dc.contributor.advisor | Κοσμίδου, Ελευθερία | |
dc.contributor.author | Σακαρέλη, Σάρρα Σπασία | |
dc.contributor.other | Sakareli, Sarra Spasia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-09-01T10:53:53Z | |
dc.date.available | 2023-09-01T10:53:53Z | |
dc.date.copyright | 2023-09-01 | |
dc.date.issued | 2023-05 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2023/00190 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5683 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η διοργάνωση και η υλοποίηση μιας σχολικής εκδρομής σε ένα μουσείο αποτελεί μια πραγματικότητα για κάθε σύγχρονη σχολική μονάδα. Τα οφέλη τα οποία προκύπτουν από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι πολλά για τους μαθητές συνιστώντας κυρίαρχα για αυτούς μια πολιτιστική εμπειρία. Προκειμένου, όμως, να βιωθεί αυτή η εμπειρία στον μέγιστο βαθμό απαιτείται η κατάρτιση ενός σχεδίου ερμηνείας το οποίο αποτελεί τμήμα του εν γένει πολιτιστικού σχεδιασμού. Αυτήν την οδό ακολούθησε το αρχαιολογικό μουσείο του Ηρακλείου της Κρήτης, ούτως ώστε να προαγάγει τον πολιτιστικό του πλούτο. Το παρόν μουσείο υιοθέτησε τους τέσσερις άξονες του σχεδίου ερμηνείας, δηλαδή την προώθηση, τον προσανατολισμό, την εμπλοκή και την ενδυνάμωση, ενισχύοντας κάθε άξονα με ποικίλες δράσεις, οι οποίες μεγιστοποιούν την εμπειρία την οποία βιώνει ο κάθε επισκέπτης που επισκέπτεται το μουσείο. Για αυτούς τους λόγους το αρχαιολογικό μουσείο του Ηρακλείου της Κρήτης θεωρείται μουσείο πρότυπο στην κατεύθυνση της προαγωγής της πολιτιστικής εμπειρίας για κάθε επισκέπτη. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει έναν διττό στόχο: αφενός την ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο δύναται μια σχολική δραστηριότητα με εκπαιδευτικό περιεχόμενο, όπως είναι η σχολική εκδρομή σε ένα αρχαιολογικό μουσείο να αποτελέσει μια καθολική εμπειρία πολιτισμού για κάθε μαθητή, αφετέρου την παράθεση του σχεδίου ερμηνείας του αρχαιολογικού μουσείου του Ηρακλείου της Κρήτης. Η μεθοδολογία εκπόνησης της μεταπτυχιακής διατριβής άπτεται της ποιοτικής έρευνας. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 56 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | el_GR |
dc.subject | Πολιτιστική εμπειρία | el_GR |
dc.subject | Cultural experience | el_GR |
dc.title | Η σχολική εκδρομή ως πολιτιστική εμπειρία: παράθεση σχεδίου ερμηνείας στο Μουσείο Ηρακλείου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The organization and implementation of a school trip to a museum is a reality for every modern school unit. The benefits that arise from this activity are many for the students, mainly constituting a cultural experience for them. However, in order the students to live this experience to the maximum extent, it is necessary to draw up an interpretation plan which is part of the general cultural planning. The archaeological museum of Heraklion, Crete, followed this path in order to promote its cultural wealth. This museum has adopted the four parts of the interpretation plan namely promotion, orientation, involvement and empowerment, reinforcing each part with various actions that maximize the cultural experience of each visitor who visits the museum. For these reasons, the archaeological museum of Heraklion, Crete is considered a model museum in the direction of promoting the cultural experience for every visitor. This master's thesis has a twofold goal: on one hand, the presentation of the way in which a school activity with educational content, such as a school trip to an archaeological museum, can be a universal cultural experience for every student, on the one hand, the presentation of the interpretation plan of the archaeological museum of Heraklion, Crete. The methodology which was used in this master’s thesis is related to the qualitative research. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |