Show simple item record

dc.contributor.advisorΜενεγάκη, Αγγελική
dc.contributor.authorChairalla, Georgia
dc.contributor.otherΧαϊραλλά, Γεωργία
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-06-28T10:20:34Z
dc.date.available2022-06-28T10:20:34Z
dc.date.copyright2022-06-28
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherERM/2022/00051el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5178
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractThis dissertation aimed to study consumers’ perceived risk in relation to business certification programs, through a questionnaire answered by 203 people from around the world. Citing a broad theoretical framework based on the existing literature on perceived consumer risk examined, the dissertation explores how consumers could achieve complete satisfaction when purchasing a product/service, to first examine whether the product/service comes from systems business certification. The development of consumer attitude towards perceived risk may be based on the opportunities offered by the change in consumer strategy towards business certification schemes. The search for an adaptation strategy involves changing the consumer's abilities to better adapt to the opportunities presented. Understanding a consumer aptitude is also crucial from another aspect. Consumer skills to perceive risk can be at the forefront of the development of a superior decision-making ability. By utilizing essential talents, new opportunities might be generated. Consumers may lack basic abilities since they may not comprehend why they need to be informed about business certification programs. It is critical to understand this before purchasing a product or a service. Therefore, the role played by unique resources and key competencies is important for the long-term contribution. On the one hand, the ability to codify knowledge removes barriers to imitation and undermines fundamental skills. On the other hand, it is difficult to codify certain types of knowledge, such as intuition and experience, which are common knowledge based on interactions with business certification systems. In this way, knowledge and experience with perceived risk can serve as a foundation for improved market decision-making. Pursuing the right focus on behaviour can be difficult when it is part of a consumer's overall mentality. However, consumer behaviour either through business certification programs or through diversification costs focuses on a specific market segment and meets the needs of specific customers that are not covered by costs or diversification.el_GR
dc.format.extent218 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Κίνδυνοιel_GR
dc.subjectConsumer behavior -- Risksel_GR
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Προγράμματα πιστοποίησης επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectConsumer behavior -- Business certification programsel_GR
dc.titleA study of the effect of business certification schemes on reducing the perceived risks on the side of the customerel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη του αντιλαμβανόμενου κινδύνου των καταναλωτών σε σχέση με τα προγράμματα πιστοποίησης επιχειρήσεων, μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που απάντησαν 203 άτομα από όλο τον κόσμο. Παραθέτοντας ένα ευρύ θεωρητικό πλαίσιο που βασίζεται στην υπάρχουσα βιβλιογραφία σχετικά με τον αντιληπτό κίνδυνο του καταναλωτή που ήδη εξετάστηκε, η διατριβή διερευνά πώς οι καταναλωτές θα μπορούσαν να επιτύχουν πλήρη ικανοποίηση όταν αγοράζουν ένα προϊόν/υπηρεσία, για να εξετάσει πρώτα εάν το προϊόν/υπηρεσία προέρχεται από επιχειρηματική πιστοποίηση συστημάτων. Η ανάπτυξη της στάσης των καταναλωτών απέναντι στον αντιληπτό κίνδυνο μπορεί να βασίζεται στις ευκαιρίες που προσφέρει η αλλαγή στη στρατηγική των καταναλωτών προς τα συστήματα πιστοποίησης επιχειρήσεων. Η αναζήτηση μιας στρατηγικής προσαρμογής περιλαμβάνει την αλλαγή των ικανοτήτων του καταναλωτή για καλύτερη προσαρμογή στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Η κατανόηση της ικανότητας του καταναλωτή είναι επίσης κρίσιμη από μια άλλη πτυχή. Οι δεξιότητες των καταναλωτών για την αντίληψη του κινδύνου μπορεί να είναι στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης μιας ανώτερης ικανότητας λήψης αποφάσεων. Χρησιμοποιώντας βασικά ταλέντα, μπορεί να δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες. Οι καταναλωτές μπορεί να στερούνται βασικών ικανοτήτων, καθώς μπορεί να μην κατανοούν γιατί πρέπει να ενημερώνονται για τα προγράμματα πιστοποίησης επιχειρήσεων. Είναι σημαντικό να το κατανοήσουν αυτό πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ως εκ τούτου, ο ρόλος που διαδραματίζουν οι βασικές ικανότητες είναι σημαντικός για τη μακροπρόθεσμη συνεισφορά. Από τη μία πλευρά, η ικανότητα κωδικοποίησης της γνώσης αφαιρεί τα εμπόδια στη μίμηση και υπονομεύει τις θεμελιώδεις δεξιότητες. Από την άλλη πλευρά, είναι δύσκολο να κωδικοποιηθούν ορισμένοι τύποι γνώσης, όπως η διαίσθηση και η εμπειρία, που είναι κοινή γνώση που βασίζεται σε αλληλεπιδράσεις με συστήματα πιστοποίησης επιχειρήσεων. Με αυτόν τον τρόπο, η γνώση και η εμπειρία με τον αντιληπτό κίνδυνο μπορούν να χρησιμεύσουν ως βάση για βελτιωμένη λήψη αποφάσεων στην αγορά. Η επιδίωξη της σωστής εστίασης στη συμπεριφορά μπορεί να είναι δύσκολη όταν είναι μέρος της συνολικής νοοτροπίας ενός καταναλωτή. Ωστόσο, η συμπεριφορά των καταναλωτών είτε μέσω προγραμμάτων πιστοποίησης επιχειρήσεων είτε μέσω του κόστους διαφοροποίησης εστιάζει σε ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς και καλύπτει τις ανάγκες συγκεκριμένων πελατών που δεν καλύπτονται από κόστος ή διαφοροποίηση.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record