dc.contributor.advisor | Παπαθανασίου-Zuhrt, Δωροθέα | |
dc.contributor.author | Ανδρέου, Ιωάννης | |
dc.contributor.other | Andreou, Ioannis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-06-27T09:23:48Z | |
dc.date.available | 2022-06-27T09:23:48Z | |
dc.date.copyright | 2022-06-25 | |
dc.date.issued | 2022-04 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2022/00173 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5174 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι συνεισφέροντας σε μια ευρύτερη διεπιστημονική συζήτηση, να περιγράψει:α) αφενός το πλαίσιο της πολιτιστικής πραγματικότητας όπως αυτή βιώνεται μέσα από την γενικότητα της εμπειρίας της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία COVID-19 στον τομέα της πολιτιστικής ζωής και β) αφετέρου την κατάσταση που διαμορφώνεται καθώς και τα νέα δεδομένα που προκύπτουν μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό του πολιτισμού.
Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής δομημένη ποιοτική έρευνα,με απώτερο στόχο την διερεύνηση των υπό εξέταση ζητημάτων μέσα από την βιωματική προσέγγιση της γνώσης και της εμπειρίας Πολιτιστικών Φορέων, που είναι επιφορτισμένοι με τα αντικείμενα που αφορούν στην Περίπτωση Μελέτης. Η επιβολή μέτρων προστασίας λόγω της πανδημίας covid-19, συνέβαλε στην επιλογή δομημένης συνέντευξης με τη μορφή ερωτηματολογίου ανοικτού τύπου ως το πιο πρόσφορο και πλέον αξιόπιστο μέσο για την διεξαγωγή της ποιοτικής έρευνας, καθότι διευκολύνει τη συλλογή πληροφοριακού υλικού και επιτρέπει την καταγραφή και επεξήγηση των ερευνητικών Ερωτημάτων. Η επιλογή των συνενεντευξιαζομένωνπουαφορά ένα ευρύ και ποικιλόμορφο Ερευνητικό Πεδίο έγινε με γνώμονα την συνάφεια με το ερευνητικό αντικείμενο, ενώ η έκταση και των περιεχόμενο των ερωτηματολογίων, προσδιορίστηκε κατά περίπτωση προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των πληροφοριών και η περαιτέρω δυνατότητα εξαγωγής έγκυρων συμπερασμάτων. Τα ερευνητικά ερωτήματα της συνέντευξης εστάλησαν με email ενώ μετά την αποστολή αντίστοιχων απαντήσεων -μέσω email -ακολούθησε η σχετική επεξεργασία και ομαδοποίησή τους. Στην συγκεκριμένη έρευνα επισημαίνεται ότι διασφαλίστηκε απο τον ερευνητή –όπως προβλέπεται-η ανωνυμία και οεθελοντικόςχαρακτήραςσυμμετοχής του δείγματος.
Η τεχνική δειγματοληψίας που χρησιμοποιήθηκε είναι η δειγματοληψία σκοπιμότητας, η οποία παρόλο που έχει περιορισμένη εγκυρότητα ως προς τη δυνατότητα συγκέντρωσης αντιπροσωπευτικού δείγματος επιλέχθηκε λόγω των συνθηκών που έχει διαμορφώσει η πανδημία. Η ανταποκρισιμότητα των φορέων υπηρξε ικανοποιητική και θεωρείται ότι διασφαλίζει σε σημαντικό βαθμό την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων δεδομένου ότι οι απαντήσεις αφενός προέρχονται από τους πλέον αντιπροσωπευτικούς οργανισμούς στο ερευνητικό πεδίο και αφετέρου το περιεχόμενό τους χαρακτηρίζεται απο σαφή και τεκμηριωμένη προσέγγιση των ερευνητικών ερωτημάτων. | el_GR |
dc.format.extent | 316 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Πολιτιστική παραγωγή | el_GR |
dc.subject | Cultural production | el_GR |
dc.subject | Πολιτιστική παραγωγή -- Ψηφιακός μετασχηματισμός | el_GR |
dc.subject | Cultural production -- Digital transformation | el_GR |
dc.title | Η πολιτιστική παραγωγή κατά την περίοδο του lockdown και ο ρόλος των ψηφιακών εργαλείων στην μετά-COVID εποχή | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The aim of this research is to contribute to a broader interdisciplinary debate, in order to describe: a) on the one hand, the context of cultural reality as it is experienced through the generality of the experience of the crisis caused by the pandemic COVID-19 in the field of cultural life and b) on the other hand, the situation that is taking shape as well as the new data that emerge through the digital transformation of culture.
In this context, primary structured qualitative research was carried out, with the ultimate aim of exploring the issues under consideration through the experiential approach of the knowledge and experience of Cultural Institutions, which are in charge of the objects related to the Study Case. The protection measures imposed,due to the covid-19 pandemic.led to the choice of structured interview in the form of an open-ended questionnaire as the most appropriate and reliable instrument for conducting the qualitative research, as it facilitates the collection of information material and allows the recording and explanation of the research questions. The selection of the interviewees covering a wide and diverse Research Field was based on relevance to the research topic, while the scope and content of the questionnaires was determined on a case-by-case basis in order to ensure the reliability of the information and the further possibility of drawing valid conclusions. The research questions of the interview were sent by email while after the respective responses were sent -via email- their relevant processing and grouping was done. In this particular research it is noted that the anonymity and the voluntary nature of the sample participation was ensured by the researcher - as foreseen.
The sampling technique used is feasibility sampling, which, although it has limited validity in terms of the possibility of collecting a representative sample, was chosen because of the circumstances of the pandemic. The responsiveness of the organisations was satisfactory and is considered to ensure to a significant extent that reliable conclusions can be drawn, since the responses are from the most representative organisations in the research field and their content is characterised by a clear and well-founded approach to the research questions. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |