Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η διερεύνηση και εφαρμοργή σχεδίου μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου
 
  • Details
Options

Η διερεύνηση και εφαρμοργή σχεδίου μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου

Author(s)
Αντωνίου, Ελευθερία
Date Issued
2017-07-24
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς κοινωνικών και ανθρωπιστικών Υπηρεσιών στην Κύπρο.
Το πρώτο μέρος αναφέρεται στους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς γενικά και στηρίζεται αποκλειστικά στην βιβλιογραφία. Εξετάζονται θέματα όπως η δράση και οι κατηγορίες των Μ.Κ.Ο. Oι μορφές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους Μ.Κ.Ο, η χρήση του μάρκετινγκ και της έρευνας, και κατ’ επέκτασιν τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το μίγμα προβολής του.
Στο δεύτερο μέρος, τίθεται η υπόθεση της έρευνας, με βάση την οποία ο Μ.Κ.Ο. ο οποίος μελετάται αδυνατεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κοινού λόγω έλλειψης ή ανεπαρκούς χρήσης του μάρκετινγκ.
Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες, τον ερευνητικό σκοπό και τους επιμέρους ερευνητικούς στόχους.
Στη συνέχεια πραγμτοποιήθηκε και μια ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο των συνεντεύξεων εις βάθος και των συνεντεύξεων με ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος.
Οι συνεντεύξεις εις βάθος έγιναν με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου, τους λειτουργούς και ενεργά εμπλεκόμενους εθελοντές με σκοπό τη διερεύνηση των στόχων του οργανισμού, τον τρόπο λειτουργίας του, οργάνωσης και δραστηριοποίησης καθώς και του εντοπισμού των τεχνικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν.
Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου.
Οι ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος επιλέχθηκαν με κριτήριο την ηλικία. Στην πρώτη ομάδα συμμετείχαν άτομα ηλικίας 25-35 ετών και στη δεύτερη άτομα ηλικίας 45-55 ετών, προκειμένου να μελετηθεί η αντιμετώπιση του οργανισμού και γενικότερα των Μ.Κ.Ο. από την πλευρά των αποδεκτών των ενεργειών του οργανισμού. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου.
Στο τελευταίο μέρος της εργασίας, βάση των παραπάνων ερευνών, αναλύονται τα συμπεράσματα, σύμφωνα με τα οποία η αρχική υπόθεση της έρευνας επιβεβαιώνεται.
Συγκεκριμένα ο Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου, υστερεί σε επίπεδο ενημέρωσης του κοινού. Δεν χρησιμοποιεί καμία τεχνική μάρκετινγκ, χρησιμοποιεί ελάχιστα κάποιες μεθόδους προβολής του έργου του με αποτέλεσμα να υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση, και κατά συνέπεια αδιαφορία και άγνοια εκ μέρους του κοινού.
Για την αντιμετώπιση των ελλείψεων προτείνεται να δοθεί βάρος στην επαφή και προσέγγιση του κοινού, να δοθεί έμφαση στην συνεχή και λεπτομερή επικοινωνία στην εκμετάλλευση των τάσεων και ευκαιριών του περιβάλλοντος, π.χ. μια συνεργασία με μια εμπορική επιχείρηση καθώς και τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την επικοινωνία με το νεαρότερο κοινο.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
56 σ. 30 εκ.
Subjects

Στρατηγικές μάρκετινγ...

Marketing Plan

Στρατηγικές μάρκετινγ...

Marketing Plan -- Non...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2017-00521.pdf

Size

657.52 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):44ae96b2ab3cbadc12781e7caf4899b2

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly