Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασιάδου, Σοφία
dc.contributor.authorΑναστασίου, Ιωάννης
dc.contributor.otherAnastasiou, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-03-03T08:46:17Z
dc.date.available2021-03-03T08:46:17Z
dc.date.copyright2021-03-01
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00206el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4831
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ όρος ποιότητα χρησιμοποιείται στην καθημερινή ζωή σύμφωνα με τον απόλυτο ορισμό για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παρουσιάζουν υψηλά πρότυπα που δεν μπορούν να ξεπεραστούν, έχουν αξία και και διακρίνονται από τελειότητα και σπανιότητα. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αποτελεί ένα διοικητικό κλάδο διαρκώς αυξανόμενης απήχησης που εστιάζει στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει κάθε είδος επιχείρηση ή φορέας και κατ’ επέκταση στοχεύει στην απόλυτη ικανοποίηση τόσο των τωρινών όσο και των μελλοντικών αναγκών των πελατών τους. Οι βασικές πρακτικές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας εφαρμόζονται με επιτυχία στον ιδιωτικό τομέα ενώ τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει την εμφάνισήτους και στο Δημόσιο τομέα. Πολλές είναι οι ανεπτυγμένες χώρες που εφαρμόζουν τις πρακτικές της για να βελτιώσουν την οργάνωση, τη λειτουργία και τα παραγόμενα προϊόντα και υπηρεσίες των φορέων της Δημόσιας Διοίκησής τους. Στην παρούσα μελέτη θα επιχειρηθεί η ανάδειξη της αξίας της στην Δημόσια Διοίκηση. Ειδικότερα αναφέρεται η έννοια και διάφοροι ορισμοί που έχουν δοθεί στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και γίνεται διερεύνηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Δημόσιος τομέας, τα οποία αναστέλλουν την αποτελεσματικότητά του. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται και αναλύονται οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας της υιοθέτησης των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την εφαρμογή τους. Ένας ακόμη σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι απόπειρες ενσωμάτωσής της στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση ενώ, τέλος, γίνεται ανάδειξη και μελέτη της ενίσχυσης της πορείας του επιτυχημένου θεσμού, των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Για τον λόγο αυτό πραγματοποιείται ανασκόπηση της ευρύτερης βιβλιογραφίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και γίνονται αναφορές σε θεωρίες και εφαρμογές της στο Δημόσιο τομέα. Η μεθοδολογία της έρευνας είναι βιβλιογραφική και ως πηγές χρησιμοποιούνται πανεπιστημιακά συγγράμματα, επιστημονικά άρθρα και μελέτες διεθνών και εθνικών οργανισμών.el_GR
dc.format.extent134 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.titleΗ διοίκηση ολικής ποιότητας και η εφαρμογή της στο δημόσιο τομέα. Η περίπτωση των κέντρων εξυπηρέτησης πολιτώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTotal Quality Management is a field of management which gains more and more ground since it focuses on the continuous improvement of products and services that a company or an administration offers and by extension aims at absolute satisfaction with the current and future needs of the customers. The basic practices of the Total Quality Management are successfully implemented in the private sector while, in recent years, they have made their appearance in the public sector as well. A lot of the developed countries apply its practices to improve the organization, the functions and the products and services that the public administration bodies produces. In this present research the value of the Total Quality Management for the public sector will be evaluated. Particularly, it refers the meaning and the different definitions that have been given to Total Quality Management and an investigation of the problems faced by the public sector is taking place with inhibit its effectiveness. Subsequently, the critical success factors of the adoption of the principles of Total Quality Management and the necessary conditions for the implementation, are presented and analyzed. Another purpose of this paper is to present the attempts to incorporate it to the Greek Public administration and finally to strengthen the course of a successful institution of Citizen Service Centers. For this reason, a review of the bibliography of the Total Quality Management is carried out with references in theories and applications of Total Quality Management in the public sector. The methodology of the present research is bibliographic and its sources includes University books, scientific articles and reports of International and National organizations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record