Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek) by Subject "Corporate reputation"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Corporate reputation in the online universe(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12) ;Basdras, Vasileios ;Νταλιάνης, ΚλήμηςΜπάσδρας, ΒασίλειοςThis dissertation is made for Social Information System Master at Open University of Cyprus. It’s focus is Online Reputation of business. Starting from an individual to a multinational corporation level we are looking to find, understand and define the purpose, the need and the impact of managing the impressions made. We argue that strategies may vary regarding the type of business. We suggest that not only consumers are allowed to have an opinion about a brand and how the reputation is disseminated. The progress in communication is implying bigger social influence between the people, trends are changing fast. We are presenting different tools to find these insights and monitor the ORM, free, paid or open source. We are discussing the caveats anyone should be aware of. Finally we aim to use code in order to analyze and to see it in practice through the prism of a real business entity. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Διαχείριση διαδικτυακής φήμης των κυπριακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Μέθοδοι, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05) ;Κυριάκου, Σάββας ;Νταλιάνης, ΚλήμηςKyriakou, SavvasΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, η οποία εμπίπτει στον τομέα κοινωνικών πληροφοριακών συστημάτων μελετήθηκαν μέθοδοι και εργαλεία σε σχέση με την ορθή διαχείριση της φήμης των Κυπριακών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. Αρχικά, μελετήθηκε και δόθηκε ορισμός των όρων «Εταιρικής Φήμης», «Διαδικτυακής Φήμης» και «Διαχείρισης της Εταιρικής Φήμης» όπου διερευνήθηκε η σημαντικότητα της καλής Εταιρικής Φήμης. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναλύει την υφιστάμενη ψηφιακή παρουσία των Κυπριακών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, όπως και των υφιστάμενων εργαλείων και υπηρεσιών για τη διαχείριση φήμης που χρησιμοποιούν οι Κυπριακές Επιχειρήσεις. Η καλύτερη κατανόηση γίνεται μέσω εμπειρικής ανάλυσης ενός δείγματος κυπριακών μικρομεσαίων όπου ένας από τους κύριους στόχους ήταν να ανακαλυφθούν οι γενικές τάσεις και η αντίληψη που έχουν τα στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων για την διαδικτυακή φήμη των επιχειρήσεων τους. Τα συμπεράσματα της έρευνας βγήκαν συνδυάζοντας τις συνεντεύξεις με τα «ψηφιακά ίχνη» που αφήνουν οι επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο, κοινωνικές πλατφόρμες (Facebook και Twitter), τα οποία συλλέχθηκαν κατά ένα μέρος με τα APIs. Η παρούσα μελέτη προσεγγίζει την έννοια της διαδικτυακής φήμης, της σωστής ψηφιακής παρουσίας μιας επιχείρησης, η οποία οδηγεί στην ανάπτυξη κατάλληλου μοντέλου διαχείρισης διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης, μεθόδων διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο όπως και στην ανακάλυψη νέων εργαλείων και βέλτιστων πρακτικών. Τέλος, με βάση αποτελεσμάτων των ποσοτικών και των ποιοτικών δεδομένων δόθηκαν εισηγήσεις και βέλτιστες πρακτικές για την ορθή διαχείρισης διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης