Εργασιακή Ικανοποίηση στην Τράπεζα Κύπρου Δημόσια Εταιρεία Λτδ. Ο ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και οι αλλαγές που επέφερε η συγχώνευση με την Λαϊκή Τράπεζα το 2013.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-05Συγγραφέας
Χατζηπαναγή, Άντρη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί ένα πολύπλοκο σύνολο συναισθημάτων, που αφορούν τις προσωπικές εμπειρίες του εργαζομένου από το χώρο εργασίας του και τις προσδοκίες του γύρω από τη φύση της εργασία του. Συνήθως, η εργασιακή ικανοποίηση, σχετίζεται με την απόδοση του εργαζομένου.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διαπιστωθεί ο βαθμός εργασιακής ικανοποίησης των μελών του προσωπικού της Τράπεζας Κύπρου Δημόσιας Εταιρείας Λτδ και να αναλυθεί ο ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στις αλλαγές που επέφερε η συγχώνευση με τη Λαϊκή Τράπεζα. Μέσω του ερωτηματολογίου παρέχεται, η δυνατότητα σωστής ανάλυσης των αποτελεσμάτων, με στόχο να αναλυθούν οι λόγοι της ικανοποίησης, τυχόν απογοήτευσης ή του ενδιάμεσου αποτελέσματος των συμμετεχόντων. Παράλληλα, να εξαχθούν αποτελέσματα και να διαφανούν οι τομείς που υστερούν σε εργασιακή ικανοποίηση και τομείς που υπάρχει εργασιακή ικανοποίηση, αφού το ερωτηματολόγιο εξετάζει συνολικά εννέα παράγοντες.
Στην παρούσα μελέτη, χρησιμοποιήθηκε ως μέθοδος έρευνας, η ποσοτική έρευνα. Η συγκέντρωση των δεδομένων, για την παρούσα μελέτη, υλοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου και πραγματοποιήθηκε μεταξύ Οκτωβρίου-Νοεμβρίου το 2021. Ετοιμάστηκαν συνολικά 160 ερωτηματολόγια και λήφθηκε δείγμα από 154 μέλη του προσωπικού της Τράπεζας Κύπρου Δημόσιας Εταιρείας Λτδ. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε είναι το Job Satisfaction Survey (JSS) του Paul Spector μεταφρασμένο στα ελληνικά.
Tα αποτελέσματα της έρευνας αναλύθηκαν με τη χρήση του λογισμικού προγράμματος Microsoft Office Excel. Μέσω της έρευνας, διαφάνηκε ότι, η εργασιακή ικανοποίηση των μελών του προσωπικού της Τράπεζας Κύπρου Δημόσιας Εταιρίας Λτδ τοποθετείτε στο ενδιάμεσο αποτέλεσμα και αρκετά κοντά στο ποσοστό ικανοποίησης.
Εν κατακλείδι, συμπεραίνεται ότι, οι παράγοντες που εντάσσονται στην κατηγορία της ικανοποίησης είναι οι παράγοντες Συνάδελφοι, Προϊστάμενοι και Φύσης της Εργασίας. Οι παράγοντες που χρίζουν βελτίωση στον βαθμό Εργασιακής Ικανοποίησης είναι οι παράγοντες που έχουν σχέση με τον ευρύτερο τομέα της αμοιβής των εργαζομένων, καθώς και οι παράγοντες Προαγωγές, οι Διαδικασίες Λειτουργίας και ο παράγοντα Επικοινωνίας.