Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαμαράς, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΧριστοδούλου, Ζωή
dc.contributor.otherChristodoulou, Zoe
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-03-24T08:40:12Z
dc.date.available2022-03-24T08:40:12Z
dc.date.copyright2022-03
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.otherΕΔΜ/2021/00043el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5092
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να πραγματοποιηθεί η γνωσιακή προεργασία η οποία είναι αναγκαία για την ανάπτυξη διδακτικών προτάσεων για τις έννοιες «ειδησεογραφικός εθνοκεντρισμός» και «εσωτερίκευση» από το επιστημονικό πεδίο της Επικοινωνίας. Η παιδαγωγική προσέγγιση των εννοιών αυτών θα μπορεί να ενταχθεί στο σχολικό περιβάλλον στο πλαίσιο ενός οργανωμένου προγράμματος εκπαίδευσης και εγγραματισμού στα Μέσα – ειδησεογραφικού αλφαβητισμού. Ταυτόχρονα θα μπορεί να αποτελέσει μία πρόταση αξιοποίησης των εννοιών σε προγράμματα σπουδών στα πεδία των Διεθνών Σχέσεων, και της Επικοινωνίας και των Μέσων. Αρχικά καθορίζεται όλη η ερευνητική και διδακτική διαδρομή, που απαιτείται όσον αφορά στην επεξεργασία του θεωρητικού πλαισίου του ειδησεογραφικού εθνοκεντρισμού και της εσωτερίκευσης. Η επεξεργασία και η ανάλυση των εννοιών αυτών πραγματοποιείται μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης η οποία πραγματώνεται μέσω αιτιακών σχημάτων και εννοιολογικών χαρτών. Επιστημονικά κείμενα από το πεδίο των Μέσων Επικοινωνίας προσεγγίζονται ως πρωτογενές υλικό για να υποστούν εμπειρική ανάλυση από την οποία θα προκύψουν οι προτάσεις για την διδασκαλία των εννοιών. Η εμπειρική ανάλυση μέσω εννοιολογικών χαρτών και θεωρητικά θεμελιωμένων αιτιακών σχημάτων συνεισφέρει σε μία διαδικασία εμπλουτισμού της διδακτικής πράξης με νέα σχήματα θεώρησης της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.el_GR
dc.format.extentxii, 228 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕιδησεογραφικός εθνοκεντρισμόςel_GR
dc.subjectNews ethnocentrismel_GR
dc.subjectΕιδησεογραφικός αλφαβητισμόςel_GR
dc.subjectNews literacyel_GR
dc.titleΓνωσιακή προεργασία για την ανάπτυξη μίας διδακτικής πρότασης για τον ειδησεογραφικό εθνοκεντρισμό και την εσωτερίκευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this thesis is to carry out the cognitive preparation necessary for the development of teaching proposals for the concepts of “Ethnocentrism” and "Domestication" from the scientific field of Communication and Media. The pedagogical approach of these concepts can be integrated in the curriculum within the framework of media literacy and Communication Education. At the same time, it can be a proposal to use the concepts in the curriculum in the fields of International Relations, Communication and Media. Initially, all the research and teaching path required for the processing of the theoretical framework of “Ethnocentrism” and “Domestication” is defined. These concepts are processed and analyzed through a bibliographical overview which is carried out through causal schemes and conceptual maps. Scientific texts from the field of Media are approached as primary material to undergo empirical analysis from which proposals for the teaching of concepts will emerge. Empirical analysis through conceptual maps and theoretically based causal schemes contributes to a process of enriching the teaching practice with new forms of view of educational reality.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record