Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
  6. Δημοτική βιβλιοθήκη Αγίας Παρασκευής - Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου: Στρατηγικός σχεδιασμός πολιτιστικού οργανισμού
 
  • Details
Options

Δημοτική βιβλιοθήκη Αγίας Παρασκευής - Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου: Στρατηγικός σχεδιασμός πολιτιστικού οργανισμού

Author(s)
Πριμπέλη, Σοφία
Date Issued
2017-12
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία φιλοδοξεί να αποδείξει ότι η υιοθέτηση πρακτικών μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει θετικό βήμα στη λειτουργία των τοπικών πολιτιστικών οργανισμών. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής έρευνας αποσκοπεί στο να δομήσει ένα πλάνο μάρκετινγκ για λογαριασμό της Δημοτικής βιβλιοθήκης Αγίας Παρασκευής – Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου.
Η δομή που ακολουθήθηκε στο πλάνο μάρκετινγκ είναι η κλασσική δομή του Kotler (Kotler, 1999). Στο αρχικό σκέλος της εργασίας, αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση του πολιτιστικού οργανισμού. Μετά παρουσιάζεται η ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ και δυνάμεων – αδυναμιών και ευκαιριών - κινδύνων που εμφανίζονται στο περιβάλλον του. Τελικό βήμα της εργασίας και τελικό βήμα στο πλάνο μάρκετινγκ αποτελεί η θέσπιση στόχων που καλείται ο οργανισμός να επιτύχει.
Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα μέρη:
Το πρώτο μέρος της εργασίας είναι η βιβλιογραφική έρευνα όπου γίνεται αναφορά στη Νέα Δημόσια Διαχείριση (new public management), το νέο ρόλο των πολιτιστικών οργανισμών και την ανάγκη που αυτοί επιφέρουν στην ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται ο υπό μελέτη πολιτιστικός οργανισμός και τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα.
Το τρίτο μέρος είναι το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας. Σε αυτό αναλύεται η παρούσα κατάσταση του πολιτιστικού οργανισμού της έρευνας, και ειδικότερα η δομή, η λειτουργία, οι τομείς δράσης του και η επικοινωνιακή του πολιτική. Όλα αυτά έγιναν μέσα από στοιχεία που αντλήσαμε από συνεντεύξεις, από επιτόπια παρατήρηση και από στοιχεία μέσα από το διαδίκτυο. Επιπλέον έγινε έρευνα κοινού με χρήση ερωτηματολογίου, για να διαπιστωθεί σε ποιο βαθμό το κοινό είναι ικανοποιημένο από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του οργανισμού. Το τρίτο μέρος κλείνει με τη μεθοδολογία ανάλυσης SWOT και τη συζήτηση των αποτελεσμάτων.
Στο τέταρτο μέρος παρουσιάζεται το στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Δημοτικής βιβλιοθήκης Αγίας Παρασκευής – Μουσείο Αλέκου Κοντόπουλου.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
75 σ. 30 εκ.
Subjects

Στρατηγικός σχεδιασμό...

Marketing Plan

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΠΑ-2017-00049.pdf

Size

863.08 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):abc478ed68c18e12df756df94fe01e15

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly