Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο
 
  • Details
Options

Ένα σχέδιο μάρκετινγκ για τη διάδοση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας στην οικιακή αγορά στην Κύπρο

Author(s)
Αντωνίου, Παναγιώτης
Date Issued
2021-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των αυξανόμενων προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής και της εξάρτησης από τις εισαγωγές πετρελαίου, η Κύπρος θα πρέπει να αγκαλιάσει εναλλακτικές τεχνολογίες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της πράσινης τεχνολογίας φωτοβολταϊκών (Φ/Β). Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος αξιοποίησης των υψηλών επιπέδων ακτινοβολίας που υπάρχουν στην Κύπρο και αξιοποιώντας πλήρως αυτήν την άφθονη πηγή ενέργειας. Σήμερα, πολλές ηλιακές φωτοβολταϊκές εταιρείες προσπαθούν να μετατρέψουν στην ευκαιρία τους το ανεκμετάλλευτο ηλιακό δυναμικό στον οικιακό τομέα στην Κύπρο.

Αυτό το έργο περιγράφει τη διαδικασία προγραμματισμού μάρκετινγκ για μια επιχείρηση παραγωγής φωτοβολταϊκών στην Κύπρο που πρέπει να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της και να αναδειχθεί ως ο νέος κορυφαίος παραγωγός στην οικιακή αγορά φωτοβολταϊκών. Αυτή η ανάγκη οδηγεί στα ερευνητικά ερωτήματα αυτού του έργου: (α) Ποιοι παράγοντες είναι σημαντικοί στην απόφαση του καταναλωτή να επενδύσει σε οικιακά φωτοβολταϊκά συστήματα, (β) Ποια είναι τα πιο κατάλληλα τμήματα καταναλωτών για την επιχείρηση και (γ) Ποια στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να ακολουθηθεί για να προσεγγίσει τα πιο πιθανά τμήματα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
102 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Στρατηγικές μάρκετινγ...

Marketing Plan

Φωτοβολταϊκή τεχνολογ...

Photovoltaic technolo...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2021-00923.pdf

Size

2.56 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):be48412a4abb9f32057ce3ceb01036d2

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly