Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorHadjigeorgiou, Androulla
dc.contributor.otherΧατζηγεωργίου, Αντρούλλα
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-06T09:39:39Z
dc.date.available2021-09-06T09:39:39Z
dc.date.copyright2021-09-06
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00857el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5025
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation was to examine the impact of Higher Education Digital Marketing Strategies on prospective university students. More specifically, an attempt was made in order to identify the perceptions of prospective university students related to popular digital marketing strategies performed by universities such as Webpage, Social Media and Email Campaigns. Further to that, a closer examination of the information sources preferred by future university students at each stage of the decision-making process was made in order to identify their preferences. The five phase decision-making process, proposed by Lane and Kotler (2016) was used for this study. Following quantitative approach method, a questionnaire was developed and administrated to current university students, via the Snowball Sampling Method (SSM), yielding 115 participants. Analysis performed using both Microsoft Excel and SPSS. The findings of the study revealed that the Webpage of a Higher Education Institution is among the three most preferred information sources during the decision-making process. Additionally, statistical analysis revealed that preferences during “Information Search” stage and “Purchase Decision” stage differ according to education level. Despite the fact that Social Media were selected as one of the three most important information sources during “Evaluation of Alternatives stage”, results also indicated that when it comes to reviews and testimonials contained in Social Media, future students seem sceptical. Under this scope it should be pointed out that the findings of this study indicated that there exist significant differences between the sources preferred by different age groups during “Evaluation of Alternatives” stage. Overall, results indicate that university students prefer and trust digital marketing strategies while traditional marketing strategies seem to be of lower importance. Furthermore, there is an indication that the current pandemic Covid-19 pushed prospective students into deeper use and acceptance of the Internet.el_GR
dc.format.extent112 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακή Στρατηγική Μάρκετινγκ -- Ανώτατη Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDigital Marketing Strategies -- Higher Educationel_GR
dc.titleThe impact of higher education digital marketing strategies on prospective university studentsel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΟ σκοπός αυτής της διατριβής ήταν να εξεταστεί ο αντίκτυπος των Ψηφιακών Στρατηγικών Μάρκετινγκ Ανώτατης Εκπαίδευσης σε υποψήφιους φοιτητές πανεπιστημίου. Πιο συγκεκριμένα, έγινε μια προσπάθεια για τον εντοπισμό των αντιλήψεων των υποψήφιων φοιτητών πανεπιστημίου σχετικά με δημοφιλείς στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εκτελούνται από πανεπιστήμια όπως οι Ιστοσελίδες, τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και οι Καμπάνιες μέσω Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επιπλέον, έγινε μια πιο προσεκτική εξέταση των πηγών πληροφόρησης που προτιμούν οι μελλοντικοί φοιτητές πανεπιστημίου σε κάθε στάδιο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων προκειμένου να προσδιοριστούν οι προτιμήσεις τους. Η διαδικασία λήψης αποφάσεων πέντε φάσεων, που προτάθηκε από τους Lane και Kotler (2016) χρησιμοποιήθηκε για αυτήν τη μελέτη. Ακολουθώντας τη μέθοδο ποσοτικής προσέγγισης, αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο και χορηγήθηκε σε υφιστάμενους φοιτητές πανεπιστημίου, μέσω της μεθόδου δειγματοληψίας Snowball (SSM), αποδίδοντας 115 συμμετέχοντες. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας το Microsoft Excel και το SPSS. Τα αποτελέσματα της μελέτης αποκάλυψαν ότι η Ιστοσελίδα ενός Ιδρύματος Ανώτατης Εκπαίδευσης συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών προτιμώμενων πηγών πληροφοριών κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Επιπλέον, η στατιστική ανάλυση αποκάλυψε ότι οι προτιμήσεις κατά το στάδιο «Αναζήτηση πληροφοριών» και το στάδιο «Απόφαση αγοράς» διαφέρουν ανάλογα με το επίπεδο μόρφωσης. Παρά το γεγονός ότι τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επιλέχθηκαν ως μία από τις τρεις πιο σημαντικές πηγές πληροφοριών κατά τη διάρκεια του σταδίου «Αξιολόγησης Εναλλακτικών», τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι όταν πρόκειται για κριτικές και μαρτυρίες που περιλαμβάνονται σε αυτά, οι μελλοντικοί μαθητές φαίνονται δύσπιστοι. Στο πλαίσιο αυτό πρέπει να επισημανθεί ότι τα ευρήματα αυτής της μελέτης έδειξαν ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των πηγών που προτιμούν οι διαφορετικές ηλικιακές ομάδες κατά το στάδιο «Αξιολόγηση Εναλλακτικών».el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record