοποιεί ελάχιστα κάποιες μεθόδους προβολής του έργου του με αποτέλεσμα να υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση, και κατά συνέπεια αδιαφορία και άγνοια εκ μέρους του κοινού. Για την αντιμετώπιση των ελλείψεων προτείνεται να δοθεί βάρος στην επαφή και προσέγγιση του κοινού, να δοθεί έμφαση στην συνεχή και λεπτομερή επικοινωνία στην εκμετάλλευση των τάσεων και ευκαιριών του περιβάλλοντος, π.χ. μια συνεργασία με μια εμπορική επιχείρηση καθώς και τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την επικοινωνία με το νεαρότερο κοινο. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Ο ρόλος του στρατηγικού μάρκετινγκ στις αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης στην Κύπρο. Μελέτη περίπτωσης - Κοινοτικό Συμβούλιο Κιτίου(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06) ;Παπαμιχαήλ, Αβραάμ ;Κλεάνθους, ΠάριςPapamichael, AvraamΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εξετάζει το ρόλο του Στρατηγικού Μάρκετινγκ στις Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΑΤΑ) στην Κύπρο, με την μελέτη περίπτωσης του Κοινοτικού Συμβουλίου (ΚΣ) Κιτίου. Σκοπός της Διατριβής είναι η καταγραφή των δυνατοτήτων εφαρμογής του μάρκετινγκ στις ΑΤΑ στην Κύπρο και η διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων προς το ΚΣ Κιτίου, που είναι δυνατόν να εφαρμοστούν και ευρύτερα, ώστε να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Μέσα από βιβλιογραφική έρευνα εξετάζονται ο ορισμός του μάρκετινγκ, το πλαίσιο λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Κύπρο και σε άλλα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην υπό διαβούλευση μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Κύπρο, καθώς και στη διεύρυνση του ρόλου του στρατηγικού μάρκετινγκ σε οντότητες ιδιαίτερου χαρακτήρα και σκοπού, όπως είναι οι ΑΤΑ ως Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί, διαθέτοντας ως «προϊόν» τις παρεχόμενες τους υπηρεσίες και ως «πελάτες» τον τοπικό πληθυσμό. Η μελέτη περίπτωσης του ΚΣ Κιτίου περιλαμβάνει την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, την πραγματοποίηση ποιοτικών συνεντεύξεων καθώς και τις αναλύσεις SWOT και PEST. Περιλαμβάνει ακόμα την πραγματοποίηση Πρωτογενούς Έρευνας, η οποία αναδεικνύει σημαντικά στοιχεία σχετικά με τα εργαλεία που το ΚΣ Κιτίου μπορεί να χρησιμοποιήσει, προκειμένου να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει, καθώς και στοιχεία που αναδεικνύουν την ανάγκη εφαρμογής στρατηγικού μάρκετινγκ σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Στο τέλος καταγράφονται συγκεκριμένες προτάσεις σχετικά με τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ (7Ps) για ενδεχόμενη μελλοντική εφαρμογή από το ΚΣ Κιτίου, προτεινόμενο σχέδιο δράσης καθώς και γενικότερα συμπεράσματα. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Προσεγγίζοντας το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού - Αγία Νάπα(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-08-08) ;Χριστοφή, Χριστιάνα ;Νικολάου, ΝτάϊναChristofi, ChristianaΗ παρούσα διατριβή διενεργείται στα πλαίσια ολοκλήρωσης σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκηση, Τεχνολογία και Ποιότητα του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η επιλογή του θέματος έγινε µε κριτήριο το προσωπικό ενδιαφέρον της συγγραφέως-ερευνήτριας αναφορικά µε το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού με μελέτη περίπτωσης την Αγία Νάπα. Σκοπός της διατριβής είναι, μέσα από την καταγραφή του παλμού των απόψεων των άμεσα εμπλεκομένων με το θέμα του χειμερινού τουρισμού του προορισμού (χειμερινοί επισκέπτες και φορείς του τουρισμού), να αναζητήσει την ταυτότητα του