Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek) by Subject "Business online reputation"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Διαχείριση διαδικτυακής φήμης από τις Κυπριακές επιχειρήσεις(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12) ;Σοφοκλέους, Αντριάνα ;Νταλιάνης, ΚλήμηςSofocleous, AntrianaΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως θέμα τη διαχείριση της διαδικτυακής φήμης από τις Κυπριακές επιχειρήσεις. Αρχικά αναφέρουμε τι είναι διαδικτυακή φήμη και πως επηρεάζεται η γνώμη των ανθρώπων από τη διαδικτυακή φήμη των επιχειρήσεων. Έπειτα αναφέρουμε πως μπορεί να την διαχειριστεί μια επιχείρηση. Επιπλέον αναφερόμαστε στην αρνητική διαδικτυακή φήμη και πως αυτή μπορεί να μετατραπεί σε θετική. Τέλος παρουσιάζουμε εξειδικευμένους ανθρώπους και εργαλεία που μπορεί να βοηθήσουν στη διαχείριση. Στο δεύτερο σκέλος παρουσιάζουμε την έρευνα που διεξήγαμε όσο αφορά τη διαχείριση της διαδικτυακής φήμης από τις Κυπριακές επιχειρήσεις. - Some of the metrics are blocked by yourconsent settings
Publication Διαχείριση φήμης οργανισμών στην ψηφιακή εποχή. Εντοπισμός της εταιρικής διαδικτυακής φήμης μέσω της ανάλυσης συναισθήματος σε άρθρα ειδήσεων(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-11) ;Συλλαϊδόπουλος, Ιωάννης ;Νταλιάνης, ΚλήμηςSyllaidopoulos, IoannisΟ κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να προσφέρει στην ακαδημαϊκή, την ερευνητική και την επιχειρηματική κοινότητα, με συνοπτικό αλλά περιεκτικό τρόπο, μια πολυποίκιλη, σύγχρονη και έγκυρη έρευνα σχετικά με το ζήτημα της αποτελεσματικής διαχείρισης της διαδικτυακής φήμης των οργανισμών. Για το σκοπό αυτό, αρχικά θα γίνει προσπάθεια να προσεγγιστεί η έννοια της φήμης μέσω της ιστορικής αναδρομής και στη συνέχεια να καταγραφούν οι ιδιαιτερότητες της στο ψηφιακό περιβάλλον. Επιπλέον, θα παρουσιαστεί η υπάρχουσα βιβλιογραφία σχετικά με το ζήτημα και θα διερευνηθούν οι τρόποι, οι μέθοδοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στη σύγχρονη εποχή από τους οργανισμούς για τη βέλτιστη διαχείριση της διαδικτυακής τους φήμης. Προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα από τους αναγνώστες το θεωρητικό πλαίσιο της μεταπτυχιακής διατριβής, αναπτύχθηκε ένα εργαλείο μέτρησης της διαδικτυακής φήμης και αναλύθηκαν τα άρθρα και οι ειδήσεις 100 εταιρειών. Η πρόθεση είναι να απαντηθεί το ερώτημα εάν μπορεί να υπολογισθεί η φήμη, με χρήση παρόμοιων εργαλείων που χρησιμοποιούν αλγόριθμους για τη μέτρηση του συναισθήματος. Τέλος, στα συμπεράσματα, η εξέταση κάποιων ενδεικτικών περιπτώσεων μελέτης θα αναδείξουν τις ιδιαιτερότητες της διαδικτυακής φήμης και παράλληλα θα αποτελέσουν και τις εισηγήσεις της μεταπτυχιακής διατριβής.