Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσουλφάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚαλφακάκου, Μαρία
dc.contributor.otherKalfakakou, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-02-01T08:42:28Z
dc.date.available2023-02-01T08:42:28Z
dc.date.copyright2023-02-01
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2022/00264el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5479
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εφαρμογή των πληροφοριακών συστημάτων στις επιχειρήσεις δεν είναι μόνο αναγκαία για την επιβίωσή τους αλλά και αναγκαστική για την ίδια την λειτουργία τους. Η παρούσα έρευνα αφορά την καταγραφή της αξιολόγηση της ποιότητας του πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης πόρων στα πλαίσια λειτουργίας των κατασκευαστικών εταιρειών μετά από μια περίοδο βίαιης ψηφιακής αναπροσαρμογής των διεργασιών λειτουργίας των επιχειρήσεων προερχόμενης από τη διατάραξη της αγοράς λόγω της πανδημίας. Σε βολικό δείγμα 104 συμμετεχόντων όλων των ηλικιών, εμπειρίας χρήσης, θέσης εργασίας, φύλου και μορφωτικού επιπέδου και με τη χρήση του ερευνητικού εργαλείου Information System Impact Survey Instrument διαπιστώθηκε η εντονότατη σχέση μεταξύ της ποιότητας του συστήματος, της ποιότητας της παρεχόμενης πληροφόρησης που προκύπτει από τη χρήση του συστήματος, της ποιότητας των υπηρεσιών που πλαισιώνει τη λειτουργία του συστήματος και τον αντίκτυπο που έχει στον ίδιο τον εργαζόμενο η ενασχόληση και η αλληλεπίδραση με το σύστημα ERP ενώ διαπιστώθηκε σχέση της ηλικίας και της εμπειρίας, με την αντιλαμβανόμενη ποιότητα του συστήματος, την ποιότητα πληροφορίας, την ποιότητα υπηρεσίας και την ατομική επίδραση που έχει η εφαρμογή του συστήματος ERP. Διαπιστώθηκε επίσης σχέση της θέσης εργασίας και του επιπέδου εκπαίδευσης με την αντιλαμβανόμενη ποιότητα του συστήματος, την ποιότητα πληροφορίας και την ποιότητα υπηρεσίας. Σε γενικό επίπεδο αντιληπτής ποιότητας, υπό την οπτική της ικανοποίησης από τη χρήση του πληροφοριακού συστήματος, της ικανοποίησης από τη παρουσίαση χρήσιμων πληροφορίων, της ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες που πλαισιώνει το σύστημα και την ικανοποίηση από την επίδραση που έχει η χρήση του συστήματος στον ίδιο τον εργαζόμενο, το επίπεδο κυμάνθηκε στα ίδια ικανοποιητικά επίπεδα σε όλες τις περιπτώσεις με την ύπαρξη όμως περιθωρίου βελτίωσης. Πάραυτα, η εμφάνιση περιορισμών στην έρευνα οδηγεί στον χαρακτηρισμό της έρευνας ως πιλοτική ενώ παράλληλα προτείνονται και ενέργειες για την διεξαγωγή μελλοντικών ερευνών επί του πεδίου.el_GR
dc.format.extent42 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα Πληροφοριακών Συστημάτωνel_GR
dc.subjectInformation Systems Qualityel_GR
dc.subjectΔιαχείριση πόρωνel_GR
dc.subjectResource managementel_GR
dc.titleΕφαρμογή συστημάτων διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων στη διοίκηση τεχνικών έργωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe information systems’ implementation in companies are not only necessary for their survival but also mandatory for their very operation. This study concerns the recording of the assessment of the quality of the Enterprise Resource Planning (ERP) information system in the context of construction companies after a period of violent digital readjustment of the operations resulting by the disruption of the market due to pandemic. In a convenient sample of 104 participants of all ages, experience level, job position, gender and educational level by using the Information System Impact Survey Instrument, strong relationships were arised between the quality of the system, the quality of the information provided resulting by use of system, the quality of services that surrounds the operation of the system and the impact of ERP system on the employee while age and experience were found in relationship with the perceived quality of the system, the quality of information, the service quality and the individual impact of ERP system implementation. Relationship of job position and education level with perceived system quality, information quality and service quality were also found. At a general level of perceived quality, the level ranged at the same satisfactory levels in all cases of user satisfaction by use, information presentation, services by system and personal impact by ERP implementation despite the existence place for further development. However, the appearance of limitations in the research leads to the characterization of the research as pilot, while at the same time actions are also proposed for conducting future research in the field.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record