Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣπανού, Γεωργία
dc.contributor.authorΘεοδωροπούλου, Γεωργία
dc.contributor.otherTheodwropoulou, Georgia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-08-31T08:53:49Z
dc.date.available2021-08-31T08:53:49Z
dc.date.copyright2021-08-31
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.otherΠΠΑ/2021/00161el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5019
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εστιάζει στο θεματικό πεδίο της πολιτιστικής πολιτικής και ανάπτυξης με κεντρικό άξονα τη διαχείριση θεατρικών οργανισμών σε εποχή οικονομικής κρίσης. Επιπλέον διερευνήθηκαν τα προσφερόμενα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Θεάτρου Πόρτα, σε μια προσπάθεια να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητά αναφορικά με την ανάπτυξη επικοινωνιακών στρατηγικών. Το πρώτο ερευνητικό ερώτημα σχετικά με την εκπαιδευτική στρατηγική των θεάτρων εξέτασε το πώς επηρεάστηκε η διεξαγωγή θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων στα χρόνια της οικονομικής κρίσης που ξεκίνησε το 2009 στην Ελλάδα. Το δεύτερο ερώτημα ανέλυσε τη συνεισφορά των θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων στη δημιουργία ενός αναγνωρίσιμου brand και αν αυτό διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του κοινού. Η μέθοδος που εφαρμόστηκε ήταν η συλλογή πληροφοριών από δευτερεύουσες πηγές όπως είναι η βιβλιογραφία και οι ιστοσελίδες που αφορούν αφενός στη σχέση θεάτρου και εκπαίδευσης, αφετέρου στην αναγκαιότητα εφαρμογής πολιτιστικής διαχείρισης στις θεατρικές επιχειρήσεις. Ακολούθησε ποιοτική έρευνα υπό τη μορφή ημι-δομημένων συνεντεύξεων με συντελεστές του ΚΘΒΕ και Πόρτα. Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι παρά τις δυσκολίες, τα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΚΘΒΕ και του Θεάτρου Πόρτα ήταν επιτυχή κι αποτέλεσαν μοχλό ανάπτυξης τόσο ως προς την επικοινωνιακή τους πολιτική, αλλά και ως προς την οικονομική τους βιωσιμότητα.el_GR
dc.format.extent55 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτιστικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectCultural marketingel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.subjectΘεατρικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectTheatrical marketingel_GR
dc.titleΗ εφαρμογή θεατροπαιδαγωγικών δράσεων για παιδιά και εφήβους ως μέρος της αναπτυξιακής στρατηγικής θεατρικών οργανισμών σε περίοδο οικονομικής ύφεσης (2009-2019) στην Ελλάδα: Η περίπτωση του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Θεάτρου Πόρταel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis current thesis focuses on cultural policy and development and more specifically on theatre management during the Greek economic crisis (2009-2019). The “Τheatre in Εducation” programs offered by the National Theater of Northern Greece and Porta Theatre were examined in an attempt to evaluate whether they have implemented effective communication strategies. The first research question regarding the educational strategy of the theatres examined how the implementation of “theatre in education” programs has been affected during the years of economic crisis in Greece. The second question investigates the contribution of the Theater in Education programs to the creation of a recognizable brand and whether these programs play an important role in the audience development. The methodology used was the critical analysis of literature review and websites that relate both to the relationship between theater and education, and literature on cultural management in theatrical companies. Additionally, the researcher collected data through qualitative research in the form of semi-structured interviews with the collaborators of NTNG and Porta Theater. The results showed that despite the difficulties, the educational programs of NTNG and Porta Theater served their purpose, both in terms of communication policy and economic sustainability.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής