Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorPageorgiou, Konstantinos
dc.contributor.otherΠαπαγεωργίου, Κωνσταντίνος
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-05-17T06:52:49Z
dc.date.available2022-05-17T06:52:49Z
dc.date.copyright2022-05-05
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.otherMBA/2021/00920el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5131
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractThe huge crisis that the world is now facing as a result of the appearance of COVID-19, which was declared as a world pandemic in March 2020, is unprecedented. COVID-19 has had a catastrophic social and economic impact on several sectors, with tourism and hospitality sectors being hit the hardest. The purpose of this study was to investigate the impact of COVID-19 on the hotel industry in Europe by reviewing existing literature and administrating a survey questionnaire to 53 hotel managers in Europe. The study examined the impact COVID-19 had on these European hotels, the recovery strategies they employed to handle this challenging situation and their expectations of their future as businesses. The results indicate that the performance of all the hotels in Europe, under this study, were greatly influenced by the coronavirus. What proved to have a significant relationship were the location and the size of the hotels and their decreasing Average Daily Rates. The relationship between the type of the hotel and its decreasing Occupancy Rates were also found to be significant. As far as the recovery strategies are concerned, all of them followed several strategies in order to face the crisis, reduce their costs and survive as businesses. In addition, the majority of them agreed that they are required to be better prepared for crisis management in the future. Most of them admitted that their greatest concern was uncertainty in international travel, the rising costs of daily products and increasing business revenue. As for their future expectations, the majority of them were optimistic about the future and that the hotel industry will recover by 2023. The implications, which derive from this research, can be significant for the hotel managers in their effort to fight against the pandemic consequences.el_GR
dc.format.extentxiv, 94 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectCovid-19el_GR
dc.titleThe impact of Covid-19 on hospitality industry and recovery strategiesel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ τεράστια παγκόσμια κρίση που αντιμετωπίζεται αυτή τη στιγμή ως αποτέλεσμα της εμφάνισης του COVID-19, ο οποίος ανακηρύχθηκε παγκόσμια πανδημία τον Μάρτιο του 2020, είναι άνευ προηγουμένου. Ο COVID-19 είχε καταστροφικό κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο σε αρκετούς τομείς, με τους τομείς του τουρισμού και της φιλοξενίας να έχουν πληγεί το περισσότερο. Σκοπός αυτής της μελέτης ήταν να διερευνήσει τον αντίκτυπο του COVID-19 στην ξενοδοχειακή βιομηχανία στην Ευρώπη, αναθεωρώντας την υπάρχουσα βιβλιογραφία και διανέμοντας ένα ερωτηματολόγιο σε 53 διευθυντές ξενοδοχείων στην Ευρώπη. Η μελέτη εξέτασε τον αντίκτυπο που είχε ο COVID-19 σε αυτά τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία, τις στρατηγικές ανάκαμψης που χρησιμοποίησαν για να χειριστούν αυτή τη δύσκολη κατάσταση και τις προσδοκίες τους για το μέλλον τους ως επιχειρήσεις. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η λειτουργία όλων των ξενοδοχείων στην Ευρώπη, που συμμετείχαν στο πλαίσιο αυτής της μελέτης, επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τον κορονοϊό. Αυτό που αποδείχθηκε ότι είχε σημαντική σχέση ήταν η τοποθεσία και το μέγεθος των ξενοδοχείων και οι μειωμένες Μέσες Ημερήσιες Τιμές τους. Η σχέση μεταξύ του τύπου ξενοδοχείου και των μειωμένων ποσοστών πληρότητας βρέθηκε επίσης να είναι σημαντική. Όσον αφορά τις στρατηγικές ανάκαμψης, όλα τα ξενοδοχεία ακολούθησαν διάφορες στρατηγικές για να αντιμετωπίσουν την κρίση, να μειώσουν τα κόστη τους και να επιβιώσουν ως επιχειρήσεις. Επιπλέον, η πλειοψηφία τους συμφώνησε ότι απαιτείται να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για τη διαχείριση κρίσεων στο μέλλον. Οι περισσότεροι από αυτούς παραδέχθηκαν ότι η μεγαλύτερη ανησυχία τους ήταν η αβεβαιότητα που επικρατεί στα διεθνή ταξίδια, το αυξανόμενο κόστος των καθημερινών προϊόντων και τα αυξανόμενα επιχειρηματικά έξοδα. Όσον αφορά τις μελλοντικές προσδοκίες τους, η πλειονότητά τους ήταν αισιόδοξη για το μέλλον και ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία θα ανακάμψει μέχρι το 2023. Οι επιπτώσεις, που προκύπτουν από αυτήν την έρευνα, μπορεί να είναι σημαντικές για τους διευθυντές ξενοδοχείων στην προσπάθειά τους να καταπολεμήσουν τις συνέπειες της πανδημίας .el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής