dc.contributor.advisor | Δημητρίου, Πέτρος | |
dc.contributor.author | Χατζηπαναγή, Άντρη | |
dc.contributor.other | Chatzipanagi, Antri | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-08-04T09:56:29Z | |
dc.date.available | 2022-08-04T09:56:29Z | |
dc.date.copyright | 2022-08-04 | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2022/00246 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5214 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί ένα πολύπλοκο σύνολο συναισθημάτων, που αφορούν τις προσωπικές εμπειρίες του εργαζομένου από το χώρο εργασίας του και τις προσδοκίες του γύρω από τη φύση της εργασία του. Συνήθως, η εργασιακή ικανοποίηση, σχετίζεται με την απόδοση του εργαζομένου.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διαπιστωθεί ο βαθμός εργασιακής ικανοποίησης των μελών του προσωπικού της Τράπεζας Κύπρου Δημόσιας Εταιρείας Λτδ και να αναλυθεί ο ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στις αλλαγές που επέφερε η συγχώνευση με τη Λαϊκή Τράπεζα. Μέσω του ερωτηματολογίου παρέχεται, η δυνατότητα σωστής ανάλυσης των αποτελεσμάτων, με στόχο να αναλυθούν οι λόγοι της ικανοποίησης, τυχόν απογοήτευσης ή του ενδιάμεσου αποτελέσματος των συμμετεχόντων. Παράλληλα, να εξαχθούν αποτελέσματα και να διαφανούν οι τομείς που υστερούν σε εργασιακή ικανοποίηση και τομείς που υπάρχει εργασιακή ικανοποίηση, αφού το ερωτηματολόγιο εξετάζει συνολικά εννέα παράγοντες.
Στην παρούσα μελέτη, χρησιμοποιήθηκε ως μέθοδος έρευνας, η ποσοτική έρευνα. Η συγκέντρωση των δεδομένων, για την παρούσα μελέτη, υλοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου και πραγματοποιήθηκε μεταξύ Οκτωβρίου-Νοεμβρίου το 2021. Ετοιμάστηκαν συνολικά 160 ερωτηματολόγια και λήφθηκε δείγμα από 154 μέλη του προσωπικού της Τράπεζας Κύπρου Δημόσιας Εταιρείας Λτδ. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε είναι το Job Satisfaction Survey (JSS) του Paul Spector μεταφρασμένο στα ελληνικά.
Tα αποτελέσματα της έρευνας αναλύθηκαν με τη χρήση του λογισμικού προγράμματος Microsoft Office Excel. Μέσω της έρευνας, διαφάνηκε ότι, η εργασιακή ικανοποίηση των μελών του προσωπικού της Τράπεζας Κύπρου Δημόσιας Εταιρίας Λτδ τοποθετείτε στο ενδιάμεσο αποτέλεσμα και αρκετά κοντά στο ποσοστό ικανοποίησης.
Εν κατακλείδι, συμπεραίνεται ότι, οι παράγοντες που εντάσσονται στην κατηγορία της ικανοποίησης είναι οι παράγοντες Συνάδελφοι, Προϊστάμενοι και Φύσης της Εργασίας. Οι παράγοντες που χρίζουν βελτίωση στον βαθμό Εργασιακής Ικανοποίησης είναι οι παράγοντες που έχουν σχέση με τον ευρύτερο τομέα της αμοιβής των εργαζομένων, καθώς και οι παράγοντες Προαγωγές, οι Διαδικασίες Λειτουργίας και ο παράγοντα Επικοινωνίας. | el_GR |
dc.format.extent | xi, 77 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση εργαζομένων | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση εργαζομένων -- Τράπεζα Κύπρου | el_GR |
dc.subject | Employees satisfaction -- Bank of Cyprus | el_GR |
dc.subject | Employees satisfaction | el_GR |
dc.title | Εργασιακή Ικανοποίηση στην Τράπεζα Κύπρου Δημόσια Εταιρεία Λτδ. Ο ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και οι αλλαγές που επέφερε η συγχώνευση με την Λαϊκή Τράπεζα το 2013. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Job satisfaction is a complex set of emotions, which is related to the employee’s personal experiences of his workplace and his expectations around the nature of his work. Usually, job satisfaction is related to employee performance.
The purpose of this research is to determine the degree of Job Satisfaction of the staff members of Bank of Cyprus Public Company Ltd and to analyze the role of Human Resources Management in the changes brought after the merge with Laiki Bank. The questionnaire provides the possibility of deep analysis of the results, in order to analyze the reasons for satisfaction, disappointment or the intermediate result of the participants.
In the present study, quantitative research was used as a research method. The data collection for the study was implemented through a questionnaire and took place between October-November 2021. A total of 160 questionnaires were prepared and a total of 154 staff members of Bank of Cyprus Public Company Ltd answered the questionnaire. The questionnaire used was Paul Spector's Job Satisfaction Survey (JSS) translated into Greek.
The results of the research were analyzed using Microsoft Office Excel. The results showed that the job satisfaction of the staff of Bank of Cyprus Public Company Ltd is placed as an intermediate result, but quite close to the satisfaction rate.
In conclusion, the factors that are included into the category of satisfaction are the factors of Colleagues, Bosses and the Nature of Work. Factors that need improvement are the factors related to the wider field of employee pay, as well Promotions, Operating Procedures and the Communication factor. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |