Show simple item record

dc.contributor.advisorΧασάπης, Κρίστης
dc.contributor.authorΚούλλουρος, Νικόλας
dc.contributor.otherKoullouros, Nicolas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-07-19T09:56:23Z
dc.date.available2023-07-19T09:56:23Z
dc.date.copyright2023-07-19
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01039el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5551
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζεται το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο της εταιρίας Solar Power Max η οποία θα προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες καθαρισμού και συντήρησης οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτων στην Κύπρο. Μέσα από την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έγινε μια λεπτομερής ανάλυση της ταυτότητας της επιχείρησης, του τρόπου λειτουργίας της, των προσφερόμενων υπηρεσιών της, της αγοράς στόχου της καθώς και της οικονομικής κατάστασης της για τα επόμενα 3 χρόνια. Μελετήθηκε επίσης το εξωτερικό περιβάλλον (SWOT analysis) και καταγράφηκε η στρατηγική μάρκετινγκ για την επιτυχή διείσδυση στην αγορά, το διαχειριστικό μοντέλο που θα ακολουθηθεί καθώς και οι οικονομικές προβλέψεις σε βάθος τριετίας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η επιχείρηση θα δραστηριοποιηθεί στις 2 μεγαλύτερες επαρχίες της χώρας (Λευκωσία και Λεμεσό) με την προοπτική επέκτασης των δραστηριοτήτων της σε ολόκληρο το νησί και την κάλυψη και των φωτοβολταϊκών συστημάτων ευρύτερης δυναμικότητας (>10kw). Η ανάγκη για τη δημιουργία της συγκεκριμένης επιχειρηματικής πρωτοβουλίας έχει προκύψει αφενός από την αλματώδη επέκταση της αγοράς οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτων στην Κύπρο και αφετέρου από τη διαπίστωση του κενού που υπάρχει στην Κυπριακή αγορά στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών καθαρισμού και συντήρησης των συστημάτων αυτών. Στο πλαίσιο της επαλήθευσης των αρχικών υποθέσεων της παρούσας ανάλυσης διεξήχθη ερωτηματολόγιο καταγραφής της άποψης των καταναλωτών σε διάφορες σημαντικές παραμέτρους που αφορούσαν την ανάγκη, τη χρήση και την καθιέρωση των συγκεκριμένων υπηρεσιών. Το ερωτηματολόγιο αυτό απαντήθηκε από 104 άτομα και τα αποτελέσματα έτυχαν στατιστικής επεξεργασίας και οδήγησαν σε συγκεκριμένα χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία αποτέλεσαν και τη βάση για την περεταίρω ανάλυση του επιχειρηματικού πλάνου.el_GR
dc.format.extent75 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΕπιχειρηματικό σχέδιο για υπηρεσίες καθαρισμού και συντήρησης οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis postgraduate thesis presents the integrated business plan of the company Solar Power Max that will offer specialized cleaning and maintenance services for residential photovoltaic systems in Cyprus. Through this postgraduate thesis, a detailed analysis was made of the identity of the company, the way it operates, the services offered, its target market as well as its financial situation for the next 3 years. The external environment was also studied (swot analysis) and the marketing strategy for successful market penetration and the management model to be followed as well as the financial forecasts over three years were recorded. According to the plan, the company will operate in the 2 largest districts of the country (Nicosia and Limassol) with the prospect of expanding its activities throughout the island and covering non-residential photovoltaic systems of wider capacity. The need for the creation of this business initiative has arisen on the one hand from the rapid expansion of the market of residential photovoltaic systems in Cyprus and on the other hand from the realization of the gap that exists in the Cypriot market in the provision of specialized cleaning and maintenance services of these systems. To verify the initial assumptions of this analysis, a questionnaire was carried out to capture consumers' views on several important parameters related to the need, use and establishment of these services. This questionnaire was answered by 104 people and the results were statistically processed and led to specific useful conclusions which formed the basis for further analysis of the business plan.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record