χειμερινού τουριστικού προϊόντος ως μια αρχική προσπάθεια αντιμετώπισης της εποχικής τουριστικής νοσηρότητας με αποτέλεσμα ο προορισμός να καταστεί ολόχρονος. Επιχειρείται να προσεγγιστεί ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού της περιοχής σε μια απόπειρα να δοθεί το στίγμα για την επανατοποθέτησή του στην οποία θα μπορούσε να στηριχτεί μια πιο εκτενή μελλοντική μελέτη. Η εκμαίευση του κοινού οράματος, των στόχων υλοποίησης του και η προσπάθεια διατύπωσης ενός brand name στο οποίο θα εμπεριέχεται αυτή η ταυτότητα αποτελούν τους στόχους της παρούσας διατριβής. Μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, της μελέτης περίπτωσης (case study) και της έρευνας πεδίου επιχειρήθηκε η προσέγγιση του θέματος το οποίο κατέληξε σε σημαντικά συμπεράσματα τα οποία εξήχθησαν μέσα από τις δύο παράλληλες έρευνες πεδίου (χειμερινών επισκεπτών και φορέων τουρισμού του προορισμού). Τα συμπεράσματα αφορούν το κοινό όραμα των φορέων του τουρισμού καθώς και στους στόχους που πρέπει να υλοποιηθούν για την πραγματοποίησή του. Το ουσιώδες συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι ο προορισμός Αγία Νάπα θα πρέπει να αφήσει πίσω του το ξεπερασμένο πλέον μότο «Ήλιος – Θάλασσα» και να προσφέρει τη δυνατότητα εμπλουτισμού των εμπειριών του σύγχρονου και απαιτητικού πλέον επισκέπτη μέσα από ένα κράμα διαφορετικών αναπάντεχα ευχάριστων εμπειριών. Εμπειρίες οι οποίες θα γίνουν ένα με το όνομα του προορισμού και θα εμπεριέχονται στην ταυτότητά του η οποία θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και ευδιάκριτη στο κοινό – στόχο. Η ταυτότητα «μωσαϊκό εμπειριών» εμπεριέχει 7 στοιχεία – εμπειρίες «Αθλητισμός – Συνέδρια – Γάμοι – Γαστρονομία – Πολιτισμός – Δραστηριότητες (στεριάς – θαλάσσης) - Υγεία» και καλεί το κοινό-στόχο να την εξερευνήσει μιας και ο προορισμός αλλάζει πλέον όψη και δε μένει στη στασιμότητα του παρελθόντος. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην κατασκευαστική εταιρία ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕ(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12) ;Χατζηιωακειμίδου, Μακρίνα ;Φωτιάδης, ΘωμάςChatziioakimidou, MakrinaΗ παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό του πλάνου μάρκετινγκ της εταιρίας ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕ στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Σκοπός της διατριβής είναι να παρουσιάσει το κατάλληλο σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη των πωλήσεων της εταιρίας, αφού αναλύσει με μεθοδικότητα το εσωτερικό κι εξωτερικό περιβάλλον της. Πιο συγκεκριμένα: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση της εταιρίας, η ιστορική αναδρομή της παρουσίας της στην αγορά και περιγράφονται το όραμα και η αποστολή της. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται λεπτομερώς η παρούσα κατάσταση της εταιρίας και του περιβάλλοντος της επιχείρησης, μελετώντας τις τάσεις της αγοράς, την κατάσταση των πελατών και τα δίκτυα διανομής. Επίσης, εφαρμόζεται η PESTLE analysis για να αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της εταιρίας δηλαδή το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό, νομικό και φυσικό περιβάλλον. Μέσω της SWOT analysis καθορίζονται οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της εταιρίας καθώς και οι ευκαιρίες και οι απειλές του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται. Η ανάλυση της παρούσας κατάστασης ολοκληρώνεται με την εφαρμογή του μοντέλου των 5 δυνάμεων του Porter το οποίο αναλύει τον υφιστάμενο ανταγωνισμό, την απειλή εισόδου νέων ανταγωνιστών, την απειλή των υποκατάστατων προϊόντων, την διαπραγματευτική δύναμη των ανταγωνιστών και την διαπραγματευτική δύναμη των αγοραστών. Στο τρίτο κεφάλαιο θέτονται οι στόχοι του μάρκετινγκ αναφορικά με τα αποτελέσματα που προσδοκεί η εταιρία. