Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκίνη, Ελένη
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Χρήστος
dc.contributor.otherPanagiwtou, Christos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-08-31T08:51:58Z
dc.date.available2021-08-31T08:51:58Z
dc.date.copyright2021-08-31
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherΘΣΠ/2021/00164el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5012
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αφορά το θεατρικό έργο του Μάρτιν ΜακΝτόνα. Η βασίλισσα της ομορφιάς ως ένα έργο ρεαλιστικό που εμβαθύνει στον ψυχισμό των ηρώων δίνοντας την αίσθηση ότι οι τρισδιάστατοι χαρακτήρες της ιστορίας μπορούν να ταυτιστούν απόλυτα με το κοινό. Ο Μάρτιν ΜακΝτόνα χρησιμοποιεί τον ωμό ρεαλισμό για να αναδείξει μια σχέση εξάρτησης: μητέρας- κόρης η οποία αποτελεί ανατομία των οικογενειακών σχέσεων και βαθιά τομή στη σύγχρονη ζωή. Η σχέση της ηλικιωμένης Μαγκ Φόλαν και της σαραντάχρονης κόρης της Μωρήν είναι μια σχέση επιβολής η οποία εκφράζεται μέσα από το μίσος και την αγάπη που νιώθουν οι δυο γυναίκες. Καθώς ξετυλίγει την καθημερινότητά τους ο Μακντόνα εμβαθύνει στην ανθρώπινη ψυχή. Ο συγγραφέας επηρεασμένος από το νατουραλισμό του Αυγούστου Στρίντμπεργκ αναζητά αυτό που δεν φαίνεται. Πρόκειται για μία υπόγεια έκφραση συναισθημάτων που έχει ως όχημά της έναν ιδιαίτερο κυνισμό. Συνεπώς μέσα από το θεατρικό έργο αναδεικνύεται ο απώτερος στόχος του ρεαλιστικού θεάτρου που είναι η προσπάθεια για μεγαλύτερη πιστότητα της καθημερινής ζωής. Η αίσθηση της αληθοφάνειας βοηθά να ταυτιστεί ο θεατής με τους ήρωες και να βιώσει μία ανθρωποφαγική, οικογενειακή σχέση.el_GR
dc.format.extentvi, 53 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨυχολογικό θέατροel_GR
dc.subjectPsychological theatreel_GR
dc.titleΨυχολογικό θέατρο και ρεαλισμός. Η Βασίλισσα της ομορφιάς του Μάρτιν Μακ Ντόνα μέσα από μια σκηνοθετική προσέγγιση για τις ανθρωποφαγικές σχέσεις στο πλαίσιο της οικογένειαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractINTRODUCTION : The current postgraduate dissertation is about Martin McDonagh’s theatrical play: The Beauty Queen as a realistic play deepens into the heroes’ psyche by giving the sense that the three dimensional characters of the story, can identify themselves absolutely with the audience. Martin McDonagh uses the raw realism to highlight a relationship of dependence between a mother and a daughter, which represents the anatomy of family relationships and deep the incision in modern life. PURPOSE OF REASEARCH :The relationship of the old woman, Mug Folan and her 40 years old daughter, Morin, is a relationship of impose, which is expressed through the hatred and love felt by the two women. As he unfolds their daily routine, McDonagh deepens into the human’s soul. The writer, who is influenced by August Strindberg, seeks for this thing that is not seen. It is about an underground expression of emotions that has, as its vehicle, one special cynicism. Therefore, through the theatrical work, the ultimate goal of the realistic theater is to strive for greater fidelity of everyday life. The sense of verisimilitude helps the viewer identify, with the heroes and experience, an ‘’anthropophagic’’, family relationship.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής