Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η σχολική εκδρομή ως πολιτιστική εμπειρία: παράθεση σχεδίου ερμηνείας στο Μουσείο Ηρακλείου

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2023-00190.pdf (536.7Kb)
    Date
    2023-05
    Author
    Σακαρέλη, Σάρρα Σπασία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η διοργάνωση και η υλοποίηση μιας σχολικής εκδρομής σε ένα μουσείο αποτελεί μια πραγματικότητα για κάθε σύγχρονη σχολική μονάδα. Τα οφέλη τα οποία προκύπτουν από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι πολλά για τους μαθητές συνιστώντας κυρίαρχα για αυτούς μια πολιτιστική εμπειρία. Προκειμένου, όμως, να βιωθεί αυτή η εμπειρία στον μέγιστο βαθμό απαιτείται η κατάρτιση ενός σχεδίου ερμηνείας το οποίο αποτελεί τμήμα του εν γένει πολιτιστικού σχεδιασμού. Αυτήν την οδό ακολούθησε το αρχαιολογικό μουσείο του Ηρακλείου της Κρήτης, ούτως ώστε να προαγάγει τον πολιτιστικό του πλούτο. Το παρόν μουσείο υιοθέτησε τους τέσσερις άξονες του σχεδίου ερμηνείας, δηλαδή την προώθηση, τον προσανατολισμό, την εμπλοκή και την ενδυνάμωση, ενισχύοντας κάθε άξονα με ποικίλες δράσεις, οι οποίες μεγιστοποιούν την εμπειρία την οποία βιώνει ο κάθε επισκέπτης που επισκέπτεται το μουσείο. Για αυτούς τους λόγους το αρχαιολογικό μουσείο του Ηρακλείου της Κρήτης θεωρείται μουσείο πρότυπο στην κατεύθυνση της προαγωγής της πολιτιστικής εμπειρίας για κάθε επισκέπτη. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει έναν διττό στόχο: αφενός την ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο δύναται μια σχολική δραστηριότητα με εκπαιδευτικό περιεχόμενο, όπως είναι η σχολική εκδρομή σε ένα αρχαιολογικό μουσείο να αποτελέσει μια καθολική εμπειρία πολιτισμού για κάθε μαθητή, αφετέρου την παράθεση του σχεδίου ερμηνείας του αρχαιολογικού μουσείου του Ηρακλείου της Κρήτης. Η μεθοδολογία εκπόνησης της μεταπτυχιακής διατριβής άπτεται της ποιοτικής έρευνας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5683
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013