Show simple item record

dc.contributor.advisorΤάλιας, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΑθανασίου, Γιώργος
dc.contributor.otherAthanasiou, Giwrgos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-10-15
dc.date.accessioned2012-10-15T08:21:43Z
dc.date.available2012-10-15T08:21:43Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-10-15
dc.identifier.otherΔΜΥ/2012/00117el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/532
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα έχει ως στόχο να αποσαφηνίσει την έννοια και να διατυπώσει τα γενικά χαρακτηριστικά της ποιότητας. Η έρευνα εστιάζεται στον χώρο των υπηρεσιών υγείας και θα προσπαθήσει να καθορίσει και να προσδιορίσει την ποιότητα στον υγειονομικό τομέα γενικά, αλλά και να καθορίσει τους ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτες ποιότητας στο ΤΑΕΠ. Με την χρήση ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων και μέσω άλλων ηλεκτρονικών μηχανών αναζήτησης διαδικτύου έγινε ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθογραφίας, τόσο στον διεθνή χώρο, όσο και στον ελληνικό. Η εργασία περιλαμβάνει μια περιληπτική παράθεση στοιχείων από άλλες που έχουν σχέση με το αντικείμενο της έρευνας. Διαφαίνεται ότι οι καθοριστικοί παράγοντες για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών σε ένα ΤΑΕΠ αποτελούν, η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες υγείας, η σωστή επικοινωνία μεταξύ επαγγελματιών υγείας και ασθενών, η άμεση και σωστή πληροφόρηση, ο σεβασμός των προσωπικών δεδομένων, ο χρόνος αναμονής για την παροχή των υπηρεσιών υγείας, η ικανότητα του προσωπικού καθώς και η ετοιμότητα του να εξυπηρετήσει τον ασθενή. Δεν έχει εντοπιστεί καμιά εργασία για την ποιότητα υπηρεσιών και ικανοποίησης των ασθενών του ΤΑΕΠ σε κανένα από τα νοσοκομεία της Κύπρου. Με την βοήθεια παρόμοιων ερευνών, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, ως ένα έγκυρο εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των ασθενών του ΤΑΕΠ Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Γίνεται μια αποτύπωση της γνώμης των ασθενών για τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου τμήματος. Με μετρήσεις συγκεκριμένων δεικτών, επιδιώκεται η παρουσίαση, παρακολούθηση και αξιολόγηση δεδομένων και αποτελεσμάτων για την ποιότητα υπηρεσιών στο ΤΑΕΠ. Η ανάλυση του ερωτηματολογίου δείχνει παρόμοια αποτελέσματα με άλλες παρόμοιες έρευνες όπως τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών του ΤΑΕΠ, το ψηλό ποσοστό γενικής ικανοποίησης, καθώς και τα χαμηλά ποσοστά ικανοποίησης στον τομέα της επικοινωνίας μεταξύ του προσωπικού και του 4 ασθενή. Παράγοντες με χαμηλά ποσοστά ικανοποίησης ειδικά για το συγκεκριμένο τμήμα, φαίνονται να είναι η διαθεσιμότητα και ευκολία χώρων στάθμευσης, ο χρόνος αναμονής κυρίως για τις παραϊατρικές εξετάσεις, καθώς και η συμπεριφορά του προσωπικού και ο σεβασμός των προσωπικών δεδομένων. Στην μελέτη προτείνονται επίσης κάποια μέτρα για τη διασφάλιση ενός ικανοποιητικού επιπέδου ποιότητας στο μέλλον αλλά και τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, μέσω διοικητικών διαδικασιών.el_GR
dc.format.extent81 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health services
dc.titleΑξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στο τμήμα ατυχημάτων και επειγόνταν περιστατικών γενικού νοσοκομείου Λευκωσίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract----el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record