dc.contributor.advisor | Ρωσσίδης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Μοντζακίδου, Παναγιώτα | |
dc.contributor.other | Montzakidou, Panagiota | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T06:18:23Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T06:18:23Z | |
dc.date.copyright | 2022-09-08 | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2022/00978 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5291 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Μέσα από ένα πλέγμα συνεχόμενων αλλαγών, οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερους κινδύνους, και υποχρεούται να αναπτύξουν συστήματα και διαδικασίες που θα τις ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα της βοηθήσουν να ανταποκριθούν στο ταραχώδες οικονομικό περιβάλλον.
Το παρόν πόνημα καλείται να αναλύσει την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική και να αναδείξει εκείνους τους παράγοντες που μπορούν να καταστήσουν την εταιρική κοινωνική ευθύνη πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την σύγχρονη επιχείρηση.
Η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης κερδίζει ολοένα έδαφος στην σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρησιακής στρατηγικής και μπορεί να βελτιώσει την απόδοση της επιχείρησης. Στο πλαίσιο αυτό στην παρούσα εργασία παρέχεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση των σχετικών εμπειρικών και θεωρητικών μελετών γύρω από το συγκεκριμένο διοικητικό φαινόμενο.
Το θεωρητικό σκέλος της εργασίας συμπληρώνεται από μια έρευνα βιβλιογραφίας σχετικά με τον τρόπο που η στρατηγική κοινωνική ευθύνη μπορεί να προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προκειμένου να αμβλύνει τον ανταγωνισμό και να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Επιδιώκεται να καταστεί εμφανή ο ρόλος της ως απαραίτητο εργαλείο της σύγχρονης διοικητικής πρακτικής και η αναβάθμιση του ρόλου της σε περιόδους κρίσης καθώς και η σημασία της για τον καταναλωτή.
Για το σκοπό αυτό συγκεντρώθηκε ένα πλήθος θεωρητικών προσεγγίσεων, γύρω από το αντικείμενο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, αναλύοντας όσο το δυνατόν πληρέστερα την έννοια και το περιεχόμενο της, επιδιώκοντας να αποσαφηνίσουμε τους παράγοντες εκείνους που θα την καταστήσουν πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση.
Η παρούσα μελέτη καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά τις τάσεις αυτής της σύγχρονης επιχειρηματικής πρακτικής, και αποτελούν πρόσφορο έδαφος για μελλοντική έρευνα πάνω στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο, καθώς τα αποτελέσματα της μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για το θέμα και κατά συνέπεια της ενδελεχούς έρευνας, των πρακτικών που εφαρμόζονται για να δημιουργηθεί νέα γνώση στο μέλλον. | el_GR |
dc.format.extent | 47 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εταιρική κοινωνική ευθύνη | el_GR |
dc.subject | Corporate social responsibility | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικές μάνατζμεντ | el_GR |
dc.subject | Strategic management | el_GR |
dc.title | H εταιρική κοινωνική ευθύνη στο σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων. Η επίδραση των πολιτικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | ------- | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |