Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
  6. Διαχείριση φήμης οργανισμών στην ψηφιακή εποχή. Εντοπισμός της εταιρικής διαδικτυακής φήμης μέσω της ανάλυσης συναισθήματος σε άρθρα ειδήσεων
 
  • Details
Options

Διαχείριση φήμης οργανισμών στην ψηφιακή εποχή. Εντοπισμός της εταιρικής διαδικτυακής φήμης μέσω της ανάλυσης συναισθήματος σε άρθρα ειδήσεων

Author(s)
Συλλαϊδόπουλος, Ιωάννης
Date Issued
2021-11
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Ο κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να προσφέρει στην ακαδημαϊκή, την ερευνητική και την επιχειρηματική κοινότητα, με συνοπτικό αλλά περιεκτικό τρόπο, μια πολυποίκιλη, σύγχρονη και έγκυρη έρευνα σχετικά με το ζήτημα της αποτελεσματικής διαχείρισης της διαδικτυακής φήμης των οργανισμών.
Για το σκοπό αυτό, αρχικά θα γίνει προσπάθεια να προσεγγιστεί η έννοια της φήμης μέσω της ιστορικής αναδρομής και στη συνέχεια να καταγραφούν οι ιδιαιτερότητες της στο ψηφιακό περιβάλλον. Επιπλέον, θα παρουσιαστεί η υπάρχουσα βιβλιογραφία σχετικά με το ζήτημα και θα διερευνηθούν οι τρόποι, οι μέθοδοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στη σύγχρονη εποχή από τους οργανισμούς για τη βέλτιστη διαχείριση της διαδικτυακής τους φήμης. Προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα από τους αναγνώστες το θεωρητικό πλαίσιο της μεταπτυχιακής διατριβής, αναπτύχθηκε ένα εργαλείο μέτρησης της διαδικτυακής φήμης και αναλύθηκαν τα άρθρα και οι ειδήσεις 100 εταιρειών. Η πρόθεση είναι να απαντηθεί το ερώτημα εάν μπορεί να υπολογισθεί η φήμη, με χρήση παρόμοιων εργαλείων που χρησιμοποιούν αλγόριθμους για τη μέτρηση του συναισθήματος. Τέλος, στα συμπεράσματα, η εξέταση κάποιων ενδεικτικών περιπτώσεων μελέτης θα αναδείξουν τις ιδιαιτερότητες της διαδικτυακής φήμης και παράλληλα θα αποτελέσουν και τις εισηγήσεις της μεταπτυχιακής διατριβής.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
ix, 76 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Διαδικτυακή φήμη

Διαδικτυακή φήμη επιχ...

Business online reput...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΚΠΣ-2021-00056.pdf

Size

793.86 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):63736cca947b74076cd4443521524b69

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly