Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπαραλού, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΖορμπά, Αγγελική
dc.contributor.otherZormpa, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-13T10:08:47Z
dc.date.available2021-09-13T10:08:47Z
dc.date.copyright2021-09-13
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00914el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5074
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην Ελληνική πραγματικότητα οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών του δημοσίου τομέα υστερούν σοβαρά ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα ή/και ακόμα και με αντίστοιχες δημόσιες επιχειρήσεις άλλων χωρών της Ευρώπης. Αυτό τις κάνει λιγότερο ανταγωνιστικές και κατά κύριο λόγο και ζημιογόνες. Σ’ αυτό συντελούν πολλές παράμετροι, με κυριότερη, την οργανωσιακή κουλτούρα των στελεχών, δυστυχώς όχι μόνο των κατώτερων, αλλά και των μεσαίων που αποτελούν τους συνδετικούς κρίκους ανάμεσα στον εργαζόμενο και την διοίκηση της εταιρείας, η οποία, κατά κύριο λόγο, αποτελεί διορισμένες πολιτικές επιλογές, συχνά χωρίς γνώση στο αντικείμενο της υπηρεσίας που παρέχει η δημόσια επιχείρηση και με εξαιρετικά βραχυχρόνια θητεία. Σ’ αυτή την εργασία θα εξετάσουμε ποιος είναι ο ρόλος των μεσαίων στελεχών στην επιτυχή διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα, μέσα από την δημιουργία υγιούς οργανωσιακής κουλτούρας και πόσο σημαντικός είναι αυτός ο ρόλος στην επιτυχία του εγχειρήματος αυτού. Θα κινηθούμε σε δύο άξονες και θα προτείνουμε συγκεκριμένες τεχνικές που μπορούν να εφαρμόσουν, τόσο η Διοίκηση απέναντι στα μεσαία στελέχη, όσο και τα μεσαία στελέχη της επιχείρησης απέναντι στα κατώτερα στελέχη, προκειμένου να οδηγηθούμε στην επιθυμητή αλλαγή, ώστε η επιχείρηση να γίνει ανταγωνιστική. Επίσης θα εξετάσουμε πως η συναισθηματική νοημοσύνη, αλλά και οι υπόλοιπες τεχνικές του μάνατζμεντ, που έχουν στην διάθεσή τους τα μεσαία στελέχη και όχι μόνο, μπορούν να συντελέσουν σε μια επιτυχημένη αλλαγή. Η μεθοδολογία που θα χρησιμοποιήσουμε για την μελέτη της εργασίας μας θα γίνει μέσα από την μελέτη περίπτωσης σε μεγάλο και γνωστό Οργανισμό παροχής υπηρεσιών του δημοσίου τομέα της Ελλάδας. Η συλλογή των δεδομένων προς ανάλυση θα γίνει τόσο με την μελέτη βιβλιογραφικών πηγών (αναφέρονται ενδεικτικά παρακάτω) όσο και μέσα από συνεντεύξεις με στελέχη του Οργανισμού, αλλά και μελέτη της σχετικής νομοθεσίας που διέπει τον Οργανισμό και σχετικών εκθέσεων (πχ. Έκθεση Πεπραγμένων).el_GR
dc.format.extent64 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.titleΟ ρόλος των μεσαίων διευθυντικών στελεχών στην επιτυχή διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών στο δημόσιο τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the Greek reality, the companies providing public sector services are seriously behind in terms of their services provided, in relation to the private sector and / or even similar public companies in other European countries. This makes them less competitive and mainly loss-making. Many parameters contribute to this, with the main one being the organizational culture of the executives, unfortunately not only the lower ones, but also the middle ones that are the connecting links between the employee and the management of the company, which, in the main, is a set of policies. options, often without knowledge of the subject of the service provided by the public enterprise and with extremely short tenure. In this paper we will examine the role of middle management in the successful management of change in public service companies, through the creation of a healthy organizational culture and how important this role is in the success of this venture. We will move in two directions and will propose specific techniques that can be applied, both the Management towards the middle executives, and the middle executives of the company towards the lower executives, in order to lead to the desired change, so that the company becomes competitive. We will also look at how emotional intelligence, as well as other management techniques available to middle managers and beyond, can contribute to a successful change. The methodology that we will use for the study of our work will be done through the case study in a large and well-known Organization of public sector services in Greece. The collection of data for analysis will be done both by studying bibliographic sources (listed below) and through interviews with executives of the Organization, as well as a study of the relevant legislation governing the Organization and relevant reports (eg Report).el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record