Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΠαυλίδης, Νικόλαος
dc.contributor.otherPavlidis, Nicolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-05-18T11:05:09Z
dc.date.available2022-05-18T11:05:09Z
dc.date.copyright2022-05-18
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.otherMBA/2021/00930el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5154
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΚατά τη διάρκεια των συνεχών ολικών ή μερικών Lockdown αλλά και στο σύνολο της διάρκειας της πανδημίας μέχρι και σήμερα άλλαξε ριζικά ο τρόπος και η μορφή του εργασιακού μοτίβου. Η κλασική και σε μεγαλύτερο ποσοστό «δια ζώσης» εργασία προσαρμόστηκε αναγκαία στις νέες και αναπάντεχες συνθήκες που επέφερε η πανδημία και υιοθέτησε σαν την καλύτερη λύση την επιβολή της τηλεργασίας. Αρκετές μελέτες μέχρι σήμερα έχουν αναλύσει τις επιπτώσεις που είχε η αναγκαία επιβολή της τηλεργασίας στην επαγγελματική και προσωπική ζωή των εργαζομένων καθώς και τις επιπτώσεις που είχε αυτή στην βιωσιμότητα επιχειρήσεων και οργανισμών που αναγκάστηκαν να τη χρησιμοποιήσουν, σε περιορισμένο βαθμό όμως στο δημόσιο τομέα. Στην παρούσα μελέτη επιδιώκεται να καλυφθεί αυτό το κενό πραγματοποιώντας ποσοτική έρευνα (survey) με τη χρήση ερωτηματολογίου σε δημόσιο οργανισμό στη Γερμανία προκειμένου να γίνει κατανοητή η έκταση της χρήσης της τηλεργασίας, η ευκολία προσαρμογής σε αυτή, η επίδρασή της στη εργασιακή και οικογενειακή ζωή των τηλεργαζόμενων καθώς και οι λόγοι χρήσης της τηλεργασίας πριν την πανδημία του COVID-19 αλλά και η πρόθεση συνέχισής της. Από την ανάλυση του δείγματος των 75 δημοσίων υπαλλήλων διαπιστώνεται ότι: Η επιβολή της τηλεργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας είχε θετικά αποτελέσματα σε ότι αφορά τη μείωση της εξάπλωσης του κορονοϊού, την ομαλή συνέχεια και λειτουργία της υπηρεσίας, τη διατήρηση των θέσεων εργασίας καθώς και την εξάλειψη του κινδύνου ενδεχομένων απολύσεων. Στα αρνητικά αποτελέσματα μπορούμε να αναφέρουμε την έλλειψη τεχνολογικών γνώσεων και κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού, την απουσία της προσωπικής επαφής με συναδέρφους και ανωτέρους, καθώς επίσης και κάποιες επιπτώσεις στην ψυχική υγεία (στρες, άγχος) και την αποδοτικότητα των υπαλλήλων στην εργασία τους (μειωμένη παραγωγικότητα, έλλειψη συγκέντρωσης, αδυναμία ιεράρχησης προτεραιοτήτων, μειωμένη ομαδικότητα, έλλειψη επικοινωνίας).el_GR
dc.format.extent75 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectCovid-19el_GR
dc.subjectCovid-19 -- Working from distanceel_GR
dc.subjectCovid-19 -- Τηλεργασίαel_GR
dc.titleΗ τηλεργασία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19: Απόψεις στελεχών και υπαλλήλων στο Γερμανικό Δημόσιο Τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOur work motive has changed completely to date since the rise of pandemic and whilst on partial or total lockdown. Our regular work style inevitably had to adapt to working from home or from distance, the so-called “new norm” as the better solution to protect ourselves. There has been great amount of research upon the effects, this forced way of working, has cause on our work and personal life as well as the well the survival of small businesses and organisations however small research was conducted on the public sector. The aim of this research is to cover this gab by employing surveys in the form of a questionnaire conducted in a public sector organisation in Germany. To understand the volume of how extensively Working from was used, how easy it was to adapt to it, the effects in the work and family environment as well as how much was it used before the covid-19 pandemic and whether it is intended to be carried on upon the end of it. The analysis of the answers given by a sample of 75 employees we concluded that: Working from home had positive results about stopping the spread of the virus; the undisturbed continuation of operation of the sector in question as well as the elimination of potential redundancies. On the negative side we may need to address the lack of technological knowledge and equipment, the lack of personal connection with peers and colleagues and sadly some psychological effects such as anxiety and stress which affected the performance of some employees (i.e., reduced productivity, lack of concentration, ineffective organising of prioritising tasks, reduced team spirit and communication).el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record