Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΘεμιστοκλέους, Μαρία-Αναστασία
dc.contributor.otherThemistocleous, Maria-Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-08-31T10:04:28Z
dc.date.available2022-08-31T10:04:28Z
dc.date.copyright2022-08-30
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2022/00254el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5237
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ κουλτούρα ανατροφοδότησης είναι μία έννοια και πρακτική που έχει αναπτυχθεί κυρίως στην καθημερινότητα των εταιρειών του εξωτερικού και έχει αρχίσει να εμφανίζεται στην ξένη βιβλιογραφία τα τελευταία χρόνια. Η κουλτούρα ανατροφοδότησης είναι ο βαθμός στον οποίο μια επιχείρηση υποστηρίζει την ανοιχτή και ειλικρινή ανατροφοδότηση ανάμεσα στους υπάλληλούς της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι υπάλληλοι της επιχείρησης να αναγνωρίζουν της δυνατότητές τους αλλά και τις αδυναμίες τους και να αξιοποιούν την ανατροφοδότηση που λαμβάνουν για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη επίτευξη των στόχων τους. Συνήθως τα αποτελέσματα μιας φιλικής ανατροφοδοτικής κουλτούρας είναι η αύξηση της ικανοποίησης και συμμετοχής των εργαζομένων και παράλληλα η αύξηση της αποτελεσματικότητάς τους. Ένας τρόπος ανάπτυξης ανατροφοδοτικής κουλτούρας είναι η υιοθέτηση ενός ανατροφοδοτικού εργαλείου από την εταιρεία, το οποίο πρέπει να εξυπηρετεί τις ανάγκες της επιχείρησης αλλά και να είναι χρήσιμο και αποδεκτό από τους εργαζόμενους της εταιρείας. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη του βαθμού επήρειας ενός ανατροφοδοτικού εργαλείου στην ανατροφοδοτική κουλτούρα ενός οργανισμού. Αρχικά στην έρευνα γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση της έννοιας της κουλτούρας ανατροφοδότησης αλλά και των εργαλείων ανατροφοδότησης και αναπτύσσεται το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας με βάση την ξένη αλλά και την ελληνική βιβλιογραφία. Στο θεωρητικό πλαίσιο, αποτυπώνονται 11 υποθέσεις που αφορούν την πραγματική χρήση ενός ανατροφοδοτικού εργαλείου και πως η πραγματική χρήση επηρεάζει την ανατροφοδοτική κουλτούρα ενός οργανισμού. Συνολικά για την έρευνα συγκεντρώθηκαν 115 ερωτηματολόγια από εργαζόμενους από διάφορες χώρες του κόσμου και η ανάλυση των δεδομένων έγινε με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Παράλληλα, έγινε έλεγχος τον υποθέσεων της έρευνας με την μέθοδο συσχέτισης των επιμέρους μεταβλητών της έρευνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας, αποδεικνύουν πως οι συμμετέχοντες καταλαβαίνουν την χρησιμότητα και την ευκολία χρήσης των ανατροφοδοτικών συστημάτων και τα χρησιμοποιούν όταν χρειάζεται να ανταλλάξουν ανατροφοδότηση, επίσης οι συμμετέχοντες, συμφωνούν πως το ανατροφοδοτικό εργαλείο που χρησιμοποιεί η επιχείρησή τους βοήθησε στην δημιουργία ανατροφοδοτικής κουλτούρας. Τέλος, η συνεισφορά της έρευνας είναι σημαντική τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, αφού τα συμπεράσματα της έρευνας μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις εταιρείες που ψάχνουν τρόπους για να αναπτύξουν ανατροφοδοτική κουλτούρα στο εταιρικό τους περιβάλλον και παράλληλα να αυξήσουν την παραγωγικότητά των υπαλλήλων τους αλλά και την συνεισφορά τους στην επιχείρηση.el_GR
dc.format.extentviii, 88 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚουλτούρα ανατροφοδότησης -- Επιχειρήσειςel_GR
dc.subjectFeedback culture -- Businessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΕργαλεία ανατροφοδότησης και κουλτούρα ανατροφοδότησηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractFeedback culture is a concept and practice that has been developed mainly in the daily work lives of the companies outside of Greece and Cyprus and has begun to appear in the foreign literature in recent years as well. Feedback culture can be considered the degree to which a company supports open and honest feedback among its employees. As a result of this culture, the employees of a company recognize their strengths and weaknesses and use the feedback they receive achieve their goals better and more effectively. Usually the results of a friendly feedback culture is the increase of employee satisfaction, engagement and efficiency. One of the way that an organization can develop a feedback culture is the adoption of a feedback tool. The organization must make sure that the feedback tool they select must serve the needs of the company, be acceptable by the employees and also be useful to them. The purpose of this thesis is to study the degree that feedback tools influence a feedback culture in an organization. Initially, the thesis provides a bibliographic review of the concept of feedback culture and feedback tools and develops a theoretical framework of the researched based on foreign and Greek literature. In the theoretical framework, 11 hypotheses are been developed regarding the actual use of feedback tools and how the use of the feedback tool effects the feedback culture of the organizations. A total of 115 questionnaires were answered from employees that work all over the world. The data analysis was done with the SPSS program and the research hypotheses were checked with the method of correlation of the individual research variables. The results od the research show that the participants understand the usefulness and ease of use of the feedback tools and they use them when they need to exchange feedback with their colleagues, also the participants also agree that the feedback tool that they use in their company, helped the company to create a feedback culture. Lastly, the contribution of the research is important both in theory and in practice, as the findings of it can be used by companies looking for ways to develop a feedback culture in their corporate environment while in the meantime increasing the productivity of their employees and the employee engagement to the business.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record