Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαπετανοπούλου, Παρασκευή
dc.contributor.authorΠαπαβαρνάβα-Τζιρτζιπή, Χρυστάλλα
dc.contributor.otherPapavarnava-Tzirtzipi, Chrystalla
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-02-26T10:24:27Z
dc.date.available2021-02-26T10:24:27Z
dc.date.copyright2021-02-26
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00200el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4813
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι η διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των Δημοσίων Υπαλλήλων στην Κύπρο ως προς τη χρησιμότητα και τα οφέλη της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) και συστημάτων Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ΠΔ), καθώς και δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στις υπηρεσίες τους. Καθώς η συμμετοχή και η αλλαγή στάσης και κουλτούρας σχετίζεται ισχυρά με τις ατομικές αντιλήψεις, η καταγραφή τους συμβάλλει στην υιοθέτηση των κατάλληλων συστημάτων και τον εντοπισμό αδυναμιών και δυνατοτήτων και στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενή δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν μέσω της συμπλήρωσης 135 ερωτηματολογίων από Δημοσίους Υπαλλήλους (ΔΥ) της Κύπρου υπηρετούντες σε 12 κλάδους. Το ερευνητικό μέρος του ερωτηματολογίου είχε 3 διαστάσεις: ΔΟΠ (βαθμός εφαρμογής, οφέλη, εμπόδια), ΠΔ (εφαρμογή συστημάτων και δράσεων και ατομική στάση) και ΕΚΕ (γνώσεις, εφαρμογή και στάση). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα οι στάσεις και οι αντιλήψεις των Δημοσίων Υπαλλήλων είναι ισχυρά θετικές και για τους τρεις παράγοντες. Καταγράφονται ισχυρές αδυναμίες στην εφαρμογή, λόγω κύρια χαμηλής δέσμευσης της Διοίκησης και μη τήρησης των αρχών της ΔΟΠ. Η συστηματική ΠΔ – παρά την αναγνώριση της αναγκαιότητας της - είναι πολύ χαμηλή (23,53%) και οι αναλαμβανόμενες σχετικές δράσεις αποσπασματικές. Αντίστοιχα, η εφαρμογή προγραμμάτων ΕΚΕ αναγνωρίζεται ως χρήσιμη (74,8%) και ότι συμβάλλει στη βελτίωση των ατόμων και της αφοσίωσης τους στο φορέα τους, όμως αφορά μόνο το 19,2%. Από τα διάφορα είδη στατιστικών ελέγχων διαπιστώθηκε ότι τα ευρήματα είναι κοινά σε όλες τις ομάδες των συμμετεχόντων, ανεξάρτητα από τα δημογραφικά και εργασιακά τους χαρακτηριστικά. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων αναδεικνύουν την ωριμότητα του αιτήματος για την υιοθέτηση της ΔΟΠ στη Δημόσια Διοίκηση και την αναγκαιότητα να αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία ώστε νε επιτευχθεί ή ουσιαστική και αποτελεσματική εφαρμογή της.el_GR
dc.format.extentxiii, 122 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel_GR
dc.subjectPublic administrationel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate Social Responsibilityel_GR
dc.subjectΔημόσια υπηρεσία -- Κύπροςel_GR
dc.subjectPublic service -- Cyprusel_GR
dc.subjectΠεριβαλλοντική διαχείρισηel_GR
dc.subjectEnvironmental managementel_GR
dc.titleΑντιλήψεις των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα για την αναγκαιόπτητα και τα οφέλη εφαρμογής συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας και περιβαλλοντικής διαχείρισηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this Master's Thesis is to investigate the attitudes and perceptions of Civil Servants in Cyprus regarding the usefulness and benefits of the implementation of Total Quality Management (TQM) and Environmental Management systems (EMs), as well as Corporate Social Responsibility (CSR) actions their services. As participation and change of attitude and culture are strongly related to individual perceptions, their recording helps to adopt the appropriate systems, identify weaknesses and opportunities and improve the services provided. For the conduct of the research, primary data were used which was collected through the completion of 135 questionnaires by Civil Servants (CS) serving in 12 branches of Cyprus’ Public Administration (PA). The research part of the questionnaire had 3 dimensions: TQM (degree of implementation, benefits, obstacles), EM (implementation of systems and actions and individual attitude) and CSR (knowledge, application and attitude). According to the results, the attitudes and perceptions of the Civil Servants are strongly positive for all three factors, but strong weaknesses are recorded in the implementation, mainly due to the low commitment of the Management and non-compliance with the principles of the TQM. The systematic EM - despite the recognition of its necessity - is very low (23.53%) and the relevant actions taken are piecemeal. Respectively, the implementation of CSR programs is recognized as useful (74.8%) and that it contributes to the improvement of individuals and their loyalty to their institution, but it concerns only 19.2%. From the various types of statistical tests, it was found that the results are common to all groups of participants, regardless of their demographic and occupational characteristics. The results of the analysis highlight the maturity of the request for the adoption of the TQM in the Public Administration and the need to utilize all available resources in order to achieve its effective and efficient implementation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής