Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΞυδάς, Τεύκρος
dc.contributor.otherXydas, Tefkros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T10:43:50Z
dc.date.available2022-09-09T10:43:50Z
dc.date.copyright2022-09-09
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00986el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5298
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο σχεδιασμός ενός επιχειρηματικού πλάνου για δημιουργία καινούριας Συμφωνικής Ορχήστρας στην Κύπρο. Η προτεινόμενη ορχήστρα θα δραστηριοποιηθεί κυρίως σε εναλλακτική ορχηστρική μουσική δηλαδή παραστάσεις με γνωστούς καλλιτέχνες ξένου και ελληνικού ρεπερτορίου, μουσική από ταινίες κ.α. Στο πλαίσιο της μελέτης, κρίθηκε αναγκαίο να γίνει έρευνα και ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος όπως επίσης και των ανταγωνιστών. Γίνεται ανάλυση της διοικητικής δομής αλλά και των αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνικό εξοπλισμό. Επίσης αναλύεται το μίγμα μάρκετινγκ διερευνώντας τρόπους δημιουργίας ακροατηρίου. Τέλος, εξετάζεται η βιωσιμότητα μιας τέτοιας ορχήστρας, αναλύοντας τα οικονομικά δεδομένα μετά από έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε στο κοινό. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε συνδύασε πρωτογενή έρευνα (έρευνα κοινού μέσω ερωτηματολογίων) και δευτερογενή έρευνα (βιβλιογραφία).el_GR
dc.format.extentix, 100 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΕπιχειρηματικό πλάνο: Η λειτουργία μιας συμφωνικής ορχήστραςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis examines the creation of a business plan for a new Symphony Orchestra in Cyprus. The proposed orchestra will mainly focus on alternative orchestral music, for example performances with well-known artists of foreign and Greek repertoire, soundtracks, etc. In the context of this study, the internal and external environment in which it will operated is analysed and its competitors are examined. Then, the administrative structure is analyzed while the needs regarding the human resources and the technical equipment are outlined. Further, the marketing mix (7Ps) is evaluated and ways to attract audiences are explored. Finally, the viability of the new orchestra is assessed by analyzing the financial data after market research was conducted. The methodology followed combined primary research (audience research through questionnaires) and secondary research (literature).el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής