Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Αντώνιος
dc.contributor.authorΚάπονα, Χρυστάλλα
dc.contributor.otherKapona, Chrystalla
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-13T06:00:44Z
dc.date.available2022-09-13T06:00:44Z
dc.date.copyright2022-09-12
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2022/00383el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5322
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΖούμε στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας και της συνεχούς εξέλιξης. Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα δεν αποχωρίζονται τις έξυπνες συσκευές και το διαδίκτυο για την εκτέλεση των καθημερινών τους δραστηριοτήτων. Οι τράπεζες αναμφίβολα δεν θα μπορούσαν να μείνουν έξω από όλη αυτή την ψηφιακή επανάσταση. Σκοπός εκπόνησης της διατριβής αυτής είναι να ερευνηθεί η χρήση των εναλλακτικών τραπεζικών καναλιών εξυπηρέτησης πελατών. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην πορεία και εξέλιξη των εναλλακτικών τραπεζικών καναλιών εξυπηρέτησης. Επίσης θα αναφέρουμε κάποιες μορφές εναλλακτικών καναλιών , όπως και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους τόσο από την πλευρά των πελατών όσο και των τραπεζών. Ακόμη θα δούμε ποιους κίνδυνους ελλοχεύει η χρήση τους αλλά και πως μπορούν να αντιμετωπιστούν. Τα βασικά ερωτήματα πως θα μας απασχολήσουν είναι πέντε. Πρώτο ερώτημα θα είναι κατά πόσο υπάρχει χρήση ή μη χρήση των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης των τραπεζών. Το δεύτερο ερώτημα θα βασίζεται στις προτιμήσεις που έχουν οι πελάτες, δηλαδή ποια εναλλακτικά κανάλια προτιμούν να χρησιμοποιούν περισσότερο και ποιοι οι λόγοι που χρησιμοποιούν ή όχι τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης των τραπεζών. Στο τρίτο ερώτημα θα προσπαθήσουμε να δούμε αν η χρήση των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης επηρεάστηκε από την πανδημία του Covid-19. Τέταρτο ερώτημα είναι να δούμε αν επιφέρει επιπτώσεις προς τα συνηθισμένα κανάλια εξυπηρέτησης των τραπεζών η εναλλακτική τραπεζική. Πέμπτο και τελευταίο ερώτημα να είναι αν η «εικόνα» δηλαδή το όνομα-φήμη μιας τράπεζας επηρεάζεται από αυτά τα κανάλια εξυπηρέτησηςel_GR
dc.format.extent57 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμός -- Τράπεζεςel_GR
dc.subjectDigital transformation -- Banksel_GR
dc.titleΤράπεζες: Εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractAs we all know we are living in an age of digital technology and continuous development. Most people today cannot complete their daily activities without the help of the smart devices and the internet. Banks without a doubt, could not stay out of all this digital revolution. The purpose of this dissertation is to investigate the use of alternative banking channels for customer service. More specifically, we will see the historical path of the alternative banking channels. Also, we will mention some of the kinds of the alternative channels, as well as their advantages and disadvantages on the side of customers and banks. After, we will see some of the dangers that the use of this channels can causes and how we can eliminate them. We will examine five key questions in our survey. The first question we will see if there is or not use of alternative banking channels. The second question will be based on the preferences of customers, and the reasons why they using or not the alternative channels of banks. The third question is to see if the use of alternative channels was affected by the Covid-19 pandemic. The fourth question is to see if the alternative banking has an effect on the traditional banking. Last but not least question is about to see if the "image" (name-reputation) of a bank is affected by these alternative channels.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record