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η τμηματοποίηση της εγχώριας και διεθνούς αγοράς, καθορίζεται η αγορά-στόχος και αποφασίζεται η τοποθέτηση της εταιρίας. Στο πέμπτο κεφάλαιο, αναλύονται οι τακτικές δράσης σχετικά με το προϊόν, τις τιμές, την διανομή, τις πωλήσεις και την προβολή της εταιρίας σε κάθε μία αγορά-στόχο που έχει επιλεχθεί στο παραπάνω κεφάλαιο. Ολοκληρώνοντας, στο έκτο κεφάλαιο περιγράφεται το πρόγραμμα εκτάκτου ανάγκης, σε περίπτωση που δεν έχει επιτυχία το πλάνο δράσης της εταιρίας, αναφορικά με τους στόχους που έχουν τεθεί στο τρίτο κεφάλαιο. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Σχέσεις Τουρισμού & Παραγωγής αγροτικών προϊόντων της Νήσου Κρήτης. Σε ποιο βαθμό απορροφώνται – αξιοποιούνται τα κρητικά αγροτικά προϊόντα από τις τουριστικές μονάδες της Νήσου; Διερεύνηση της περαιτέρω διάθεσης των αγροτικών προϊόντων στις εν λόγω μονάδες(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2015-08-31) ;Παπαδάκης, Κυριάκος ;Αποστολόπουλος, ΚωνσταντίνοςPapadakis, KyriakosΗ μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται με σκοπό να εντοπιστούν και να καταγραφούν οι σχέσεις του τουρισμού και της παραγωγής αγροτικών προϊόντων της Νήσου Κρήτης και να αναζητηθούν τα σημεία τομής μεταξύ τους. Υπηρεσίες που σχετίζονται με τον τουρισμό και την πρωτογενή παραγωγή αποτελούν τους σημαντικότερους κλάδους που δραστηριοποιούνται οι κάτοικοι της Κρήτης, επομένως θα πρέπει να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό απορροφώνται – αξιοποιούνται τα «κρητικά» αγροτικά προϊόντα από τις τουριστικές μονάδες του νησιού και να διερευνηθεί η περαιτέρω διάθεση των αγροτικών προϊόντων. Θα αναζητήσουμε με ποιους τρόπους τα τοπικά αγροτικά προϊόντα μπορούν να αποτελέσουν «δορυφόρο λογαριασμό» στο εσωτερικό μάρκετινγκ και τους τρόπους προώθησης των τοπικών αγροτικών προϊόντων. Η σχετική διεθνής εμπειρία περιορίζεται στην δημιουργία πλάνων μάρκετινγκ για τα αγροτικά προϊόντα, σε μελέτες για τον τουρισμό γενικότερα (αναζήτηση ποσοτικών και ποιοτικών για όλες τις μορφές που υπάρχουν) και σε μελέτες όσο αφορά τη μεγιστοποίηση της παραγωγής και τις τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Οι σχέσεις αυτές κάθ’ αυτές του τουρισμού με την παραγωγή προϊόντων δεν έχουν μελετηθεί σε μεγάλο βαθμό παρόλο που εξάγονται συμπεράσματα από την διεθνή εμπειρία τα οποία τις αποκαλύπτουν. Στόχος της διατριβής είναι να τονιστούν η ταυτότητα και η μοναδικότητα των τοπικών προϊόντων ως βασικού πυλώνα της τοπικής ανάπτυξης καθώς και η Περιφερειακή εξειδίκευση, Περιφερειακές ανισότητες, Περιφερειακή ανάπτυξη σε περιοχές με ιδιαιτερότητες (νησιωτικές και ορεινές). Επίσης να διερευνηθεί αν οι τουριστικές μονάδες του νησιού έχουν υιοθετήσει τα κρητικά προϊόντα στα μενού τους και ποιες δυσκολίες ή εμπόδια ανακύπτουν και δεν γίνεται πλήρης αξιοποίηση των προϊόντων αυτών. Θα προσπαθήσουμε να καταρτίσουμε γενικό σχέδιο μάρκετινγκ προκειμένου να βοηθήσουμε στην καλύτερη αξιοποίηση των προϊόντων που παράγονται και να παραθέσουμε προτάσεις προκειμένου να εντατικοποιηθεί και να αξιοποιηθεί η παραγωγή του πρωτογενή τομέα. Η εργασία θεωρείται επίκαιρη γιατί λόγο της οικονομικής κρίσης και της ανεργίας που υπάρχει στην Ελλάδα θα πρέπει να δημιουργηθεί ανάπτυξη για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Η αξιοποίηση του πρωτογενή τομέα και του τουρισμού όπου θεωρούνται η «βαριά» βιομηχανία της χώρας μας μπορεί να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης για τα αδιέξοδα που έχει περιέλθει η χώρα.