Show simple item record

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΧρυσάνθου, Ελευθερία
dc.contributor.otherChrysanthou, Eleftheria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-07-09T08:40:04Z
dc.date.available2021-07-09T08:40:04Z
dc.date.copyright2021-07-09
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.otherMBA/2021/00913el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4911
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ οικονομική κρίση, οι συνεχείς κοινωνικοοικονομικές αλλαγές και οι συνεχείς μεταβολές του περιβάλλοντος επιβάλουν την αλλαγή της Δημόσιας Υπηρεσίας και τη μετατροπή της σε μια ευέλικτη, αποτελεσματική και αποδοτική υπηρεσία. Θεμέλιος λίθος για την επίτευξη της βελτίωσης της είναι το ανθρώπινο δυναμικό και η ορθή διοίκηση του. Η ορθολογική εφαρμογή των βασικών λειτουργιών της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων είναι μονόδρομος για τη βελτίωση της Δημόσιας Υπηρεσίας και την εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων. Θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της αποτελεσματικότητας της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών. Στην εργασία αναλύονται οι βασικές λειτουργίες της ΔΑΠ, όπως αυτές συναντούνται στη σημερινή Δημόσια Υπηρεσία, τα εμπόδια που συναντούνται στο δρόμο για την βελτίωση της και μέσω του ερωτηματολογίου προκύπτουν αποτελέσματα για τη διοίκηση ανθρώπινων πόρων στη Δημόσια Υπηρεσία και ειδικότερα στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών. Τα αποτελέσματα ερμηνεύονται και παρουσιάζονται στην παρούσα διπλωματική και στη συνέχεια γίνονται εισηγήσεις για την βελτίωση της Δημόσιας Υπηρεσίας.el_GR
dc.format.extent67 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectHuman Resource Management -- Public Sectorel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στην δημόσια υπηρεσία. Περίπτωση μελέτης στο Τμήμα Οδικών Μεταφορώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe economic crisis, socioeconomic changes and the changes in environment impose changes in Public Service. Public Service has to become a flexible, effective and efficient service. Human recourses, is the foundation store for the improvement and good administration of Public Service. The rational application of basic Human Resource Management practices is one way for Public Service’s improvement and employees’ satisfaction. The subject of diploma thesis is the examination of the effectiveness of human recourse management in Road Transport Department. It analyzes the basic HRM practices, as they are in Public Service, today. It describes the improvement’s obstacles and through a questionnaire, conclusions are drawn for the Human Resource Management in Public Service and especially in Road Transport Department. The results are described and included in the present diploma thesis and proposals are made for Public Service’s improvement.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record