Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Αντώνιος
dc.contributor.authorΣφυριδάκης, Γεώργιος
dc.contributor.otherSfyridakis, Gewrgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-05-17T06:53:55Z
dc.date.available2022-05-17T06:53:55Z
dc.date.copyright2022-05-05
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2021/00231el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5135
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τον τρόπο λειτουργίας του Remarketing στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανική αγορά. Ειδικότερα, εξετάζονται οι κατηγορίες καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που είναι διαθέσιμες στην αγορά αυτή, καθώς και τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους. Υπ’ αυτή την οπτική γωνία η εργασία απαντά μεταξύ άλλων τα ακόλουθα ερωτήματα: Μέσω ποιων καναλιών διανομής τα αυτοκίνητα φτάνουν στους ανεξάρτητους εμπόρους και τι είδους συμφωνίες κάνουν οι ανεξάρτητοι έμποροι με τους προμηθευτές τους; Ποια εργαλεία χρησιμοποιούν οι ανεξάρτητοι έμποροι για να εκτιμήσουν την αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου; Πως οι ανεξάρτητοι έμποροι προμηθεύονται αυτοκίνητα τα οποία είναι σε ανταγωνιστική τιμή; Επίσης, η διπλωματική εργασία αναλύει τον τρόπο λειτουργίας του μεγαλύτερου ανεξάρτητου έμπορου καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Γερμανία. Στο πλαίσιο αυτό δείχνεται πως ο συγκεκριμένος έμπορας διαφοροποιείται, και τι είδους συμφωνίες επιτυγχάνει, ώστε να μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστικός στην αγορά αυτοκινήτου. Με άλλα λόγια, δείχνονται τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, καθώς επίσης ο τρόπος που προσεγγίζει και συνεργάζεται με τους προμηθευτές. Τέλος, εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την ισορροπία της αγοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικότερα διερευνάται ποιος είναι ο ρόλος των ανεξάρτητων εμπόρων στη διαμόρφωση της τιμής. Επίσης, εξετάζεται με ποιο τρόπο η ηλεκτροκίνηση διεισδύει στο remarketing.el_GR
dc.format.extentvii, 62 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectRemarketingel_GR
dc.subjectRemarketing -- Automotive industry -- Germanel_GR
dc.titleRemarketing στην αυτοκινητοβιομηχανία, βιομηχανική ανάλυση στον κλάδο των αγορών της Γερμανίας. Μελέτη περίπτωσης Autoland AG, μεγαλύτερος ανεξάρτητος έμπορος Γερμανίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation presents how Remarketing works in the automotive industry in the German market. In particular, the categories of new and used cars available in this market are examined, as well as their individual characteristics. From this point of view, the dissertation answers, among other things, the following questions: Through which distribution channels do the cars reach the independent dealers and what kind of agreements do the independent dealers make with their suppliers? What tools do independent dealers use to assess the value of a used car? How do independent dealers procure cars that are competitively priced? The dissertation also analyzes the operation of the largest independent dealer of new and used cars in Germany. In this context, it is shown the way of differentiation of the specific trader, and what kind of agreements it achieves, so that it can remain competitive in the car market. In other words, the analysis shows its competitive advantages, as well as the way it approaches and cooperates with suppliers. Finally, the factors that affect the market equilibrium in the automotive industry are examined and in particular the role of independent traders in price formation is investigated. The dissertation also examines how electrification penetrates remarketing.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record