Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Remarketing στην αυτοκινητοβιομηχανία, βιομηχανική ανάλυση στον κλάδο των αγορών της Γερμανίας. Μελέτη περίπτωσης Autoland AG, μεγαλύτερος ανεξάρτητος έμπορος Γερμανίας

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2021-00231.pdf (1.178Mb)
    Date
    2021-12
    Author
    Σφυριδάκης, Γεώργιος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τον τρόπο λειτουργίας του Remarketing στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γερμανική αγορά. Ειδικότερα, εξετάζονται οι κατηγορίες καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που είναι διαθέσιμες στην αγορά αυτή, καθώς και τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους. Υπ’ αυτή την οπτική γωνία η εργασία απαντά μεταξύ άλλων τα ακόλουθα ερωτήματα: Μέσω ποιων καναλιών διανομής τα αυτοκίνητα φτάνουν στους ανεξάρτητους εμπόρους και τι είδους συμφωνίες κάνουν οι ανεξάρτητοι έμποροι με τους προμηθευτές τους; Ποια εργαλεία χρησιμοποιούν οι ανεξάρτητοι έμποροι για να εκτιμήσουν την αξία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου; Πως οι ανεξάρτητοι έμποροι προμηθεύονται αυτοκίνητα τα οποία είναι σε ανταγωνιστική τιμή; Επίσης, η διπλωματική εργασία αναλύει τον τρόπο λειτουργίας του μεγαλύτερου ανεξάρτητου έμπορου καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Γερμανία. Στο πλαίσιο αυτό δείχνεται πως ο συγκεκριμένος έμπορας διαφοροποιείται, και τι είδους συμφωνίες επιτυγχάνει, ώστε να μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστικός στην αγορά αυτοκινήτου. Με άλλα λόγια, δείχνονται τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, καθώς επίσης ο τρόπος που προσεγγίζει και συνεργάζεται με τους προμηθευτές. Τέλος, εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την ισορροπία της αγοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικότερα διερευνάται ποιος είναι ο ρόλος των ανεξάρτητων εμπόρων στη διαμόρφωση της τιμής. Επίσης, εξετάζεται με ποιο τρόπο η ηλεκτροκίνηση διεισδύει στο remarketing.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5135
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013