Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΧαρίτου, Ειρήνη
dc.contributor.otherCharitou, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-13T05:58:38Z
dc.date.available2022-09-13T05:58:38Z
dc.date.copyright2022-09-12
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/01002el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5314
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, βελτιώνοντας έτσι τη δέσμευση των πελατών και παρέχοντας ευκαιρίες για αύξηση των κερδών της εταιρείας. Ο σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη των διάφορων πρακτικών Μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις και εισηγήσεις για βελτίωση αυτών. Θα γίνει επίσης μελέτη κατά πόσο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζουν τους καταναλωτές και με ποιο τρόπο γίνεται αυτό. Ο ερευνητικός σχεδιασμός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σε δύο μέρη. Ο πρώτος αφορά τη συλλογή και επεξεργασία των βιβλιογραφικών δεδομένων, τα οποία συλλέγονται από βιβλία και επιστημονικές βάσεις δεδομένων που περιλαμβάνουν συλλογές από άρθρα τα οποία είναι κατάλληλα ως προς το ερευνητικό θέμα. Για το ερευνητικό μέρος της εργασίας, επιλέχθηκε η χρήση ερωτηματολογίου έρευνας το οποίο δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της παρούσας εργασίας και συλλέχθηκαν δεδομένα πραγματικού χρόνου. Η παρούσα έρευνα, με βάση τα άτομα που συμμετείχαν, αποδεικνύει ότι οι πλατφόρμες ΜΚΔ αποτελούν προτεραιότητα για την συλλογή πληροφοριών κατά την επιλογή προϊόντων ή υπηρεσιών καθώς επηρεάζεται άμεσα και από την ηλικία των ατόμων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες νεαρότερης ηλικίας συμφωνούν με την άποψη ότι οι πλατφόρμες ΜΚΔ, είναι η πρώτη τους προτεραιότητα για τη συλλογή πληροφοριών κατά την επιλογή προϊόντων ή υπηρεσιών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Επομένως, είναι σημαντικό να αναγνωριστεί η επίδραση του μάρκετινγκ των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας. Οι σελίδες επωνυμίας σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως για παράδειγμα το Facebook, αποτελούν αποτελεσματική πλατφόρμα για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και την μεταξύ τους επικοινωνία. Το περιεχόμενο επωνυμίας που δημιουργείται από οργανισμούς και επιχειρήσεις επιτρέπει στις επωνυμίες να συνδέονται με τους καταναλωτές σε πλατφόρμες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το Μάρκετινγκ μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελεί πλέον στρατηγική για τους διάφορους οργανισμούς και επιχειρήσεις που θέλουν να εδραιωθούν στον χώρο και στοχεύουν να αυξήσουν τα κέρδη τους.el_GR
dc.format.extentviii, 122 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe social media allows people to interact freely with customers and offers multiple ways for marketing professionals to reach out and interact with consumers, thus improving customer engagement and providing opportunities to increase company profits. The purpose of the dissertation research is to analyze the various marketing practices used by companies and suggestions for their improvement. A research on whether the Mass Media influences consumers and how this is done will be followed up. The research design of this paper, it refers to two parts. The first concerns the collection and processing of bibliographic data, where this data is collected from books and scientific databases with a collection of articles which are appropriate to the subject under investigation. Regarding the research part, the use of a research questionnaire was created only for the purposes of this paper and collected live data. Regarding this research and based on the view of the respondents, Social Media Platforms are the first priority on gathering information when choosing products or services and is also strongly affected by the people’s age groups. This practically means that the younger participants agree with the view that Social Media Platforms are their first priority for gathering information when choosing products or services. Social media has changed the way businesses respond to the needs and desires of consumers. Therefore, it is important to understand the impact of social media marketing on brand recognition. Brand pages on social media platforms like Facebook are an effective platform for interacting with customers and communicating with the brand. Content created by organizations allows brands to connect with their customers on social media platforms. Marketing through Social Media Platforms is a strategic point for the organizations/companies which are aiming to market establishments and profit increases.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record